Homeopatia TOIMII!!

itseoppinut P.T

Monet väittävät ettei homeopatia toimi. Olen itseoppinut homeopaatti, lukenut kirjallisuutta, opiskellut lääketiedettä harrastuksenani, en kuitenkaan niin että voisin pitää itseäni lääketieteen ammattilaisena. Lähinnä lukenut alan kirjoja ja kiinnostunut sitä kautta olen. Homeopatia todella toimii! Lääkefirmojen propaganda tietenkin on eri mieltä.

Olen toiminut homeopaattina joitakin vuosia ja vähitellen olen alkanut valmistaa homeopaattisia valmisteita itse.
Loppujen lopuksi tuotteiden valmistus on hyvin simppeliä, mutta en tietenkään viitsi tarkemmin paljastaa miten omat lääkkeeni saan saman näköisiksi kuin muutkin markkinoiden homeopaattiset valmisteet. Kaiken a ja o on kuitenkin homeopaattisen aineen muisti. Toisin sanoen käyttämällä markkinoilla olevia aineita, voin näitä omia esivalmisteita sekoittamalla valmiisiin aineisiin saada näistä omavalmisteista täysin yhtä tehokkaita. Itse asiassa olen todennut ne jopa tehokkaammiksi, sillä yleisestihän tiedetään, että mitä enemmän laimentaa, sitä tehokkaampi valmiste on! Tavallaan tapahtuu siis sitä että "jatkan" valmistetta, samaan tapaan kun puhutaan että keittoa jatketaan vaikka vedellä.

Olen tehnyt jo pidemmän aikaa itse näitä mutta vasta lähiaikoina olen alkanut käyttää näitä muidenkin kuin lähisukulaisten hoidoissa. Tietenkään en rahasta tätä tee, sivutyönäni ainoastaan, mutta kyllähän tuo omavalmistaminen kummasti säästää kun ostaessani varastoon tuotteita, ei tarvi ostaa kuin murto-osa siitä mitä ennen! Kyllä noita epäilijöitä on edelleen jotka sanovat että luottavat vanhoihin ja totuttuihin, mutta suurin osa kyllä käyttää näitä minun tekemiäni ja on saanut apua vaivoihin!

13

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan pihalla

      >Itse asiassa olen todennut ne jopa tehokkaammiksi

      Wau, olet parempi kuin kukaan muu sadoista tuhansista maailman homeopaateista!

      • alkuperäinen vastaa

        Kiitos kehuista, vaikka taitaa kyllä olla että yrität olla ivallinen? Kenties olet juurikin niitä lääketieteen manipuloimia,jotka eivät usko homeopatian toimivan!


      • uskova uskona
        alkuperäinen vastaa kirjoitti:

        Kiitos kehuista, vaikka taitaa kyllä olla että yrität olla ivallinen? Kenties olet juurikin niitä lääketieteen manipuloimia,jotka eivät usko homeopatian toimivan!

        Uskon toki, että joillakin toimii. Tosin sen toimivuudesta ei ole mitään todisteita. Niitä todisteita kaipaan, kaipaa niitä moni muukin.

        Olisi kiva löytää jokin tutkimus, joka on tehty eläimillä tai kasveilla.


      • varten
        uskova uskona kirjoitti:

        Uskon toki, että joillakin toimii. Tosin sen toimivuudesta ei ole mitään todisteita. Niitä todisteita kaipaan, kaipaa niitä moni muukin.

        Olisi kiva löytää jokin tutkimus, joka on tehty eläimillä tai kasveilla.

        lääketiedettä tehdään ja tutkitaan?

        Minä hölmö kun olen kuvitellut, että sitä tehtäisiin ihmisiä varten!


      • uskomusta riittää
        varten kirjoitti:

        lääketiedettä tehdään ja tutkitaan?

        Minä hölmö kun olen kuvitellut, että sitä tehtäisiin ihmisiä varten!

