tehtaanmyymälät

missä?

missä mauritiuksella on niitä tehtaamyymälöitä jotka myyvät merkkivaatteita edullisesti? mitä merkkejä löytyy ja mikä on hintataso? mihin niista kannattaa ehdottomati mennä?

4

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästäinen

      Minua myös kiinnostavat nuo laatumerkkien outletit, samoin kuin timantit (tosin ei-asiantuntijana molemmissa lienee huijatuksi tulemisen vaara). Itse olen saanut sellaisen käsityksen, että nuo outletit olisivat saaren keskiosassa ja taksilla pääsee helposti ja halvalla, taksikuskit tietävät paikat. Ja feikkejä pitää varoa.

      Onko kenelläkään kokemuksia, ei kai kaikki sinne kalalle mene!

      • terttu

        minä luin englanninkielisestä oppaasta, että grand baiessakin on joku sunset boulevardilla floreal squarella.vacoasissa ja curepipessa on enemmän ja nimekkäämpiä.


      • tammikuu 2008
        terttu kirjoitti:

        minä luin englanninkielisestä oppaasta, että grand baiessakin on joku sunset boulevardilla floreal squarella.vacoasissa ja curepipessa on enemmän ja nimekkäämpiä.

        Grand b;ssä paljon pieniä putikkeja mutta kaikki turisti rip off hinnoilla. Outlet myymälät jotka olivat ympäri Mauritiusta olivat aika sekavia ja hintavia. Kävimme monessa mutta mitään ei ostettu koska hinta-laatu suhde ei ihan kohdannut. Enkä välttämättä lähtis sieltä ostamaan Armani t-paitaa. Kaupat todella sekavia. Mustat, valkoiset ja muut värit sikin sokin ja melkein vain t-paitoja myynnissä. Lähtisin mielummin jenkkeihin ostamaan oikeeta tavaraa oikealta myymälältä. Mutta jokainen pistää päälle mitä haluaa...


    • juuri tullut

      Saarella on useita ns. tehtaanmyymälöitä. Hinnat vaihtelivat jonkin verran. Esim Arsenalissa(lähellä Gran baie) oli monia tehtaanmyymälöitä, joissa myytiin monia tunnettuja merkkejä. Arsenaalista mukaan olisi saanut esim. miesten Tommy H:n pitkähihaisen kaulusoaidan hintaan 3800 MUR. Aitoudesta en ollut ihan varma. Armaanit suurin piirtein samoissa hinnoissa. Gran baiessa hinnat olivat hieman alhaisemmat. Vagosissa, Curepipessa, Quatrossa ja Florealissa suurin piirtein samoja hintoja. Saaren eri puolilla on useita samanlaisia kauppoja. Kannattaa kierrellä ja katsella. On myös mahdollista ostaa esim. miesten Armaani kauluspaitoja 3 kipaletta hintaan 1000 rupiaa. Kaikin puolin tuntuivat olevan lähes aidon oloisia merkkeineen kaikkineen.

      Jos aikoo ostaa timatteja niin kannattaa olla tarkkana laadusta ja hinnasta myös täällä kotimaassa. Kävin muutamissa liikkeissä ja myös timanttitehtaanmyymälöissä. Yhdestä liikkeestä olisin saanut 1,34 karatin timanttikorvakorut, joissa luokka oli vs2 hintaan 1890 €. Lähtöhinta oli yli tonnin kalliimpi. Timatit oli istutettu 18 karatin kultaan. Toisessa duty free kaupasta kauopungissa olisi saanut samanlaiset korvikset 2,43 karatin timatilla, mutta laatuluokka oli pari astetta huonompi hintaan 1 600 €. Lisäksi kentällä olisi saanut palautuksena 15 % takaisi. En oikein edes kerennyt tinkiä, kun näiden korvisten hinta tippui hintalapusta lähes 950 euroa. Kannattaa tintkiä, jos aikoo ostaa. Säästää aika paljon.

      Toivottavasti tästä on apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe