Seitsemän vuoden riesa

vitsi vitsi

Kun toiset herkuttelevat täytekakuilla ja itse keliaakikkona saat syödä kynsiäsi murjaiset vain, että 7 sekuntia suussa - seitsemän vuotta lanteilla. niin johan menee muiltakin ruokahalut...

2

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain sullekin

että täytekakku voi olla myös gluteeniton. ;)

• täytekakku...

on paljon kuohkeampaa ja suussa sulavampaa kuin vehnäjauhoista leivottu. Kannattaisi kokeilla myös ei-keliaakikkojen!

Mutta... eipä sitä gluteenitonta kakkua aina ole tarjolla, aika harvoin ihmiset jaksavat tehdä gluteenittomia herkkuja, jos yksi vieraista on keliaakikko ja muut ei. Paljon helpompaa on ostaa kaupasta valmis paketti gluteenittomia keksejä ja leipoa herkut vehnäjauhosta. Joillakin kun on se käsitys, että gluteeniton on paljon huonomman makuista kuin tavallinen.

Itse ajattelen myös aina niitä säästyneitä kiloja, kun joudun luopumaan herkuista. Vähän lohduttaa sekin, aika vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      313
      2451
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      29
      2084
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      209
      796
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      310
      731
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      38
      703
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      679
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      43
      642
    Aihe