Elikkäs mimmonen olisi työnantajana.Pelittääkö homma tesin mukaisesti.Ei provoja
PEURA TRANS
20
10561
Vastaukset
- lskdg
kyllä peuralla maksetaan tes palkka,muutenkin on ihan hyvä firma ei ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä puljusta,ainut huono puoli oli silloin kun minä olin siellä töissä viime vuoden puolella niin keikkoja ei ollu kuin keskimäärin 2 per viikko(noin 15 tuntia per keikka)että ei siellä ainakaan silloin saanut töitä tehdä ns.liikaa.
- jatkuu...
kuulemma vieläki
- tunnit täyteen
Saitko tunnit täyteen keskimäärin 1 kk aikana.
- jksjlooi
tunnit täyteen kirjoitti:
Saitko tunnit täyteen keskimäärin 1 kk aikana.
no ei tunnit tullu täyteen 1kk:n aikana,mutta eihän se periaatteessa haittaa kun peura maksaa loput tunnit takuuna vaikkei tulis 160 tuntia täyteen kuussa.
- palkkaa
jksjlooi kirjoitti:
no ei tunnit tullu täyteen 1kk:n aikana,mutta eihän se periaatteessa haittaa kun peura maksaa loput tunnit takuuna vaikkei tulis 160 tuntia täyteen kuussa.
Palkka tulee joka toinen perjantai jos jakso jää vajaaksi takuupalkka toimii, jos ylitöitä prosentit tulee salatisti.
- vastaneille
palkkaa kirjoitti:
Palkka tulee joka toinen perjantai jos jakso jää vajaaksi takuupalkka toimii, jos ylitöitä prosentit tulee salatisti.
Joo kiitokset vaan vastaneille tämä riittää.Kuulstaa hyvältä.
- peuralainen
olen ollut reilun vuoden peuralla töissä eikä ole pahaa sanottavaa,palkat ja lomat tulee niinku pitääkin,suosittelen
- peuralainen
etelässä paikkoja auki peuralla. surkeiden kuskien turha kysyä duunia.
- arse tracker
Se on ny niin että ei tule. Mäkikylän Essolle jäi molemmat kortit jumiin otto-maattiin kun tartti käteistä löpöihin eikä electronilla ollu katetta.
Kaikki kortit oli kokeiltava ja nyt se on niin että vasta maanantaina saa lipukkeet käyttöön.
Tuon jätkän hääräilyillä on menny jo kuus asiakas kymmenestä ja loput laittanu tavaransa veeäärrän kyytiin, että sikäli parempi mitä pidempään sivussa.
Vaikka on kisko mutkalla taikka ennakkotieto että peura kävelee radan yli lähipäivinä niin on kuitenkin jotain varmuutta että tavara toimitetaan.
- euralainen
Jaa mitäs toi ny tarkottaa onko joku äijjä kämminny siellä kunolla.
- ammattilainen
peuralle ei kandee lähtee duuniin koska ei noudata tessiä pitävät kuskeja ihan pilkkanaan ja täysinä paskoina.
- peura 86
Jaa olikohan tämä nimimerkki "ammattilaisen" kommentti jonkin sortin provo.Kyllä peura maksaa kaiken minkä pitääkin.Tässä sen vain huomaa että puolet näiden palstojen kommenteista kannattaa suodattaa korvien läpi,kun täällä kommentoi paljon sellaisia mitkä eivät asioista mitään tiedä.
- kesä-poika
saattaa ne juitsarit pikkusen pilkkanaankin pitää kuskia jos on oikein tyhmä ja tyhmiähän ne rekkakuskit monesti ovat mutta ei peuran juitsareita mulkuiksi voi sanoa.
- EI VAI
No kyllä se mulkku on lievä ilmaisu osasta juitsareista..
- kova vauhti
autot on ainakin hyvässä kunnossa sillä ostin yhden volvon oli ajettu 1,4 milj auto oli sisältäkin kuin uusi nyt autolla ajettu 2,2 milj eli ei ainakaa huolloissa ollut lintsattu
- wannaberahtari
nii kylhä se ois jotai rahti hommii saatava et jos maksavat tessin mukaan se riittää
- 23asd12
Ei oo kokemusta kyseisestä firmasta mut luulen et ihan hyvä?
Ei kait se ois pystys jos ei palkkoi maksas`?
Ja voihan sin men kokeilee ja jos ei kiinosta ni sit vaihtaa firmaa? - lsdhaskldfsdug
Mitähän kyseinen firma mahtaa kuskailla pääosin?
- Lasteja.
Kuormia.
- Lantsa
Kyseenalaista touhua ja asiakkaiden kusetusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448