onko petos

petetty

otimme ok-talon joka osoutatui home taloksi myyjä n papereissa luki nei kosteusvaurioita,ei vesivahinkoa ja allekirjoitti sen saman kertoi kuntotarkastajalle menimme käräjille ja hävisimme kanteen vaikka myyjä suullisesti myönsi vesivahingon että kellarin lattia nousi ylös vuonna -85 lattia korjattu 97 kunnan vesijohto kuulema mennyt poikki silloin poliisi ei kuulema ota riita tapauksia joten helppo myyjälle ja pask... ostajalle niinkö nykyään toimitaan

9

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ope-x

      Kirjoittaa sinulle peruskoulun päästötodistus.

      • open opastaja

        ei päästötodistus vaan päättötodistus.


    • Hinputti

      Miksi otitte hometalon. ei taloja saa noin vaan ottaa. Ihmekkään, että tulee riita. Kyllä muakin suututtais, jos joku ottais multa talon.

      • wikumies

        taitaa olla kivaa tehdä pilkkaa kato kun ostat kotain ja et saakkaan sitä mitä piti niin muista tämä heh


    • keskustelupalstan

      "koti ja rakentaminen ja siinä kosteusvauriot" kohdassa. Uskoisin että sieltä saisit asiallisen
      vastauksen ja neuvoja.

      • se vain on...

        Seuraavan kerran kun OTAT jonkun talon, niin varmista että siinä ei ole kovinkaan pahoja homevaurioita... Tietääkseni oikeus ei koskaan ole ns. "talonvaltaajien" puolella...


    • possu röh

      myyjän vastuu on 5 vuotta. Ihme että hävisitte käräjillä. Kai päätöksestä voi valittaa? Toinen vaihtoehto on että laitat vahingon kiertämään eli laitat hometalon myyntiin.

      • myyntiin........

        Laitat hometalon myyntiin.
        No sitten se ainakin olisi petos, jos home salattaisiin ostajalta, koska myyjä on siitä tietoinen.


      • luvatta rakennetuista
        myyntiin........ kirjoitti:

        Laitat hometalon myyntiin.
        No sitten se ainakin olisi petos, jos home salattaisiin ostajalta, koska myyjä on siitä tietoinen.

        Kellari ja ullakkotiloista. Olivat pyydelleet vakuutuksesta korvauksia. Eipä ollut maksettu kun oli jälkikäteen väsätty.Eikä ollut alkuperäisissä piirustuksissa.
        Oikeuslaitos ei ymmärrä höykäsen pöläystä rakentamisesta.
        Sillä rahalla korjaa paljon, mitä oikeudessa palaa rahaa.
        Työllistäähän se tietenkin tuomareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe