arthro balans plus

auttaisiko

Auttaisikohan tuo kyseinen valmiste, joka on tarkoitettu siis nivelten hyvinvointiin, selkärangan murtumiinkin? Siinä on nivelen luonnollisia rakennusaineita, glukosamiinisulfaattia,kondroitiinisulfaattia ja msm. Vai olisiko niin, että maksa vain kärsii..? Syön jo luulääkkeitä, ihan reseptivalmisteena lääkärin määrääminä, mutta jospa jotain muutakin voisi vielä oman hyvinvointinsa eteen tehdä? Oletteko kokeilleet kyseistä valmistetta ja onko ollut apua? Uskaltaako kokeilla -onko maksavaurion riski?!

15

34699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä auttaa

Hei! Kyselit arthro balanssista. Itselläni polven nivel alkoi reistailla ja lääkärikään ei oikein tiennyt mistä astumisen lähes mahdottamaksi tekevä viiltävä/pistävä kipu johtui. Röntgenissäkään einäkynyt mitään suurempaa vaivaa,joka aiheuttaisi niin suuren kivun.Sitten luin joltain suomi 24 palstalta arthro balanssista.Olen syönyt tuotetta nyt viikon verran ja lisänä olen käyttänyt ice power arthro creme nivelille. Jo näin lyhyessä ajassa kipu on helpottanut TODELLA paljon.Sinulla kipu ilmeisesti eri kohdassa,mutta kannattaa kokeilla. Minulle näistä oli todella suuri apu.

• Roopevaari

Kuinkahan on ja kuka tietää. Huhtikuun Valituissa
        paloissa oli taas paljon terveysasiaa.
        Siellä sivulla 14 sanotaan:" Pienistä eroista
        ( jotka olivat liian pieniä ollakseen luotettavia)
        saattoi päätellä että pelkkä Glukosamiini tepsi parhaiten . Glukosaminia ja Kondroitiinisulfaattia
        käyttäneillä potilailla rustokulumat pahenivat eniten, mikä tarkoittaa sitä, että kyseiset ravintolisät heikentävät toistensa imeytymistä.
        Mikähän on totuus?

• juupa
        Roopevaari kirjoitti:

Kuinkahan on ja kuka tietää. Huhtikuun Valituissa
        paloissa oli taas paljon terveysasiaa.
        Siellä sivulla 14 sanotaan:" Pienistä eroista
        ( jotka olivat liian pieniä ollakseen luotettavia)
        saattoi päätellä että pelkkä Glukosamiini tepsi parhaiten . Glukosaminia ja Kondroitiinisulfaattia
        käyttäneillä potilailla rustokulumat pahenivat eniten, mikä tarkoittaa sitä, että kyseiset ravintolisät heikentävät toistensa imeytymistä.
        Mikähän on totuus?

Niinhän se on,menee pää ihan sekaisin,kun yksi on yhtä toinen toista mieltä.Minullakin ehkä ennenaikainen ilo,kivut taas olleet pahemmat.Ja tuotteita pitää käyttää pidempään ennenkuin tehon huomaa,jos huomaa...mene ja tiedä.Itse jo jotenkin niin väsynyt tähän jatkuvaan särkyyn ja liikkumisen rajoituksiin,että olen päättänyt tehdä parhaani itsehoidolla ja odottelen jatkotutkimuksiin pääsyä.....

• Jolokkonen

Minulla tismalleen sama tarina!
        Nyt aloin syömään näitä tabletteja ja saas nähä jos vaikka toimii!!

• KYT

Olen Käyttänyt ArthroStop Plus (on tshekkiläinen valmiste saa Virosta) ja myös tätä
        Arthro Balans Plus tablettia 11 vuotta ja polvivaivani on ollut poissa, niin että olen
        voinut kuntoilla ja kisailla täysillä. Akuutin lääkäri Laitila sanoi nähdessämme, että
        se on kuin lantin heittoa, jollakin auttaa glucosamiini, joillakin ei.

• koistinen1000

mutta vähimmäisannos päivittäin on 3 tablettia, ei 1 kuten purkin kyljessä lukee. se johtuu siitä että suomi on pahasti jälkijunassa ravintolisäsuositusten kanssa verrattuna es usa:han. sikäläinen schiffin move free on paras aine mihin olen törmännyt mitä luuston ja nivelten korjaamiseen tulee. move freen pitoisuudet ovat 2 - 7 kertaa suurempia mitä arthro balans plussalla ja sitä pitää syödä 3 tabua päivässä.
      sitä voi ostaa nettikauppa iherbista MUTTA vain max 45 eurolla ilman että joutuu maksamaan tullia ja veroa. iherbissa myös es c-vitamiini ja magnesium noin puolet halvempia mitä suomessa ja laatu on todella hyvää.
      suomessa suurin osa lääkäreistä ei kannata reseptittä saatavia ravintolisiä sillä ovat koululääketieteen ja lääketehtaiden propagandan aivopesemiä.
      vapaan kilpailun usa:ssa suurin osa lääkäreistä suosittelee ravintolisiä kuten move freetä eikä kyseenalaista niiden tehoa.
      ei siis maksavaurion riskiä mutta move free on tosiaan monin verroin parempi kiun arthro balans plus. vertaa pitoisuuksia niin vakuutut!
      teemu

• D 125

• ElenaS
        D 125 kirjoitti:

Joo.

Glukosamiini auttaa nivelrikkoon ja D-vitamiini hauraaseen luuhun paremmin kuin luulääkkeet.

iHerbistä tilailen.

http://www.iherb.com/ItemsListAZ?c=1&al=G

http://www.iherb.com/Vitamin-D

80$ on kattohinta ja paino 1,3kg.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/iherb.jpg

Alennuskoodilla MET736 saa viiden dollarin alennuksen ensimmäisestä tilauksesta. www.iherb.com

Itsellä ei ole kuin hyviä kokemuksia kyseisestä firmasta. Luotettava, kohtuullisen nopea toimitus ja ennen kaikkea halpa!

• Tilailija
        D 125 kirjoitti:

Joo.

Glukosamiini auttaa nivelrikkoon ja D-vitamiini hauraaseen luuhun paremmin kuin luulääkkeet.

iHerbistä tilailen.

http://www.iherb.com/ItemsListAZ?c=1&al=G

http://www.iherb.com/Vitamin-D

80$ on kattohinta ja paino 1,3kg.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/iherb.jpg

Viiden euron alennuksen ekasta tilauksesta saa myös koodilla IJA595 :)

D 125 -kirjoittajan mainitsema 80 $ kattohinta ja paino 1,3 kg ovat siis iherbin asettamia tilausrajoja.

Kokonaan toinen juttu on aikaisemman kirjoittajan mainitsema n. 45 euron kattohinta (postikuluineen), joka perustuu Suomen tullimääräyksiin. Normaalisti EU:n veroalueen ulkopuolelta tuotavat tavarat on tulliselvitettävä, ja niistä on maksettava arvonlisävero ja valmistevero. Tullilaskua ei kuitenkaan kirjoiteta, jos laskun määrä jäisi alle 10 euron. (45 euron eli n. 53 dollarin tilauksesta alv 22 % = 9,90 euroa.) Huom. myös postikulut lasketaan siis tähän kokonaishintaan. Kts. lisää: http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf

• 36114985

Siis onko tää nyt mull oikee lääke.Arthro kapseli acti joint....ei kai tää nyt ole väärä maksokin 24e!?

• Militantti Antti

Olen nyt syönyt Arthro balans 750 mg kolme päivää / 2 kpl / päivä, ja ihme ja kumma: on auttanut ja paljon! En näihin oikein ole uskonut, mutta apteekissa proviisori suosittelij, a ajattelin kokeilla. Hän tosin sanoi, että " kaikille ei auta välttämättä, mutta niille joille auttaa, auttaa paljon".Minä taidan kuulua jälkimmäiseen ryhmään. Ainakin kannattaa kokeilla.

• Vuosimallia -54

Itse aloin vaimon ostamia Artho Balans plus pillereitä syödä 1 päivässä.
      Polveni olivat todella kipeät, mutta viikon kuurin jälkeen pääsin taas kävelylenkille !!

Kokeilin olla syömättä n viikon ja polvet kipeänä, ei tullut kyllä kävelylenkit
      mieleenkään.

Uusi kuuri ja jo kolmen päivän päästä kipu hellitti ja taas pääsee.

Ei huono.

• mummeli 58

Mulla nikamat sökönä niskasta alkaen. Aloitin Arthro balanssia 1x2 pvä ja movo ruusunmarjajahetta x1 pvä, jo 3. pvä tuntui kipujen hellittävän,
      uskoa vaiko aineiden tehoa? tiedä sitä, mtta näiden aineiden ei
      pitäisi käydä mahalle tai maksalle.
      Jokaiselle kipuilevalle toivon löytyvän apua, yhdelle se on yks toiselle
      toinen aine tai juttu. leppoisaa syssyä.

• 5+5

Glukosamiinista apua?

Glukosamiinista on paljon kiistelty, ja siitä koskeva tutkimustieto on kohtalainen. Suurin osa henkilöistä saa siitä apua riittävällä annoksella, joka on 1500mg / vrk. Glukosamiinia on olemassa lääkkeenä että ravintolisänä.

