Suositelkaa tatuointiliikkeitä Riihimäki-, Hyvinkää-, Lahti-alueella. Suunnitteilla tribaali käsivarteen. Arvostan ystävällistä asiakaspalvelua.
Tatuointi
18
6712
Vastaukset
- Tatuoitu mies
Tattoo Make on halpa paikka sijaitsee hämeenlinnassa . Esim hyvinkään tattoo hekassa tatuoinnit puolta kalliimmat.. niin ja make on rento äijä, muutenki hyvä paikka sitä suosittelisin.
- xzx
Se on yks lysti maksaako loppuelämän mukana kulkeva kuva kybän tai kaksi enempi. Laatu ratkaisee. Katsele eri firmojen nettisivuja ja gallerioita ennen kuin päätät.
- ggggg-
persoonallinen idea. Tribaali käsivarteen, buahhaaahhaa, se varmaan kertoo jotain susta. Eihän niit oo ku noin miljoonal suomalaisel.
- Utelias minä
vastauksesi kertoo sinusta aivan varmasti jotain. Meinaan sen että olet täys kusipää! Etkä osaa lukea. Mä en kysyny sun mielipidettäsi ideastani vaan tatuointiliikkeitä. Minulla on omat syyni miksi haluan tribaalin ja se ei kuulu sulle paskanka vertaa.
- ......
Utelias minä kirjoitti:
vastauksesi kertoo sinusta aivan varmasti jotain. Meinaan sen että olet täys kusipää! Etkä osaa lukea. Mä en kysyny sun mielipidettäsi ideastani vaan tatuointiliikkeitä. Minulla on omat syyni miksi haluan tribaalin ja se ei kuulu sulle paskanka vertaa.
Itse kävin viime kesänä ottamassa Makella tatuoinnin. Hinta oli sopiva ja ajan sain nopeasti, viikon päästä siitä kun kyselin. Tosin se oli peruutus aika mutta kuitenki. Jälki on hienoa! :)
- Mene sinne
Jos haluaa tarkkaa jälkeä, other side on oikea paikka! Itse olen käynyt siellä Timpalla ja nähnyt useita hänen tekemiään kuvia, on sitten todella hinoa työtä! Kuvat pysyvät "terävinä" vuodesta toiseen, eivät ala levitä. Hinta ei ole halvimmasta päästä, mutta se kuva kun on ikuinen, kannattaa laadusta maksaa.
- laatu/hinta
Varmaan Jokelassa tehdään myös,mutta on määrittelemäsi alueen ulkopuolella.
Asiakaspalvelusta senverran,että majoitus,ruoka,terveydenhuolto ym on ilmaista.
Digiboxit ym myös ilmaista.
Etujen lista on niin pitkä,ettei edes kannata luetella.
Missään vanhainkodissa/lastentarhassa et moisiin etuihin törmää.
Gourmee-aterioita valmistetaan ammattilaisten opastuksella ym.... - Utelias minä
vastanneille kiitos vinkeistä :)
- .....
Suosittelen kanssa Tattoo Makea hämeenlinnassa! Osaa asiansa 30 vuoden kokemuksella. Pari tatuointia itsellä maken tekemänä ja moni tuttukin ottanut makella. Hinnatkaan ei päätä huimaa!
- kuidfö
..... kirjoitti:
Suosittelen kanssa Tattoo Makea hämeenlinnassa! Osaa asiansa 30 vuoden kokemuksella. Pari tatuointia itsellä maken tekemänä ja moni tuttukin ottanut makella. Hinnatkaan ei päätä huimaa!
30 vuotta kokemusta...? no huh, epäilen...
- ggggg-
Mä voin vedellä telalla lateksia vaikka sun nassuus. Värejäkin olis lähes rajattomasti. Eikä maksa paljoo.
- varmasti halukas
Mutta miten se käytännössä tapahtuisi?
- Tyytyväinen21
Yksi paikka on Black Dog Tattoo kauppalankadulla hyvinkäällä. Ei yhtä vanha ja tunnettu kuin muut 2 hyvinkäällä mutta jälki on erittäin hienoa. Katso vaikka kotisivut.
- lfy
jos tatuoinnin haluaa ottaa riihimäellä niin ainoa varteen otettava paikka on omenart. riihimäki ink oli ja meni, kun tatuoija kuulemma muuttaa toiselle paikkakunnalle, bb:ssä käy tatuoijapojat his mastersista mutta se homma maistuu enemmän rahastukselta kuin asiakaspalvelulta. jollain voi olla eri kokemukset mutta näin oli omalla kohdallani.
- Anonyymi
Suositteluni:
Älä ota tatuontia!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010575455.html
https://tekniikanmaailma.fi/tatuoinnit-voivat-olla-imukudossyovan-riskitekija-ruotsalaistutkimus-kertoo/
🤔- Anonyymi
Nykyään nuoremilla ihmisillä on niin paljon tatuointeja, että pitäisi ruveta esiintymään sitä syöpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään nuoremilla ihmisillä on niin paljon tatuointeja, että pitäisi ruveta esiintymään sitä syöpää.
Ei tässä nyt jäniksen selässä olla, sanoi viikatemies.
- Anonyymi
Hesen tattoo......Hese tatuseeraa jos on selvinpäin....tekee tatskat kossupullosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812