Henkivakuutukseni loppui kun täytin 65v.
Jatkoa ei tarjoiltu eikä tyrkytelty.
Mistähän noita nyt sitten löytyisi edullisia?
Henkivakuutus
12
1718
Vastaukset
- Jönni
Sulla on näköjään menny tuo parasta ennen päiväys umpeen. Ei sunkaan vakuutus yhtiöt anna enää 65v immeiselle henki vakuutusta, tai jos joku antaa on maksutkin sitä myötä, tuskin eläke riittää.
- vasta tarpeen olisivatkin.
Aikaisemmin kun jouduin sairaalahoitoon vakuutus maksoi päivärahaa ja ties mitä. Nyt jos eläkeiässä joudun sairaalaan, joudun omasta pussista maksamaan kaikki kulut.
Kertymävakuutus tuskin kattaa edes puolen vuoden eläkettä. Sillä ei saanut edes kunnon autoa.
Se, jolla ei eläissään ole alunperinkään ollut mitään vakuutusta, on säästänyt pitkän pennin!! - olen itsekin
vasta tarpeen olisivatkin. kirjoitti:
Aikaisemmin kun jouduin sairaalahoitoon vakuutus maksoi päivärahaa ja ties mitä. Nyt jos eläkeiässä joudun sairaalaan, joudun omasta pussista maksamaan kaikki kulut.
Kertymävakuutus tuskin kattaa edes puolen vuoden eläkettä. Sillä ei saanut edes kunnon autoa.
Se, jolla ei eläissään ole alunperinkään ollut mitään vakuutusta, on säästänyt pitkän pennin!!Jos olisi esiintynyt jotain pahaa sairautta, ei vakuutus olisi mennyt hukkaan. Vanhuksia ei varmaan liikelaitoksen kannata vakuuttaa, kun ei siitä tule voittoa.
Tämähän on sitä samaa taas. Eikä kaikki saa muutenkaan kunnon lääkkeitä syöpiinsä. - lasten sairastumisen
vasta tarpeen olisivatkin. kirjoitti:
Se, jolla ei eläissään ole alunperinkään ollut mitään vakuutusta, on säästänyt pitkän pennin!!varalta vakuutukset heille, silloin kun olivat pieniä (16v ikään asti). Mutta se varsinainen hyöty saatuihin korvauksiin nähden oli lähes plusmiinusnolla.
- ei mulla ..
.. ole koskaan ollut henkivakuutusta. Mutta oletan, että vakuutussumma kertyy ja sen saa sitten, kun vakuutus loppuu.
- vakuutettu
Jos olisit uusinut vakuutuksesi 63vee niin olisit saanut jatkoa!
- riskivakuutus?
Minulla oli 50/60 lukujen vaihteessa tehty yhdistelmä jossa oli säästöosuus.
Sisälsi myös tapatumapäivärahan sekä sairaalakorvauksen.
Kuolemanvarasumma lähti pienemään 35:stä ikävuodesta.
Kun vakuutusmaksujen verovähennysoikeus poistui myin vakuutuksen takaisin.
Kahden tapaturman kokonaiskorvaukset yhdistettynä takaisinmyyntiin kattoi suunnilleen vakuutusmaksut kun ei laske korkoa korolle eikä toisaalta ota huomioon verovähennyksiä.
Olipahan kuolemanvarallekin halpa vakuutus.
Minulle takaisinmyyntitilanteessa väitettiin ettei silloinkaan enää tehty sen sisältöisiä vakuutuksia. - mikä sotku
vakuutettu kirjoitti:
Jos olisit uusinut vakuutuksesi 63vee niin olisit saanut jatkoa!
Sanoin vakuutukseni irti, kun en saanut korvauksia yhden vakuutetun vahingon kohdalla. En kai semmosia maksamaan rupea, mistä ei tule muuta kuin lasku itselle.
;D
- Vakuutuksessa
Minulla henkivakuutus loppuu 89,5V ikään.
Tapaturma ja sairaalakorvaus a.8,96€/pv loppuu 65V ikään.
Ja parasta vakuutusmaksut loppui jokunen vuosi sitten.
Mitenköhän tästä loppumisesta selviän, aikaa siihen on 27 V. - tarpeenko?
Miksi 65:nen tarvitsee henkivakuutuksen?
Verotussyistä olen tehnyt pankkiin rahastosidonnaisen säästövakuutuksen edunsaajina tenavat.
Itse en mitään vakuutusta tarvitse.
Eikä mahdollisesti leskeytyvä vaimonikaan, minun vakuutustani.
Vaimon vakuuttaminen tuntuu todella turhalta!
Yrittäisinkö vaurastua hänen minua aikaisemmalla kuolemallaan?!
Karmea ajatus!- 65 vuotiashenkivakuuttaja
Ei riskihenkivakuutus ole ollenkaan huono sijoitus.
Olen 65 vuotias. Otan riskihenkivakuutuksen 100 000. Edunsaajiksi laitan lapsen lapseni 4 kipaletta.
Maksan vakuutusmaksua 1000€ vuodessa.
Kuolen hyvinkin todennäköisesti ennen vakuutuksen päättymistä 90 vuotta.
25 vuoden aikana maksan vakuutusta 25 000€.
Saan antaa verottomasti lapsenlapsilleni 25 000€ kullekin perintöä vakuutuksesta. Vaikka siitä menisi vero pääomavero 28% sen on silti hyvä sijoitus. 18 000 per lapsenlapsi verojen jälkeen.
KOtivakuutusasiakkaana Henki-yhtiö palkitsee minua vielä 20-30% korotuksella.
100 000 euroon se tekee 20-30000 euroa päälle. Sillä kuittaa veroja jo paljolti. - verotusta 35000
65 vuotiashenkivakuuttaja kirjoitti:
Ei riskihenkivakuutus ole ollenkaan huono sijoitus.
Olen 65 vuotias. Otan riskihenkivakuutuksen 100 000. Edunsaajiksi laitan lapsen lapseni 4 kipaletta.
Maksan vakuutusmaksua 1000€ vuodessa.
Kuolen hyvinkin todennäköisesti ennen vakuutuksen päättymistä 90 vuotta.
25 vuoden aikana maksan vakuutusta 25 000€.
Saan antaa verottomasti lapsenlapsilleni 25 000€ kullekin perintöä vakuutuksesta. Vaikka siitä menisi vero pääomavero 28% sen on silti hyvä sijoitus. 18 000 per lapsenlapsi verojen jälkeen.
KOtivakuutusasiakkaana Henki-yhtiö palkitsee minua vielä 20-30% korotuksella.
100 000 euroon se tekee 20-30000 euroa päälle. Sillä kuittaa veroja jo paljolti.Rintaperillisille verovapaata henkivakuutuskorvausta 35000€ asti. Ylimenevältä osalta pääomatulot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521