Glukosamiinin kelakorvaus lopetettiin koska, tehtiin tutkimus eri aineesta kuin Glukosamiinisulfaatista. Ja tämä eri aine ei auttanut.

Itse söin tätä n. vuoden.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucosamine-Chondroitin-Extra-Strength-240-Tablets/582

Ja söin 2 kapselia päivässä eli 1500mg.

Sitä ennen söin kelakorvattavaa Arthryliä 1500mg, jossa ei ole Chondroitinia n. 2 vuotta.

KUUNTELE:

15.09.13
      Osa 4/5 (5:03)

http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/

Glukosamiinin ohella olevia itsehoitotuotteita ovat mm. MSM, hainrustouute sekä inkivääri.

Nivelrikossa tärkeimpiä vitamiineja ovat B-, C- ja D-vitamiinit.

B1-, B6- ja B12-vitamiinit lisäävät nivelten aineenvaihduntaa.
      http://www.valioravinto.fi/tri-mullerin-oluthiivatabletti

On osoitettu tutkimuksin, että C- ja D-vitamiinin liian vähäinen saanti on yhteydessä nivelrikkoon. Käytännössä kaikilla suomalaisilla on vajausta C- ja D-vitamiinista (jos ei syö purkista riittävästi), puolella D-vitamiinista myös kesällä.

Luuston haurastuminen vaivaa yhä useammin jo lapsuusiässä. Tuoreen tutkimuksen mukaan esimerkiksi helsinkiläislasten luunmurtumat ovat selvästi lisääntyneet. Luuston haurastumisen syynä on D-vitamiinin puutos.

Dosentti Outi Mäkitie ennustaa, että osteoporoosista on tulossa merkittävä lastensairaus. Hänen mukaansa helsinkiläislapsista noin puolella on vakava D-vitamiininpuutos jo vastasyntyneenä.

Mäkitien arvelee myös, että Suomessa on suuri joukko nuoria aikuisia, joilla on merkittävä riski sairastua osteoporoosiin jo ennen keski-ikää.

Hauras luusto on riskitekijä osteoporoosin lisäksi myös varhaiselle nivelrikolle ja muille tuki- ja liikuntaelinsairauksille.

Ympärivuotisen ja riittävän D-vitamiinin lisäksi luuston normaali kehitys vaatii liikuntaa.

D-vitamiini on erittäin halpaa.

Suomessa auringonvaloa on riittävästi D-vitamiinin valmistukseen vain toukokuun alusta elokuun loppuun eli kun UVB-indeksi on vähintään 3. Joskus lähes koko kesä on niin pilvinen, kylmä tai sateinen, että pelkästään auringosta on vaikea saada riittävästi D-vitamiinia. Auringosta saat D-vitamiinia, mutta vain silloin kun varjosi on lyhyempi kuin sinä itse. Siis lyhyen aikaa keskipäivällä, noin kello 10-16 vähintään kädet ja jalat paljaina.

http://www.terveysportti.fi/xmedia/duo/duo99587.pdf

Gelatiinia nivelille:
      http://karrikoivula.fi/gelatiini

• 5+5

C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin ja Omega-3 rasvahappojen puute on mm. Suomalaisten yleisin ravitsemuksellinen puutos.

C-vitamiinia 500-1000mg / vrk C-vitamiini on hyvin tärkeää luustolle ja se on yhdistetty useissa tutkimuksissa parempaan luuntiheyteen, ja pitkässä 17 vuotta kestäneessä seurantatutkimuksessa 500 mg/vrk C-vitamiinilisän käyttö yhdistyi 70% pienempään murtumariskiin, C-vitamiinia käyttämättömiin verrattuna. Jo luuston kunnon vuoksi kannattaa käyttää 500 mg suuruista päivittäistä C-vitamiinilisää. C-vitamiinin hyödyistä luustolle on tutkimusnäyttöä.

D-vitamiinia 50-125µg / vrk

Magnesium (sitraattimuodossa) 200-400mg/vrk (tutkimusten mukaan lähes 90 % ihmisistä kärsii magnesiumin puutteesta)

Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä. Eli käytännössä kaikkein tulisi syödä Omega-3 rasvahappoja lisäravinteena purkista. Raskauden aikana Omega-3 rasvahappojen tarve jopa tuplaantuu. Omega-3 rasvahapolla on tärkeä rooli mm. aivotoimintojen säätelyssä, tulehdusten ehkäisemisessä ja immuunijärjestelmässä.

Vuoden D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä ja lähimarketistakin n. 50€:lla.

Muut saa todella edullisesti Citymarketin luontaistuotehyllystä. Eli kuukausihinnaksi tulee n. 5€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe