Tutkein työpaikkoja harjavallasta ja haluaisin nyt rehellistä tietoa Hautalan kioskista.
Millainen paikka ja onko grilliruoka hyvää?
Onko asiallinen paikka noin muuten ja millaista väkeä siel notkuu ?
Hautalan kioski
28
6096
Vastaukset
- syömään
ja notkumaan vähäksi aikaa. Minusta ruoka on hyvää ja porukka mukavaa.
- mietitytti....
Työpaikkana millainen ? Entä paikan omistaja sekä muut työntekijät ?
- kiva tyttö
ainankin töissä nätti ja asiallinen hoitaa hommansa hyvin.
- kivan tytön
kiva tyttö kirjoitti:
ainankin töissä nätti ja asiallinen hoitaa hommansa hyvin.
Nimi on mikä? Osaa sitten kutsua häntä palvelemaan. Hänellä on missin mitat ja pepsodentti hymy ? Eikö vaan kerro lisää hänestä
- mietitytti....
Ihmettelen vaan kun grilli kioski on jo pitkään hakenut työntekijää eli onko siinä paikassa jotain mikä ei houkuta työntekijöitä ?
- syynä on
-palkka
-työajat - LUKEA
syynä on kirjoitti:
-palkka
-työajatHarjavalta ja hikimedia
- ++++++
käy ihmeessä paikan päällä katsomassa ja kysymässä,niin ei tarvii ihmetellä
- ???
pari viikkoa mielestäsi pitkään? Ehkä aikaisempi haku ei tuonutkaan tarpeeksi sellaisia hakijoita joita tarvittiin? Jokaisella työnantajalla ja työllä kun on omat vaatimuksensa työtekijältä, ei kai nykyään mihinkään työhön noin vain mennä? Eikä se työkkärin tarjonta ole parasta mahdollista,ne kenellä työhaluja riittää hakee työpaikkansa ihan itse..
- ankaraa pohdintaa
minkähänlainen työntekijä olet?
Hallitsetko tilanteet, joissa känninen sössöttää luukulla (vai sössötätkö mieluummin itse?), pystytkö ylipäätään tekemään töitä iltaisin ja öisin, jopa viikonloppuisin. Mikron käytön varmaan hallitset?!
Koska kyselet noinkin tyhmiä täällä, taidat kuulua niihin työtävieroksuviin, jotka elävät meidän veronmaksajien kustannuksella.- mietitytti
Olen itse osa-aikainen työntekijä ja tarvitsen lisää töitä , asun muualla kuin harjavallassa ( eura) joten tokihan saa kysellä jos ei ole paikkakuntalainen.Tosin eurassa ei ole tarpeeksi töitä ja aina lisätyö ei ole pahitteeksi jotta saa ruokittua muksut ja vaatettamaan.
- ?????????
täältäkö sitä rehellistä tietoja saa nimettömiltä kirjoittajilta?
- kaljun kaveriksi
Notkujat on mitä on. Lue wikipedia harjavalta
- juupajuuu
Kaitpa siel notkuu kaikennäköstä porukkaa, mitä nyt yleensä kioskeilla notkuu. Päivisin vanhempaa ja öisin kännisiä, enemmän tai vähemmän hilpeetä porukkaa. En oo ainakaan keltään kuullu et joku ois työilmapiiristä moittinu, sen verran voin kokemuksesta sanoa et työajat on grillillä p...stä. Eikä sieltä mitään kokoaikatyötä saa. Osa-aikasta ja ilta- ja viikonloppuhommiahan ne on. Eikä sinne ihan kuka vaan sovellu. Vaatii vähän tietynlaista luonnetta.
- siinä
vanhassa haukkapalassa kysymässä duunia.vissiin sieltä just yks tyyppi sai kenkää.ei tarttis ajaa harjavaltaan.
- just se
siinä kirjoitti:
vanhassa haukkapalassa kysymässä duunia.vissiin sieltä just yks tyyppi sai kenkää.ei tarttis ajaa harjavaltaan.
sama henkilö ko sain kenkää, ko oon niin kelvoton...
- ????????
siinä kirjoitti:
vanha haukkapala? Ei kerro mulle mitään..
- mhn
siinä kirjoitti:
eipä se vanha "haukkapala" oo kans mistää kotosi pimee porukka sitäki pyörittää
- potkujen
siinä kirjoitti:
syynä???
- Anonyymi
mhn kirjoitti:
eipä se vanha "haukkapala" oo kans mistää kotosi pimee porukka sitäki pyörittää
Haukkapalassa oli alkuperäiset omistajat asiansa osaavia, eli Linnemäet Rouva Ja Herra., nykyisin en tiedä ketä pitää, aivan sama ketä ovat ei oo kaipuuta enää sinne.. T. Mies Säkylästä..
- asiakas1
nykyään hautala kyllä vie voiton harjavallan grilleistä, vaikkakin vilkul on laaja valikoima. mutta noista työpaikoista, ne työajat on perseestä, ja niin kuuluukin olla. nykyään siellä vissiin pysyy työntekijät kun ei enää oo se K:S: siel häärimäs. tais täti olla liian arveluttava sillon. kyllä siellä nykyään ois vissiin töissä, jos tykkää tehdä vkonloppu öitä ja iltoi, onhan siin tietty päivävuoroakin. toiset ehkä tykkää kyseisistä vuoroista, mutta ehkä valtaosa tykkää tehdä ns. normaalia päivävuoroa.
- dippidaa =)
Luokkalaiseni isä omistaa Hautalan Kioskin.
Ihan ok paikka , ruoka hyvää .
Suht siistiä . - Anonyymi
Phaat makkarat ostanut sieltä Hurliiden aikaan, CMitä Suomesta sai vuotta en myista
- Anonyymi
Hautaloiden aikaan parhaat makkaran pätkät, mitä oon koskaan Grilleiltä ostanut, vuosia on paljon aikaa tai vuosiktmmeniä. Vielä hyvät muistot niistä, hyvä kantaa koko elämän... Kiitos niistä. Terv Mies Säkylästä...
- Anonyymi
Harjavallan Pizzamestarit on Satakunnan alueen parhat Pizzat ym tuotteet, käykää syömässä, maistatte parhaat tuotteet siellä, ei oo alueella parempia vaihtoehtoja, toinen paikka Syster Eurassa, kaikki taikinasta tehdään paikan päällä, tarkoitan pizzat ja kepab rullat ym. Ja henkilökunta todella ystävällistä, terv Perhe Säkylästä.
- Anonyymi
Hyvä pizzeria ja paarit ym pikaruoka paikat myyvät heti kun tekijät ovat paikalla, kelloa katsomatta asiakas sen yllä pitää, aamusta iltamyöhään auki, niin ei katsota liikaa kelloa, koska AVATAAN JA SULJETAAN, ASIAKAS ON IN. T. EK PORI/ RAUMA
- Anonyymi
Oli paras grilli kautta aikojen...t. tyttö Porvoosta
- AnonyymiUUSI
Onneksi se aukeaa taas pian, niin saadaan kunnon grilliruokaa taas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891