        Ei ole aihetta uskoa kenenkään myyjän mainospuheita netissä ilman todisteena olevia tutkimuksia. Sinä mainostit, että homeopatia toimii, mutta missään ei ole todisteita siitä. Jos se toimisi, niin kai siitä jotakin dokumenttia olisi?

        Jos oletkin erehtynyt?


      • Causticum
        uskomusta riittää kirjoitti:

        Ei ole aihetta uskoa kenenkään myyjän mainospuheita netissä ilman todisteena olevia tutkimuksia. Sinä mainostit, että homeopatia toimii, mutta missään ei ole todisteita siitä. Jos se toimisi, niin kai siitä jotakin dokumenttia olisi?

        Jos oletkin erehtynyt?

        ..niin tietää kyllä, toimiiko vai ei.
        Ei siinä sen kummempia todisteita tarvita.

        Ei tarvitse muiden uskoa.


      • sinulla
        Causticum kirjoitti:

        ..niin tietää kyllä, toimiiko vai ei.
        Ei siinä sen kummempia todisteita tarvita.

        Ei tarvitse muiden uskoa.

        levinneseen syöpää parantavia rohtoja.


      • on tietoa
        sinulla kirjoitti:

        levinneseen syöpää parantavia rohtoja.

        syövänkin parantamisesta homeopaattisella hoidolla.

        Hyvä ystäväni sai vain muutaman kuukauden elinaikaa,
        leikatakaan ei enää voinut.

        Sädehoiton hän halusi itse lopettaa, vähentääkseen loppuajan kärsimyksiään,
        kun kerta mitään toivoa ei annettu.

        Hän on sairaanhoitaja koulutukseltaan, aina uskonut vankasti koululääketieteeseen, joka ei nyt voinutkaan häntä auttaa. Voitte kuvitella, että kynnys kääntyä toisen hoitomuodon puoleen oli korkea, mutta hänellä ei ollutkaan enään mitään hävittävää.

        Puolentoista vuoden kuluttua homeopaattisen hoidon aloittamisesta hänet todettiin täysin terveeksi!
        Siitä on aikaa noin 15 vuotta, eikä syöpä ole uusiutunut.
        Lääkärit olivat aivan ihmeissään, hänen parantumisensa oli todellinen ihme.
        Hän itse on täysin vakuuttunut, että homeopatia sen teki.

        Lehdissäkin tapauksesta on kirjoiteltu.

        Onko jollakin vielä jotain vastaanväittämistä homeopatian toimivuudesta?


      • Pöytään
        on tietoa kirjoitti:

        syövänkin parantamisesta homeopaattisella hoidolla.

        Hyvä ystäväni sai vain muutaman kuukauden elinaikaa,
        leikatakaan ei enää voinut.

        Sädehoiton hän halusi itse lopettaa, vähentääkseen loppuajan kärsimyksiään,
        kun kerta mitään toivoa ei annettu.

        Hän on sairaanhoitaja koulutukseltaan, aina uskonut vankasti koululääketieteeseen, joka ei nyt voinutkaan häntä auttaa. Voitte kuvitella, että kynnys kääntyä toisen hoitomuodon puoleen oli korkea, mutta hänellä ei ollutkaan enään mitään hävittävää.

        Puolentoista vuoden kuluttua homeopaattisen hoidon aloittamisesta hänet todettiin täysin terveeksi!
        Siitä on aikaa noin 15 vuotta, eikä syöpä ole uusiutunut.
        Lääkärit olivat aivan ihmeissään, hänen parantumisensa oli todellinen ihme.
        Hän itse on täysin vakuuttunut, että homeopatia sen teki.

        Lehdissäkin tapauksesta on kirjoiteltu.

        Onko jollakin vielä jotain vastaanväittämistä homeopatian toimivuudesta?

        Nimet, kopiot sairauskertomuksista jne näkyviin niin katsotaan. Ilman tällaista väitteet ovat vain tyhjää puhetta. Sinun nimetön kertomuksesi suomi24-sivustolla ei oikein riitä todisteeksi mistään.


    • juusto

      Nimenomaan, tuohon laimennukseenhan koko homma perustuu. Jos ajatellaan että laimennat yhtä pisaraa homeopaattista lääkettä 99 pisaraan vettä, ja toistat prosessin aina edellisestä tuotteesta vaikka 15 kertaa, niin yhtään ainutta homeopaattisen aineen molekyyliä ei ole enää siinä vedessä. Asia vastaa jotakuinkin samaa kuin laittaisit yhden pisaran jotain ainetta koko maapallon vesimäärään.

      Ja nimenomaan tähänhän tämä perustuu, siis tämä bisnes. Kun voi laimentaa jotain valmistetta lähes rajattomasti, voi myös ansaita rahaa lähes rajattomasti mikäli pelaa oikein ja haluaa välttämättä kusettaa kärsiviä ihmisiä. Homeopatian "parantava vaikutus" perustuu placebo-efektiin, jossa ihminen kokee saavansa arvokasta hoitoa ja uskoo itsekin parantumiseen. Tämä taas alkaa poistamaan stressihormoneja kehosta joka taasen tekee huomattavasti paremman olon ihmiselle. Paremman olon ja positiivisen ajattelun myötä ihminen sitten mitä luultavammin paranee. Näin on käynyt monella, tosin ilman mitään homeopatioita.

      Jos ei halua käyttää tavallisia lääkkeitä jostain syystä, niin suosittelen vaikka meditaatiokurssia tai vastaavaa positiivisen ajattelun ja mielenhallinan kannalta kehittävää koulutusta paljon mielummin kuin homeopatiaa; homeopatia on todistettu mitättömäksi, vesi ei muista mitään. Neste koostuu molekyyleistä, ja mitkään molekyylit eivät "risteydy" tai yhdisty, vaan kaikki on irrallaan. Näin ollen kaikki maailman aineet on eroteltavissa toisistaan.
      Veden muisti on tieteellisesti todistettu mitättömäksi, tässä vielä linkki videoon:

      http://www.youtube.com/watch?v=3Z1QFZcnAi4


      Kiitos kun jaksoitte lukea, vastaan mielelläni lisää jos jollain on kysyttävää tai joku homeopatiaa kokellut tai harjoittanut haluaa todistaa minulle toisin kuin tässä olen kertonut. Faktat tiskiin. ^_^

      • .........
        vesittynyt muisti kirjoitti:

        >Veden muisti on tieteellisesti todistettu mitättömäksi

        Tutkijat ovat hiukan eri mieltä kanssasi tuosta:
        http://www.explorepub.com/articles/water.html
        http://www.newscientist.com/article/dn3817-icy-claim-that-water-has-memory.html
        http://www.bibliotecapleyades.net/salud/esp_salud15.htm
        http://www.the-tree.org.uk/TreeTalk/4/thankyouwater.htm
        http://www.energizewater.com/index_files/science.htm
        http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1555

        Useita linkkejä samoihin juttuihin. Miksei noissa muuten kerrota, että Benveniste paljastui jo huijariksi?


      • sitä paitsi
        ......... kirjoitti:

        Useita linkkejä samoihin juttuihin. Miksei noissa muuten kerrota, että Benveniste paljastui jo huijariksi?

        duon jabanilaisen doktorin hommat ovat myös niin hihhulitoimintaa että ihmettelen todella että mistä hän on se doktorin arvonsa saanut.

        Tuo tohtori on jossain sivulla esitellyt sitä kuinka parantaa saastuneen järven vettä laittamalla vesilasiin vettä ja sitten manaamalla sen lasissa olevan veden parantuneeksi ja kaatamalla sen sitten siihen järveen.

        Onko yhtään järveä parantunut tuolla toiminnalla? Sitä voi jokainen tykönään miettiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe