Tässä jokaiselle lukutaitoiselle lopulliset todisteet siitä, että WinCapita on huijaus. Mikän annetuissa vastauksissa ei objektiivisesti tarkasteltuna puolla muuta tulkintaa.
Aloitin eilen aamulla ketjun:
Miksi WC:stä ei saa mitään tietoa
Koko päivän tuli tyypillistä matalaotsaista pikkuvittuilua, ilman ensimmäistäkään faktaa.
Pitkän ketjun lopuksi saatiin lopultakin vastaukset itse otsikkokysymykseen. Miksi mitään tietoa ei mistään saa.
Laitan saamani vastaukset tähän alle.
Jos ei noiden vastausten jälkeen ala käsittämään, että kyseessä on satavarma huijaus täytyy oikeasti olla tyhmä tai tosiuskovainen, siis Hannun puheisiin.
Ketjun lopulla uudistin kysymykseni.
KYSYIN:
"Eikö kukaan WinCapitan jäsen tai edustaja todellakaan pysty vastaamaan tavanomaiseen ja yksinkertaiseen kysymykseen:
Mistä löydän WinCapita Private Clubin.
Eihän tämä nyt ole paljon pyydetty?
Mikä mättää? Mitä salattavaa siinä on?"
VASTAUS:
"
1. ei oo paljon pyydetty.
2. mikään ei mättää.
3. mitään salattavaa ei ole.
oliko muita kysymyksiä?"
JATKOKYSYMYS:
" Tärkeimpään kysymykseen
Kirjoittanut: et vastannut 5.2.2008 klo 17.29
Tämä oli listan ensimmäisenä.
Nuo muut joihin jo vastasit vasta sen jälkeen.
1. ei oo paljon pyydetty.
2. mikään ei mättää.
3. mitään salattavaa ei ole. "
Koska kohdassa 3. vastasit ettei mitään salattavaa ole vastaatko vielä siihen ensimmäiseenkin kysymykseen, joka siis oli:
Kiitos!
Ps. Mikäli vastausta ei tule on vääjäämättä tultava siihen johtopäätökseen, ettet itsekkään asiaa tiedä."
VASTAUS:
" en näe vistissäsi yhtään..
Kirjoittanut: kysymystä. 5.2.2008 klo 17.32
eikö yleensä laiteta kysymysmerkkiä (?) kysymyksen perään?"
JATKOKYSYMYS:
"Kysymyslause sisältää kysymyksen.
Mistä löydän WinCapita Private Clubin on kysymyslause.
Koska et ymmärtänyt yksinkertaista suomenkielellä esitettyä kysymystä ilman kysymysmerkkiä, laitan sen uudelleen kysymysmerkin kera.
Kysymys oli siis:
Mistä löydän WinCapita Private Clubin?
Nyt kun kielioppiasiakin saatiin kuntoon, jään odottamaan vastaustasi.
LOPULLINEN VASTAUS:
" kielioppia sitä näköjään..
Kirjoittanut: muutkin.. 5.2.2008 klo 19.45
ehkä tarvitsee ;o)
vastaus kysymykseesi: et mistään, niin kauan kun et ole jäsen."
Lopputulema oli, että WinCapita itsekkin myöntää, että tietoa ei todellakaan saa mistään.
SITTEN TULI AIVAN USKOMATON TARKENNUS:
" Eli "ennenvanhaan"
Kirjoittanut: noista jutuistasi 5.2.2008 klo 21.01
kun internetiä, googlea ja linkkejä ei ollut ei ollut myöskään privaattiklubeja, koska jos internetiä ei ollut, ei voinut niistä olla siellä mitään viitettä?
Näinkö tämä pitää ymmärtää.
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tästä Wincapita PRIVATE Clubin julkisesta rekisteröinnistä?
Wincapita Private Club on nimi, jonka puitteissa toimii sinulle ilmoitettu taho, joka on rekisteröity Panamaan.
Tätä ei kiistetä.
Jos olen väärässä niin laittappa linkki osoitteeseen mistä väitteesi voi tarkistaa."
JA VIELÄKIN USKOMATTOMAMPI LÄSSYTYS TULI:
" löytyy Kirjoittanut: helposti.. 5.2.2008 klo 22.17
en jaksanut lukea koko "känää" ...eikö sulle kukaan vielä kertonut että löytyy ID tunnuksen ja salasanan takaa ilman mitään vaikeuksia....helppoa kun heinän teko ja rahaa tulee kuin rännistä..."
TARKASTELLAANPA NOITA VASTAUKSIA:
WinCapita siis myöntää, ettei siitä todellakaan saa mitään tietoa mistään muualta kuin sen itse ylläpitämiltä ja kirjoittamilta salasanan takana olevilta sivuilta.
Ainoa tietolähde huijauksen tarkistamiseksi on huijareiden itse kirjoittamat ja ylläpitämät sivut.
Niihinkin pääsee käsiksi vasta liityttyään jäseneksi tai ilmeisesti jonkun tutun avulla pääsee etukäteen hieman"kurkkaamaan".
Ja lopuksi taas se ainoa todiste, rahaa tulee kuin rännistä.
No niinhän sitä Ponzihuijauksissa aina aikansa tule. Se kuuluu olennaisena osana Ponzihuijaukseen. Se on kuitenkin suomenlain mukaan rikollista rahaa joka tulevassa oikeudenkäynnissä tuomitaan valtiolle rikoksella saatuna hyötynä menetetyksi
Vihjailut johonkin Panamalaiseen rekisteröintiin jäävät myös ilman mitään todistetta. Koska mitään linkkiä ei mistään löydy, eikä niitä taaskaan anneta, sen enempää Panamaan kuin Suomeenkaan.
Asiat sotketaan tarkoituksellisesti yhdessä vastauksessa:
"kun internetiä, googlea ja linkkejä ei ollut ei ollut myöskään privaattiklubeja, koska jos internetiä ei ollut, ei voinut niistä olla siellä mitään viitettä?
Näinkö tämä pitää ymmärtää."
En tuohon eilen ehtinyt vastaaman mutta vastaan nyt.
Ei sitä niin pidä ymmärtää.
Aivan kuten ennenaikaan niin myös nykyään kaikenlaiset yksityisklubit, yhdistykset ja yritykset rekisteröidään niitä varten oleviin rekistereihin suomeen tai ulkomaille.
Niille löytyy myös yhteystiedot ja henkilöt.
Yhtäkään yhteenliittymää jolla on juridinen status ei voi olla olemassa vain yhteenliittymän omilla sivuilla ja vain jäsenten kesken.
Sellaista touhua harjoittavat lapset leikeissään. Lapset voivat olla joskus hyvinkin tosissaan salaseurojensa kanssa.
Mutta, ei niilläkään ole juridista statusta kuten ei ole WinCapita Private Clubillakaan.
Linkki esiin jos olen väärässä. Olen sitä pyytänyt jo monta kertaa.
LOPUKSI PARIA ASIAA JOTKA OSOITTAVAT KYSEESSÄ
HUIJAUKSEN:
1.
Toiminnan aloittanut ja sitä johtava Henkilö on törkeistä talousriksista tuomittu rikollinen.
2.
Asia, että WinCapita Private Club nimistä yhteisöä ei löydy yhdestäkään rekisteristä maailmassa on nyt lopullisesti myönnett
3.
Asia, että WinCapita Private Club nimisestä yhteisöstä ei saa mitään tietoja ulkopuolisen riippumattoman tahon ylläpitämästä tiedostosta on myönnety.
4.
Asia, että ainoa tietolähde WinCapita Private Clubin toiminnasta on sen itsensä kirjoittama ja ylläpitämä verkko-osoite. Sinnekkään ei pääse kuin salasanan avulla.
Huijauksen aloittaja ja pyörittäjä siis itse tiedoittaa itse ylläpitämällään sivustolla mitä haluaa huijatuille.
5.
WinCapita Private Club käyttää samoja menetelmiä kuin lukuisat yhdysvalloissa jo tuomitut Forexhuijaukset.
6.
WinCapita Private Club kertoo saavuttavansa jatkuvasti kymmeniä kertoja suurempia voittoja valuuttakaupassa kuin alan ammattilaiset.
Ainoa perustelu suunnattomille voitoille on, että rahaa tulee kuin rännistä.
Kaikki on todellista valuuttakaupanvoittoa ja perustuu WinCapitan sijoittajateamin osaamiseen sekä talousrikillinen Hannu K:n kehittämään tietokone-ohjelmaan.
Teamin kokoonpanosta, koulutuksesta ja kokemuksesta alalla ei ole miään tietoa, teamin johtajan Hannu K:n taustaa lukuunottamatta.
Hänen taustansa joka perustuu ammattikouluun, sexibaarin pitämiseen ja törkeisiin talousrikoksiin ja mittaviin ulosottovelkoihin ei ainakaan minua valuuta.
7.
Rekisteröimätön WinCapita Private Club kertoo harjoittavansa täysin uskomattomiin tulkosiin yltävää valuuttakauppaa sadoilla miljoonilla ja jakavansa voittoina kymmeniä miljoonia jäsenillen.
Mitään todisteita kuin itse ja jäsenten esittämä väite ei esitetä.
8.
Yhtäkään muuta tällaisen salaseuramaisen täydellisen anonymiteetin takan olevaa rekisteröimätöntä yhteisöä ei valuuttakaupassa tai muussakaan liike-elämässä ole, muita huijareita lukuunottamatta.
Vain WC huijarit itse
65
13901
Vastaukset
- tietoja
Mitenkä tuo väitetty yritys liitty WinCapita Private Clubiin?
Viitatulta sivustolta tuli tällainen vastaus kun sinne yritin noiden syksyllä annettujen ohjeiden mukaan mennä:
Estimado (a) Usuario (a) : Hemos detectado un problema en nuestro servidor, pedimos disculpas
y le invitamos a intentar dentro de unos momentos....
NATURAL Web Interface: 6.1.1 WNT-X86
HTTP Server Extension: NWW6112i Win32
DETALLES TECNICOS :
Subprogram: MSASHOW1
Error Line: 1900
Error Nr: NAT3148
Error Text: Database 245 is not active or not accessible
Siis tiedosto ei ole käytössä tai sinne ei pääse.
Tuo Win Capitan mainitsema yritys oli rekisteröity aiemmin yhdysvaltoihin minkä rekistereistä sen olivat yhdysvaltojen viranomaiset poistaneet siitä syystä, että yrityksellä olivat verot ja tiedoittaminen viranomaisiin päin hoitamatta.
Sitten yritys rekisteröitiin Panamaan. Panamassahan ei näitä ongelmia pitäisi olla. Jostakin syystä nyt jo puhutaan Panamalisesta säätiöstäkin.
Se miten mainittu yritys liittyy WinCapita Private Clubiin on täysin auki.
Mitään muuta tietoahan asiasta ei ole koskan anettu, kuin itse esitetty väite, että juuri tuo yritys on toiminnan takana.
Mitään dokumenttia tai rekisteritietoa asiasta ei ole esitetty.
Varmaan turha mainita, mutta mainitsen kuitenkin, että Googlaamalla World Wide Investment Group nimen, löytyy aivan asiallinen firma jolla ei ole mitään tekemistä WinCapita Private Clubin tai Hanun touhujen kanssa.
Googlamalla, ei siis World vaan Wold Wide Investment Group ei tietysti löydy yhtäkään linkkiä minnekkään. Ei edes sinne Panamaan.
Että se tas tälläkertaa siitä WinCapitan tiedoittamisesta.
Ps. Unohtui siitä huijausta osoittavasta pitkästä listasta vielä kohdat 9 ja 10
9.
Toimintaa valvovat viranomaiset epäilevät kyseessä olevan laittoman ja rikoslaissa rangaistavaksi säädetyn toiminnan.
10.
Keskusrikospoliisi selvittää jo 6-kuukautta WinCapita Private Clubin toimintaa suomessa.
Lisää komentteja odotellaan.
- jäseniä
Klubi maksaa hyviä tuottoja ja kaikki jäsenet ovat tyytyväisiä. Ponzista tai rahanpesusta ei ole tietoakaan, vaan rehellistä toimintaa valuuttakaupalla.
Jos haluat lisätietoja tästä yksityisestä sijoitusklubista, ole yhteydessä sponsoriisi.- KIINNOSTA?
Eikö sinua kiinnosta muu kuin se, että Ponzihuijauksen perusasia rahan tulo on jonkin aikaa taattu raha?
Eikö selvät ja perustellut epäilyt laittomaan toimintaan kiinnosta sinua lainkaan?
Etkö pysty yhteenkään todennettaviin asioihin nojaavaan esitykseen?
Onko kaikki mitä ns. sponsorit siis huijauksen pyörittäjät kertovat totta.?
Onko kaikki mitä WinCapitan omilla sivuilla sponsorit ja Hannu kirjoittelevat totta.
En ole koskan mistään lukenut, että huijarit itse myöntäisivät huijaavansa.
Ainahan huijarit kiistävät loppuuna asti kaikki huijauksesta kertovat piirteet, olivatpa ne kuinka selviä tahansa. Kuten tässäkin tapauksessa.
Mutta miksi sinä heitä uskot?
Oletko itsekkin mukana huijaamassa? - kiinnostavat
KIINNOSTA? kirjoitti:
Eikö sinua kiinnosta muu kuin se, että Ponzihuijauksen perusasia rahan tulo on jonkin aikaa taattu raha?
Eikö selvät ja perustellut epäilyt laittomaan toimintaan kiinnosta sinua lainkaan?
Etkö pysty yhteenkään todennettaviin asioihin nojaavaan esitykseen?
Onko kaikki mitä ns. sponsorit siis huijauksen pyörittäjät kertovat totta.?
Onko kaikki mitä WinCapitan omilla sivuilla sponsorit ja Hannu kirjoittelevat totta.
En ole koskan mistään lukenut, että huijarit itse myöntäisivät huijaavansa.
Ainahan huijarit kiistävät loppuuna asti kaikki huijauksesta kertovat piirteet, olivatpa ne kuinka selviä tahansa. Kuten tässäkin tapauksessa.
Mutta miksi sinä heitä uskot?
Oletko itsekkin mukana huijaamassa?Missä on sanottu että tämä on ponzi? Valuuttakaupastahan tuotot tulee.
- rehellisiä
kiinnostavat kirjoitti:
Missä on sanottu että tämä on ponzi? Valuuttakaupastahan tuotot tulee.
Alustuksessa on sanottu ja osoitettu monin eritavoin, että kyseessä ei ole normaali rehellinen liiketoiminta.
Ponzihuijaukseen viittaa kaikki toiminnnassa käytetyt toimintatavat.
Mitään todisteita valuuttakaupasta ei ole esitetty.
Lue alustus ja kumoa siinä esitetyistä faktoista edes muutamaan kohta faktoilla. - ovat kaloja
rehellisiä kirjoitti:
Alustuksessa on sanottu ja osoitettu monin eritavoin, että kyseessä ei ole normaali rehellinen liiketoiminta.
Lue alustus ja kumoa siinä esitetyistä faktoista edes muutamaan kohta faktoilla."Ponzihuijaukseen viittaa kaikki toiminnnassa käytetyt toimintatavat. "
Ja hevonvittuun ne viittaa, mikä napero siellä venkuloi. Et SINÄ tarvitse - et tarvitse kun et tee niillä mitään - mitään todisteita valuuttakaupasta. Me voimme tehdä kauppaa itse. - venkuloi
ovat kaloja kirjoitti:
"Ponzihuijaukseen viittaa kaikki toiminnnassa käytetyt toimintatavat. "
Ja hevonvittuun ne viittaa, mikä napero siellä venkuloi. Et SINÄ tarvitse - et tarvitse kun et tee niillä mitään - mitään todisteita valuuttakaupasta. Me voimme tehdä kauppaa itse.Kirjoitat:
"
Ja hevonvittuun ne viittaa, mikä napero siellä venkuloi. Et SINÄ tarvitse - et tarvitse kun et tee niillä mitään - mitään todisteita valuuttakaupasta. Me voimme tehdä kauppaa itse."
VASTAUKSENI SINULLE:
Ei ne esitetyt tiedot mihinkään hevonvittuun viittaa. Ne viittaa Ponzipohjaiseen Forexhuijaukseen.
Olen jo yli 40, että ei kai nyt ihan napero. Enkä minä mitään venkuloi. Minä vaan objektiiviseti tarkastelen esiin tulleita asioita. Niiden valossa kaikki viittaa varmuudella Ponzihuijaukseen.
Esitä jotakin muutakin faktaa kuin tuo hevonvittu, jookos.
Kyllä minä taritsen ne todisteet teidän tähän asti vain väitetystä valuuttakaupastanne. Jos sellaista todella harjoitetaan tuollaisilla tuotoilla voin lopettaa varoittamasta ihmisiä teidän moraalittomasta touhustanne ja pyytää teiltä anteksi.
Siitä tosin ei ole mitään pelkoa.
Etkä sinä itse mitään valuuttakauppaa pysty tekemään, eikä sitä siellä teillä kukaan muukan tee ilmoittamillanne tuotoilla.
Pieni mahdollisuus on olemassa, että jotakin pientä puuhastelua valuuttakaupan sarallakin harrastetaan silmänlumeeksi. Edes siitä ei ole esitetty todisteita.
Minäkin kysyn lopuksi:
Mikä sinua noissa faktatiedoissa noin kauheasti hermostuttaa, että alat ihan kiroilemaan?
Eikö kaikki olekkaan hyvin siellä Clubissa.? Alkoiko sinua peloittamaan se rikoksella saadun rahan menettäminen valtiolle? Sinullahan ei niitä muutamaa kymppitonnia enää ole, eihän? - Ja pian
venkuloi kirjoitti:
Kirjoitat:
"
Ja hevonvittuun ne viittaa, mikä napero siellä venkuloi. Et SINÄ tarvitse - et tarvitse kun et tee niillä mitään - mitään todisteita valuuttakaupasta. Me voimme tehdä kauppaa itse."
VASTAUKSENI SINULLE:
Ei ne esitetyt tiedot mihinkään hevonvittuun viittaa. Ne viittaa Ponzipohjaiseen Forexhuijaukseen.
Olen jo yli 40, että ei kai nyt ihan napero. Enkä minä mitään venkuloi. Minä vaan objektiiviseti tarkastelen esiin tulleita asioita. Niiden valossa kaikki viittaa varmuudella Ponzihuijaukseen.
Esitä jotakin muutakin faktaa kuin tuo hevonvittu, jookos.
Kyllä minä taritsen ne todisteet teidän tähän asti vain väitetystä valuuttakaupastanne. Jos sellaista todella harjoitetaan tuollaisilla tuotoilla voin lopettaa varoittamasta ihmisiä teidän moraalittomasta touhustanne ja pyytää teiltä anteksi.
Siitä tosin ei ole mitään pelkoa.
Etkä sinä itse mitään valuuttakauppaa pysty tekemään, eikä sitä siellä teillä kukaan muukan tee ilmoittamillanne tuotoilla.
Pieni mahdollisuus on olemassa, että jotakin pientä puuhastelua valuuttakaupan sarallakin harrastetaan silmänlumeeksi. Edes siitä ei ole esitetty todisteita.
Minäkin kysyn lopuksi:
Mikä sinua noissa faktatiedoissa noin kauheasti hermostuttaa, että alat ihan kiroilemaan?
Eikö kaikki olekkaan hyvin siellä Clubissa.? Alkoiko sinua peloittamaan se rikoksella saadun rahan menettäminen valtiolle? Sinullahan ei niitä muutamaa kymppitonnia enää ole, eihän?"Olen jo yli 40, että ei kai nyt ihan napero."
No, just. Äitisi huusi juuri sua pihalta syömään. Teillä on nauravia nakkeja.
Jos äitisi haluaa lisää tietoja, hän voi olla yhteydessä sponsoriinsa. - olin väärässä
Ja pian kirjoitti:
"Olen jo yli 40, että ei kai nyt ihan napero."
No, just. Äitisi huusi juuri sua pihalta syömään. Teillä on nauravia nakkeja.
Jos äitisi haluaa lisää tietoja, hän voi olla yhteydessä sponsoriinsa.Kiitos tuosta asiallisesta vastauksesta.
Se vei keskutelua aimoharppauksen eteenpäin.
Kyllä minun nyt täytyy tunnustaa, ettei kyseessä voi olla huijaus.
Kyllä sinä niin asiallisen ja kumoamattoman FAKTAN löit kehään. Ei tota enää mikään voi kumota.
Varmuudella jäsenmäärä kasvaa ihan siitä syystä, että pelkästään tuollaisen järjenjättiläisen seurasta ihmiset ovat valmiit maksamaan enemmänkin kuin teidän liittymismaksunne. - keskustella
olin väärässä kirjoitti:
Kiitos tuosta asiallisesta vastauksesta.
Kyllä minun nyt täytyy tunnustaa, ettei kyseessä voi olla huijaus.
Kyllä sinä niin asiallisen ja kumoamattoman FAKTAN löit kehään. Ei tota enää mikään voi kumota.
Varmuudella jäsenmäärä kasvaa ihan siitä syystä, että pelkästään tuollaisen järjenjättiläisen seurasta ihmiset ovat valmiit maksamaan enemmänkin kuin teidän liittymismaksunne.Lainaus:
Siis mitä keskutelua? Murolaiset ovat todenneet klubin ponziksi. Ei siitä tarvi keskustella, uskotaan kaikki ponziin. - tarkasteleppa hiukan
rehellisiä kirjoitti:
Lue alustus ja kumoa siinä esitetyistä faktoista edes muutamaan kohta faktoilla.omaa tekstiäsi."Ponzihuijaukseen viittaa kaikki toiminnnassa käytetyt toimintatavat". Viittaa, missä ne sinun todisteesi ovat. Jos minä epäilisin että olet homo ja käyttäisin perusteluna vaatteitasi, olisiko se fakta? En siis olisi nähnyt että kukaan on vetänyt sinua p*r******n, olisi vain päätellyt kaiken vaatteistasi. Tekisikö se sinusta fruitcake h**tta**n?
- Winmanne
Jos aiot joskus aikuisena pyrkiä poliisikouluun,
niin opettele edes kirjoittamaan oikeinen.;)
Heitäpä kokeeksi muutama voltti ja sitten kuulostelet olisiko se mikä oli ennen päässä, sitten laskenut alemmaksi? :)- koe ole
Kirjoitit:
"Jos aiot joskus aikuisena pyrkiä poliisikouluun, niin opettele edes kirjoittamaan oikeinen.;)"
Tiedoksesi sinulle herra "OIKEINEN", en ole pyrkimässä poliisikouluun.
En myöskään suorita täällä suomenkielen oikeinkirjoituksen näytetyötä.
Kerron täällä havaitsemistani ilmiselvistä törkeästä huijauksesta kertovista piirteistä WinCapita Private Clubin toiminnassa.
Haluan varoittaa ihmisiä laittamassta rahojan talousrikollisten taskuun.
Ilmeisestim olet itsekkin hyötyjä kuin asiasta noin hermostut.
Toinen seikka mikä kertoo sinun olevan mukana huijauksessa on se, että et laita viestiisi mitään asiaa, pelkkää pikkuvittuilua kirjoitusvirheistä.
Kun asiallisen kommentoinnin sijasta kiinnittää huomiota vain kirjoitusvirheisiin, kannattaisi omassa vastauksessaan tarkastaa, että edes ne omat 5-riviä olisivat oikein kirjoitettu.
Ps. Kirjoitetaanko teillä päin oikein, muotoon OIKEINEN?
Jos näin on pahoittelen korjaustani. Meillä täällä pääkaupunkiseudulla käytetään suomenkielen muotoa oikein. - sinunkin
koe ole kirjoitti:
Kirjoitit:
"Jos aiot joskus aikuisena pyrkiä poliisikouluun, niin opettele edes kirjoittamaan oikeinen.;)"
Kerron täällä havaitsemistani ilmiselvistä törkeästä huijauksesta kertovista piirteistä WinCapita Private Clubin toiminnassa.
Toinen seikka mikä kertoo sinun olevan mukana huijauksessa on se, että et laita viestiisi mitään asiaa, pelkkää pikkuvittuilua kirjoitusvirheistä.
Kun asiallisen kommentoinnin sijasta kiinnittää huomiota vain kirjoitusvirheisiin, kannattaisi omassa vastauksessaan tarkastaa, että edes ne omat 5-riviä olisivat oikein kirjoitettu.
Jos näin on pahoittelen korjaustani. Meillä täällä pääkaupunkiseudulla käytetään suomenkielen muotoa oikein.olisis parasta keskittyä työntekoon mikäli sinulla sellaista on. Saattaa pomo suuttua kun roikalehat näillä sivuilla?? Tuo sinun innostuneisuutesi asiaa kohtaan missä et ole edes mukana kielii jostakin. Turha jauhaaa sitä paskaa, että ole huolissasi ihmisten rahoista. Mene markettien peliautomaattien eteen plakaattien kanssa seisoo. Ne masiinat ne kusettavat ihmisten rahoja. Jos ne mukana olevat ovat mukana huijauksessa, ei tuo liene sinun murheesi???
Et sinä voi VARMASTI tietää miten asiat ovat, päättelysi voi olla oikea tai VÄÄRÄ. - hermostu
sinunkin kirjoitti:
olisis parasta keskittyä työntekoon mikäli sinulla sellaista on. Saattaa pomo suuttua kun roikalehat näillä sivuilla?? Tuo sinun innostuneisuutesi asiaa kohtaan missä et ole edes mukana kielii jostakin. Turha jauhaaa sitä paskaa, että ole huolissasi ihmisten rahoista. Mene markettien peliautomaattien eteen plakaattien kanssa seisoo. Ne masiinat ne kusettavat ihmisten rahoja. Jos ne mukana olevat ovat mukana huijauksessa, ei tuo liene sinun murheesi???
Et sinä voi VARMASTI tietää miten asiat ovat, päättelysi voi olla oikea tai VÄÄRÄ.Minulla ei ole pomoa joten kukaan ei hermostu. Huolesi oli siis aiheetonta.
Eikö sinun pomosi hermostu, vai eikö sinullakaan ole pomoa?
Markettien konet vievät roiman osan pelatuista rahoista yhteiseksi hyväksi. Kikki sen myös tietävät. Se on ihan Ok. Markettien koneet eivät myöskään lupaa nelinkertaistaa pelattuja rahoja.
Te huijaatte rahat omaksi ja entisen talousrikollisen hyväksi. SE EI OLE OK - Winmanne
koe ole kirjoitti:
Kirjoitit:
Jos näin on pahoittelen korjaustani. Meillä täällä pääkaupunkiseudulla käytetään suomenkielen muotoa oikein."Ps. Kirjoitetaanko teillä päin oikein, muotoon OIKEINEN?"
Hymiö perässä seurasi juuri siitä syystä, mutta sehän TIETYSTI meni sinulta game ower?
Ei muuta kuin voltteja lisää ja kuulostele vähän pidempään, kunnes alat raivoten hakata näppäriä? :)
Että pontzit vaan sulle!;) - olet sitten
hermostu kirjoitti:
Minulla ei ole pomoa joten kukaan ei hermostu. Huolesi oli siis aiheetonta.
Markettien konet vievät roiman osan pelatuista rahoista yhteiseksi hyväksi. Kikki sen myös tietävät. Se on ihan Ok. Markettien koneet eivät myöskään lupaa nelinkertaistaa pelattuja rahoja.
Te huijaatte rahat omaksi ja entisen talousrikollisen hyväksi. SE EI OLE OKerittäin humaani ihminen??? jaksat kantaa huolta toisista. Lisää sinunlaisia ja maailma pelastuu. Jatka vaan valitsemallasi tiellä, jos vaan perse ja kone kestää.
- huijauksesta
hermostu kirjoitti:
Te huijaatte rahat omaksi ja entisen talousrikollisen hyväksi. SE EI OLE OKsen verran, että hyvin huijasin kolme kaveria mukaan. Kaikki ovat rahansa kotiuttaneet moninkertaisena takaisin. Heidän mielestään se oli OK
- parhaasta päästä
huijauksesta kirjoitti:
sen verran, että hyvin huijasin kolme kaveria mukaan. Kaikki ovat rahansa kotiuttaneet moninkertaisena takaisin. Heidän mielestään se oli OK
Tuo on huijaus parhaasta päästä. En tosin ihmettele, sillä klubin tarina on täynnä näitä "huijareita". Näiden huijareiden vanaveteen jää valtava määrä tyytyväisiä ihmisiä, joiden mielestä tuollainen huijaus oli ihan ok.
Murot kutsuvat tuota tyytyväisyyttä ponziksi. - oletko fruit vai cake
hermostu kirjoitti:
Te huijaatte rahat omaksi ja entisen talousrikollisen hyväksi. SE EI OLE OK"kikki sen tietävät"
Hajoan kohta jollet lopeta tuota vitsailua. - teidän
parhaasta päästä kirjoitti:
Tuo on huijaus parhaasta päästä. En tosin ihmettele, sillä klubin tarina on täynnä näitä "huijareita". Näiden huijareiden vanaveteen jää valtava määrä tyytyväisiä ihmisiä, joiden mielestä tuollainen huijaus oli ihan ok.
Murot kutsuvat tuota tyytyväisyyttä ponziksi.kanssa jaksa. Sama tuo mitä sitä sanoo ei se siitä kummemmaksi muutu. Vuodata sinä vaan sitä katkeruuttasi tällä palstalla minä siirryn muihin hommiin.
- OIKEINEN
Ei vittu nyt kyllä repes.... =D
- VÄÄRINEN
koe ole kirjoitti:
Kirjoitit:
Jos näin on pahoittelen korjaustani. Meillä täällä pääkaupunkiseudulla käytetään suomenkielen muotoa oikein.Sinun havaintosi ei tee mistään liiketoiminnasta huijausta, sorry.
- kohtia
Unohtui siitä alustuksessa esitetystä huijausta osoittavasta pitkästä listasta vielä kohdat 9 ja 10
ELI:
9.
Toimintaa valvovat viranomaiset epäilevät kyseessä olevan laittoman ja rikoslaissa rangaistavaksi säädetyn toiminnan.
10.
Keskusrikospoliisi selvittää jo 6-kuukautta WinCapita Private Clubin toimintaa suomessa.
Lisää komentteja odotellaan.- khsfjh
Unohtui sanoa, että hanki töitä ja pois sieltä kirjaston koneelta.
- Maiskalato
Minuakin on pyydelty vähän vastaaviin verkostomarkkinointijuttuihin, mutta en ole lähtenyt, koska lupaukset tuotoista ovat olleet niin käsittämättömiä. Jokainen niistä virityksistä on tähän mennessä kaatunut, osa on osoittautunut lainvastaisiksi.
Yhdessäkin tapauksessa minulle toitotettiin, että tässä on nyt tehty valtava keksintö kun ei käytetä rahaa markkinointiin ja sellaiseen ollenkaan. Tieto kulkee vain ihmiseltä toiselle ja sen ansiosta pystytään tekemään aivan valtavia tuottoja. Winclubin toiminta tuntuu olevan aika samantyylistä, vaikka tässä onkin kyse "valuuttakaupasta". Tiedottaminen on täysin klubilaisten varassa ja klubi itse ei paljoa tiedottele/markkinoi.
Minkähän takia mikään todella iso ja menestynyt yritys ei käytä samaa toimintatapaa, vaan ne käyttävät paljon rahaa markkinointiin (nimenomaan ammattimaisesti hoidettuna)? Verkostomarkkinoijilta unohtuu sellainen nykyään varsin ratkaiseva asia kuin brändin luominen ja kehittäminen. Jos yrityksen/klubin jokainen jäsen markkinoi yritystä/klubia, ei tuloksena voi olla mikään muu kuin tällainen sekasorto. Kaikki lupailevat eri asioita, osa ei tiedä mitään, osa ei halua kertoa jne. Yrityksen/klubin brändistä ei ole tietoakaan ja maine on todella epäluotettava. Sitten vielä osa hermostuksissaan kirjoittelevat keskustelupalstoilla agressiivisia viestejä jne. Siis täysin amatöörien puuhastelua.
Toisaalta uskon, että tässä tapauksessa Wincapitalla on muitakin syitä olla tiedottamatta. Ei sillä brändilläkään ole niin väliä, jos on tarvetta pitää kaikki oleellinen tieto salassa.
Rahanhimo on mielenkiintoinen asia. Normaalisti jokaisella ajattelevalla ihmisellä alkaisi kellot soimaan ja lujaa, jos joku yritys toimisi vastaavalla tavalla kuin Wincapita. Eli mistään ei taida saada asianmukaisia kuitteja, osa jäsenistä ei edes tiedä kuka klubin johdossa on (tämän olen varmistanut eräältä jäseneltä, joten turha väittää muuta) ja tällaista muuta mukavaa. Mutta kun vain luvataan/saadaan isoja summia rahaa, niin se riittää.
No, jokainen tyylillään.- asian ytimessä
___ No, jokainen tyylillään. ___
Olet asian ytimessä, pidä tuosta kiinni. Kunpa kaikki murot ymmärtäisivät asian. - nettiboliisi
asian ytimessä kirjoitti:
Olet asian ytimessä, pidä tuosta kiinni. Kunpa kaikki murot ymmärtäisivät asian.>Olet asian ytimessä, pidä tuosta kiinni. Kunpa
>kaikki murot ymmärtäisivät asian.
Ja klubille olisi tuo juuri paras vaihtoehto. Saisivat rauhassa jatkaa salamyhkäistä toimintaansa.
Miksi muuten rahat pitää liikutella moneybookerssin kautta? Eikö klubin väittämän mukaista tulosta tekevä yritys voi ilmoittaa jäsenilleen pankkia, jonne voisi suoraan laittaa sijoitukset? Miksi se pitää kierrättää MB:n kautta? Siinähän tulee vain ylimääräistä työtä kun siirrellään MB:ltä yrityksen tilille ja sieltä sitten eteenpäin "valuutta-alustalle".
Oletteko klubilaiset katsoneet millaisia vipuja on tarjolla sillä valuutta-alustalla jota klubi "käyttää kaupankäynnissä". Nimittäin 100x vipu, jonka avulla nämä suuret tuotot tehdään, on saatavissa vain tiettyyn summaan saakka. Esim. Saxo Bankin alustalla 100x vipu on tarjolla max. 25 000$ sijoituksiin, sen jälkeen vipu on pienempi. - Maiskalato
asian ytimessä kirjoitti:
Olet asian ytimessä, pidä tuosta kiinni. Kunpa kaikki murot ymmärtäisivät asian.Se on aina kiva, että poimitaan se oleellinen ja kommentoidaan siihen :) Mutta tottakai jokainen tyylillään. Se tässä vaan on, että kun tekee asiat tuolla tyylillä kuin Wincapita, ei myöskään olisi kannattanut ihmetellä ja reagoida nähdyllä tavalla, kun siitä tyylistä seuraa huonoa julkisuutta ja muutenkin sanomista. Omasta tyylistään on myös itse vastuussa, ja nyt se vastuu on kannettu varsin huonosti, tai ei ollenkaan.
Mites muuten ne työpaikat, joko niihin on valittu henkilöt? Onko asiasta tiedotettu klubin omilla sivuilla?
Ja jos tarkoitit, että minäkin olen murolainen, niin olet väärässä. - Näkyy MB
nettiboliisi kirjoitti:
>Olet asian ytimessä, pidä tuosta kiinni. Kunpa
>kaikki murot ymmärtäisivät asian.
Ja klubille olisi tuo juuri paras vaihtoehto. Saisivat rauhassa jatkaa salamyhkäistä toimintaansa.
Miksi muuten rahat pitää liikutella moneybookerssin kautta? Eikö klubin väittämän mukaista tulosta tekevä yritys voi ilmoittaa jäsenilleen pankkia, jonne voisi suoraan laittaa sijoitukset? Miksi se pitää kierrättää MB:n kautta? Siinähän tulee vain ylimääräistä työtä kun siirrellään MB:ltä yrityksen tilille ja sieltä sitten eteenpäin "valuutta-alustalle".
Oletteko klubilaiset katsoneet millaisia vipuja on tarjolla sillä valuutta-alustalla jota klubi "käyttää kaupankäynnissä". Nimittäin 100x vipu, jonka avulla nämä suuret tuotot tehdään, on saatavissa vain tiettyyn summaan saakka. Esim. Saxo Bankin alustalla 100x vipu on tarjolla max. 25 000$ sijoituksiin, sen jälkeen vipu on pienempi.Siinä ei näy mitään winkkulupia, vaan tiliotteessa lukee MB ja summa ei todellakaan ole kymmeniätuhansia..
Mutta tämänhän te tiesittekin. - tyylillään
Maiskalato kirjoitti:
Se on aina kiva, että poimitaan se oleellinen ja kommentoidaan siihen :) Mutta tottakai jokainen tyylillään. Se tässä vaan on, että kun tekee asiat tuolla tyylillä kuin Wincapita, ei myöskään olisi kannattanut ihmetellä ja reagoida nähdyllä tavalla, kun siitä tyylistä seuraa huonoa julkisuutta ja muutenkin sanomista. Omasta tyylistään on myös itse vastuussa, ja nyt se vastuu on kannettu varsin huonosti, tai ei ollenkaan.
Mites muuten ne työpaikat, joko niihin on valittu henkilöt? Onko asiasta tiedotettu klubin omilla sivuilla?
Ja jos tarkoitit, että minäkin olen murolainen, niin olet väärässä.___ Mutta tottakai jokainen tyylillään. ___
Juuri näin. Murolainen tai et, ei mitään väliä. - Maiskalato
tyylillään kirjoitti:
___ Mutta tottakai jokainen tyylillään. ___
Juuri näin. Murolainen tai et, ei mitään väliä.Mites muuten ne työpaikat, joko niihin on valittu henkilöt? Onko asiasta tiedotettu klubin omilla sivuilla?
- pettynyt
Eihän nämä asiat todista mitään, näistä kyllä voi jotain olettaa. Ja jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
Itse olen myös tutkikellut ko. clubia kriittisesti, mutta kun ei todisteita tunnu löytyvän siis puolesta eikä vastaan.
Itse en ole niin varakas että uskaltaisin lähteä jäseneksi ja sitä kautta selvittää asiaa, kovin uskomattomalta toiminta minusta vaikuttaa.
Edelleen epäillen - Niin ei
Kukaan Clubilainen ei anna sinulle mitään tietoja Clubin toiminnasta.
Et tarvitse kyseisiä tietoja, eikä kyseiset tiedot kuulu sinulle ollenkaan.
Et osaa analysoida tietoja, vaikka joku antaisikin sinulle em. tietoja.
Et erota okeaa tietoa väärästä, koska tällä palstalla n. 99 % kirjoittelusta on täyttä skeidaa. Et erota tätä 1 %.
Clubilaiset saavat kaiken tarvittavan tiedon kirjautumalla sisään omaan yksityiseen Clubiin.
Koita ymmärtää, että olet Clubista ulkona, kuin lumiukko.
Keksi kehittävämpää ajanvietettä, niin psyykkeesikin tervehtyy.- saisko asiaakin
Esitit taas paljon väitteitä ilman faktaa. Kommentoin niitä kuitenkin.
KIJOITIT:
"Kukaan Clubilainen ei anna sinulle mitään tietoja Clubin toiminnasta."
Tuo pitää paikkansa. Auki jääkin syy miksi mitään tietoja ei esitetä? Mitä salattavaa teillä on, että Clubinne toimintaa täytyy harjoittaa täysin erilailla kuin muut jo rehellisisksi todetut yritykset tekevät?
Mitä etua clubinne saavuttaa toimimalla tuolla ansaittuja epäilyjä herättävällä tavalla.
Miksi julki ei anneta yhtään faktaa?
"Et tarvitse kyseisiä tietoja, eikä kyseiset tiedot kuulu sinulle ollenkaan."
Tietysti tarvitsisin tietoja joiden perusteella voisin todeta, että toimitti rehellisesti. Tietysti ne minulle kuuluvat kuten yleisluonteiset tiedot kaikista muistakin yrityksistä ja yhteisöistä. Se on täysin normaalia toiminaa liike- ja yhteisöelämässä.
Huijauksesta kertovia asioita on paljon, eikä epäilty taho halua niitä oikaista joten jatkan ihmisten varoittamista toiminnastanne.
"Et osaa analysoida tietoja, vaikka joku antaisikin sinulle em. tietoja."
Sinulla ei ole minkäänlaista kompetenssia arvioida minun kykyäni analysoida saamiani tietoja. Lausesi ei sisällä mitään asiaa.
Jos itse uskot kaiken esitetyn tiedon valossa olevasi mukana normaalissa liiketoiminnassa, on vakavaa syytä epäillä omaa analysoiti kykyäsi.
No itsekkin asian tiedät, mutta huijattu raha om niin helppoa, etä se kutkuttaa jos ei ole moraalia.
"Et erota okeaa tietoa väärästä, koska tällä palstalla n. 99 % kirjoittelusta on täyttä skeidaa. Et erota tätä 1 %."
Sinä eikä kukaan muukaan ole esittänyt mitään tietoa tällä palstalla. Toesit sen itsekkin jo alussa, ettei kukaan anna mitään tietoa. Teidän ns. tietonne on vain klubin itsensä ja teidän keksimiä väitteitä joita ei voi verifioida mistään ulkopuolisesta ja puolueettomasta lähteestä.
"Clubilaiset saavat kaiken tarvittavan tiedon kirjautumalla sisään omaan yksityiseen Clubiin."
Clubilaiset saavat kaiken sen tiedon mitä huijausta pyörittävä taho katsoo tarpeelliseksi antaa. Yhtään ulkopuolisen puoluettoman asiantuntijan lausuntoa ei ole.
"Koita ymmärtää, että olet Clubista ulkona, kuin lumiukko."
Olen ulkona klubinne toiminnasta ja haluan pysyäkkin. Klubinne harjoittamasta huijauksesta olen hyvin perillä.
Luonnollisesti kumoaisit kaikki esittämäni väitteet asiallisilla tositteilla jos sellaisia olisi.
Nyt puhut vain puuta heinää, koska mitään faktaa käytössäsi ei ole.
"Keksi kehittävämpää ajanvietettä, niin psyykkeesikin tervehtyy."
Sinulla ei ole minkäänlaista pätevyytä arvioida psyykkeni tilaa. Siinä ei ole mitään vikaa, on normaalia, että yrittää varoittaa vähemmän asioista perillä olevia ihmisiä kun avaitsee ilmiselvän törkeän huijauksen.
Omasta psyykkeestäsi voidaan ainakin todeta, että normaaliksi katsottava moraali ja etiikka ei siihen kuulu, koska olet mukana tässä huijauksessa. Ja vain saadaksesi osan hyväuskoisten ihmisten rahoista. - palstalla
saisko asiaakin kirjoitti:
KIJOITIT:
Tuo pitää paikkansa. Auki jääkin syy miksi mitään tietoja ei esitetä? Mitä salattavaa teillä on, että Clubinne toimintaa täytyy harjoittaa täysin erilailla kuin muut jo rehellisisksi todetut yritykset tekevät?
Mitä etua clubinne saavuttaa toimimalla tuolla ansaittuja epäilyjä herättävällä tavalla.
Tietysti tarvitsisin tietoja joiden perusteella voisin todeta, että toimitti rehellisesti. Tietysti ne minulle kuuluvat kuten yleisluonteiset tiedot kaikista muistakin yrityksistä ja yhteisöistä. Se on täysin normaalia toiminaa liike- ja yhteisöelämässä.
Huijauksesta kertovia asioita on paljon, eikä epäilty taho halua niitä oikaista joten jatkan ihmisten varoittamista toiminnastanne.
Sinulla ei ole minkäänlaista kompetenssia arvioida minun kykyäni analysoida saamiani tietoja. Lausesi ei sisällä mitään asiaa.
Jos itse uskot kaiken esitetyn tiedon valossa olevasi mukana normaalissa liiketoiminnassa, on vakavaa syytä epäillä omaa analysoiti kykyäsi.
No itsekkin asian tiedät, mutta huijattu raha om niin helppoa, etä se kutkuttaa jos ei ole moraalia.
"Et erota okeaa tietoa väärästä, koska tällä palstalla n. 99 % kirjoittelusta on täyttä skeidaa. Et erota tätä 1 %."
Sinä eikä kukaan muukaan ole esittänyt mitään tietoa tällä palstalla. Toesit sen itsekkin jo alussa, ettei kukaan anna mitään tietoa. Teidän ns. tietonne on vain klubin itsensä ja teidän keksimiä väitteitä joita ei voi verifioida mistään ulkopuolisesta ja puolueettomasta lähteestä.
"Clubilaiset saavat kaiken tarvittavan tiedon kirjautumalla sisään omaan yksityiseen Clubiin."
Clubilaiset saavat kaiken sen tiedon mitä huijausta pyörittävä taho katsoo tarpeelliseksi antaa. Yhtään ulkopuolisen puoluettoman asiantuntijan lausuntoa ei ole.
Olen ulkona klubinne toiminnasta ja haluan pysyäkkin. Klubinne harjoittamasta huijauksesta olen hyvin perillä.
Luonnollisesti kumoaisit kaikki esittämäni väitteet asiallisilla tositteilla jos sellaisia olisi.
Sinulla ei ole minkäänlaista pätevyytä arvioida psyykkeni tilaa. Siinä ei ole mitään vikaa, on normaalia, että yrittää varoittaa vähemmän asioista perillä olevia ihmisiä kun avaitsee ilmiselvän törkeän huijauksen.
Omasta psyykkeestäsi voidaan ainakin todeta, että normaaliksi katsottava moraali ja etiikka ei siihen kuulu, koska olet mukana tässä huijauksessa. Ja vain saadaksesi osan hyväuskoisten ihmisten rahoista.voisi kirjoittaa vain omalla nimellään. Saattaisi Sinua "hieman" hävettää, kunhan asiat selviävät sinullekin.
- anteeksi
palstalla kirjoitti:
voisi kirjoittaa vain omalla nimellään. Saattaisi Sinua "hieman" hävettää, kunhan asiat selviävät sinullekin.
Miksi ette kerro mitään faktaa?
Miksi, ette esitä yksinkertaisest faktaa joka osoittaa, että epäilijät ovat väärässä.
Mitä etua saavutatte kieltäytymällä liike-elämässä täysin normaaleista ja jopa lainsäätäjän vaatimista rutiiniluontoisista faktoista, kuten tilinpäätöksen ja tuloslaskelman esittämisestä.
Esiintulleiden liike-elämässä täysin poikkeuksellisten käytäntöjen harjoittaminen sekä yrityksen johdon taustojen perusteella ei ole mitään syytä pyytää anteeksi.
Esittäkää faktat ja pyydän heti anteeksi kirjoituksiani. - murobbssi
saisko asiaakin kirjoitti:
KIJOITIT:
Omasta psyykkeestäsi voidaan ainakin todeta, että normaaliksi katsottava moraali ja etiikka ei siihen kuulu, koska olet mukana tässä huijauksessa. Ja vain saadaksesi osan hyväuskoisten ihmisten rahoista.Totuushan on se, että kukaan ei koskaan ole tällä palstalla kertonut mitään todisteita clubin puolesta tai vastaan. Itse tiedän ystäväni saaneen tuottoja clubista, ihan hyviä tuottoja prosentuaalisesti.
On kyllä suunnattoman ikävä todeta että täällä vain haukutaan clubilaisia ja vastustajia tasapuolisesti, se ei voi herättää minkäänlaista rakentavaa keskustelua asiasta.
Mielestäni olisi parempi lopettaa molemminpuoleinen todisteiden tivaaminen ja väitteiden esittäminen kunnes joku voi OIKEASTI tuoda todisteet puolesta tai vastaan.
Itse siis tiedän clubista tulleen tuottoja, mutta rahojen alkuperää en voi tietää.
Jään odottamaan todisteita puolesta tai vastaan, sillä täällä olen nähnyt vain väitteitä. - asiasta keskustelun
murobbssi kirjoitti:
Totuushan on se, että kukaan ei koskaan ole tällä palstalla kertonut mitään todisteita clubin puolesta tai vastaan. Itse tiedän ystäväni saaneen tuottoja clubista, ihan hyviä tuottoja prosentuaalisesti.
On kyllä suunnattoman ikävä todeta että täällä vain haukutaan clubilaisia ja vastustajia tasapuolisesti, se ei voi herättää minkäänlaista rakentavaa keskustelua asiasta.
Mielestäni olisi parempi lopettaa molemminpuoleinen todisteiden tivaaminen ja väitteiden esittäminen kunnes joku voi OIKEASTI tuoda todisteet puolesta tai vastaan.
Itse siis tiedän clubista tulleen tuottoja, mutta rahojen alkuperää en voi tietää.
Jään odottamaan todisteita puolesta tai vastaan, sillä täällä olen nähnyt vain väitteitä.Kirjoitat:
"On kyllä suunnattoman ikävä todeta että täällä vain haukutaan clubilaisia ja vastustajia tasapuolisesti, se ei voi herättää minkäänlaista rakentavaa keskustelua asiasta.
Mielestäni olisi parempi lopettaa molemminpuoleinen todisteiden tivaaminen ja väitteiden esittäminen kunnes joku voi OIKEASTI tuoda todisteet puolesta tai vastaan."
Eihän se noin voi olla, että huijarit saisivat jatkaa toimintaansa ilman, että kukaan varoittaa huijattavia heidän toiminansa vaarallisuudesta.
Eihän lopullista faktaa tässä asiassa esitetä vasta kuin oikeussalissa. Siihen voi mennä vielä pitkään.
Pitäisikö mielestäsi huijareiden antaa rauhassa touhuta niin kauan, ilman että kukaan kyselee omituisen toiminnan perään.
Lue nyt itse alustuksessa esitetyt asiat. Googlaamalla ja netin avulla voit todeta, että esitetyt asiat pitävät paikkansa.
Mieti sitten itse onko kyseessä normaali liiketoiminta vai häikälemätön entisten rikollisten käynnistämä huijaus.
Jouduthan itsekkin jatkuvasti ottamaan kantaa erilaisiin ehdotuksiin ja businesstarjouksiin. Et niitäkään voi päättää "lopullisen faktan" perusteella koska sellaista ei päätöksentekohetkellä ole saatavissa. Joudut siis käyttämään omaa päättelykykäsi ja maalaisjärkeäsi arvioidessasi esitettyä asiaa.
Sitä tulisi käyttää tätäkin hommaa arvioidessa.
Oma arvioini on 100% huijaus. Olen myös esittänyt perustelut miksi niin olisi.
Jos olet erimieltä toivon sinultakin perusteluja. - hasse81
jaa pysyy pihalla kuin lumiukko..
- sinunkin tuhlata aikaasi
johonkin muuhun kuin tuohon ikuiseen todisteluun siitä, että klubi on huijausta. Se ei ole mikään uutinen, koska jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa muutenkin, että ko. klubi on ihan sitä itseään. Mitäpä sitä todistelemaan, todistakoon klubi itse, että klubi on kaikin puolin laillista bisnestä tai mikä lie "säätiö" *hehehehehe* se nyt sitten onkaan *heheheheheeeeeee*
Eli sitten kun tulee virallista tietoa eli viranomaistahoille rekisteröityjä faktoja pöytään, joissa on vastuullisten ihmisten nimiä, voinen monen muun ohella muuttaa mielipidettäni.
Itse en jaksa sen enempää siitä murehtia. Sitten kun homma on kanttuvei, niin murehtijoita kyllä varmaan riittää senkin edestä.
Jos joku on niin tampio, että moiseen on mennyt/menee mukaan, niin syyttäköön itseään kun käy kehnosti.
Näitä tampioita kyllä sitten varmaan riittää, lankesihan mm. yliopiston professorikin taannoin nigerialaiskirjeeseen ja jotakin yhtä onnetonta huijattiin peräti kahdesti. - 'Tampio
"Jos joku on niin tampio, että moiseen on mennyt/menee mukaan, niin syyttäköön itseään kun käy kehnosti."
Ei tässä kehnosti ole käynyt, vaan hyvin. Kaikki jäsenet ovat tyytyväisiä tähän täysin lailliseen ja hyvin tuottavaan systeemiin.
Muro huutaa ponzia, mutta ei se huuto auta.- nonTampio
hyvinhän jotkut saattavat porskuttaa niin kauan kun homma pyörii ja mukaan saadaan uusia rahoittamaan systeemiä.
- valuuttaa
nonTampio kirjoitti:
hyvinhän jotkut saattavat porskuttaa niin kauan kun homma pyörii ja mukaan saadaan uusia rahoittamaan systeemiä.
Porskuttaa hyvin ilman uusia. Raha tulee valuuttapuolelta. Sen takia kaikilla jäsenillä menee hyvin. Tks. tsk. kst.
- tuota tietää
valuuttaa kirjoitti:
Porskuttaa hyvin ilman uusia. Raha tulee valuuttapuolelta. Sen takia kaikilla jäsenillä menee hyvin. Tks. tsk. kst.
TAAS KIRJOITELLAAN ÄLYTTÖMYYKSIÄ:
"Kaikilla jäsenillä
valuuttaa 6.2.2008 klo 14.08
Porskuttaa hyvin ilman uusia. Raha tulee valuuttapuolelta. Sen takia kaikilla jäsenillä menee hyvin. Tks. tsk. kst."
Oletko Hannu itse kun tunnet kaikki jäsenet?
Jos et, niin ethän sinä voi tuota väiteessäsi esittämää asiaa tietää mistään koska mitään rekistereitä ja tilinpäätöstietoja ei julkaista.
Tuo on taas niin älytön väite kuin olla voi.
Miksi kirjoitat tuollaista, mitä hyötyä siitä on? - se...
tuota tietää kirjoitti:
"Kaikilla jäsenillä
Porskuttaa hyvin ilman uusia. Raha tulee valuuttapuolelta. Sen takia kaikilla jäsenillä menee hyvin. Tks. tsk. kst."
Jos et, niin ethän sinä voi tuota väiteessäsi esittämää asiaa tietää mistään koska mitään rekistereitä ja tilinpäätöstietoja ei julkaista.
Miksi kirjoitat tuollaista, mitä hyötyä siitä on?vaan on.
- out there
tuota tietää kirjoitti:
"Kaikilla jäsenillä
Miksi kirjoitat tuollaista, mitä hyötyä siitä on?"Miksi kirjoitat tuollaista, mitä hyötyä siitä on?"
Et ehkä halunnut kuulla totuutta. Sellaista se on, totuus välillä kirpaisee.
- Hui Jari!
Jos lopettaisit näin aluksi ihmisten syyttelyn ja nimittelyn.
En minäkään syytä tai nimittele sinua lapsiinsekaantujaksi, kun sinua ei ole siitä (kai, vielä) tuomittu.
Toiseksi:
"Mitenkä tuo väitetty yritys liitty WinCapita Private Clubiin?"
WinCapita Private Clubin takana oleva taho.
"Viitatulta sivustolta tuli tällainen vastaus kun sinne yritin noiden syksyllä annettujen ohjeiden mukaan mennä:
Estimado (a) Usuario (a) : Hemos detectado un problema en nuestro servidor, pedimos disculpas
y le invitamos a intentar dentro de unos momentos....
NATURAL Web Interface: 6.1.1 WNT-X86
HTTP Server Extension: NWW6112i Win32
DETALLES TECNICOS :
Subprogram: MSASHOW1
Error Line: 1900
Error Nr: NAT3148
Error Text: Database 245 is not active or not accessible
Siis tiedosto ei ole käytössä tai sinne ei pääse."
Sivusto on muuttunut (mikä ei johdu WinCapitasta).
Päivitetyt ohjeet avuttomille on eräs kirjoittaja laittanut tämän vuoden puolella tänne, etsi itse, minä en jostain syystä jaksa.
"Tuo Win Capitan mainitsema yritys oli rekisteröity aiemmin yhdysvaltoihin minkä rekistereistä sen olivat yhdysvaltojen viranomaiset poistaneet siitä syystä, että yrityksellä olivat verot ja tiedoittaminen viranomaisiin päin hoitamatta.
Sitten yritys rekisteröitiin Panamaan. Panamassahan ei näitä ongelmia pitäisi olla. Jostakin syystä nyt jo puhutaan Panamalisesta säätiöstäkin."
Tämä on ollut tiedossa jo ennen tätä tietoiskuasi.
"Se miten mainittu yritys liittyy WinCapita Private Clubiin on täysin auki.
Mitään muuta tietoahan asiasta ei ole koskan anettu, kuin itse esitetty väite, että juuri tuo yritys on toiminnan takana.
Mitään dokumenttia tai rekisteritietoa asiasta ei ole esitetty."
Todista valheeksi, jos koet pystyväsi.
"Varmaan turha mainita, mutta mainitsen kuitenkin, että Googlaamalla World Wide Investment Group nimen, löytyy aivan asiallinen firma jolla ei ole mitään tekemistä WinCapita Private Clubin tai Hanun touhujen kanssa.
Googlamalla, ei siis World vaan Wold Wide Investment Group ei tietysti löydy yhtäkään linkkiä minnekkään. Ei edes sinne Panamaan."
Mikael Jungneria lainatakseni:
So fucking what!
"Että se tas tälläkertaa siitä WinCapitan tiedoittamisesta."
Kiitos näistä uusista ja valaisevista tiedoista.
"Ps. Unohtui siitä huijausta osoittavasta pitkästä listasta vielä kohdat 9 ja 10
9.
10.
Keskusrikospoliisi selvittää jo 6-kuukautta WinCapita Private Clubin toimintaa suomessa."
Ks. aikaisempi viittaus Mikael Jungneriin.
En tiedä, mikä käsitys sinulla on tästä todellisuudesta, mutta voisin valaista sen verran, että kaikki tieto ei löydy googlesta.
Vaikka internet on antanut sinunlaisillesi koti-Sherlockeille mahdollisuuden tonkia asioita, joilla ei ole tonkijoille mitään merkitystä, täytyy joidenkin tietojen löytymiseksi käyttää myös hieman omaa päätään.
Se "maailmanlaajuinen" google-haku kun ei ole mikään mittari sille, onko jollakin taholla oikeus olla olemassa.
Olet suoltanut näitä samoja olettamuksiasi ja päätelmiäsi tänne palstalle jo niin monta kertaa, että jokainen palstan lukija on varmasti päässyt niistä osalliseksi.
Jotain uutta siis välillä..- FAKTAA !!!!!!!
Taaskaan et esittänyt yhtään faktaa kirjoituksessasi jolla olisit edes hiukan horjuttanut esittämieni tietojen paikkansapitävyyttä.
Ainoa komenttisi oli sekin YLE:n pääjohtajalta lainattu:
"Mikael Jungneria lainatakseni:
So fucking what!"
Aivan raudanlujaa tuo ei vastaväitteenä esittämiini asioihin mielestäni ole, joten en muuta kantaani sen perusteella. HUIJAUS edelleen.
Tästä kirjoittamastasi vielä keskustelisin:
Kuinka minä sen voisin valheeksi todistaa koska viittaamillenne lähdesivuistoille ei edes pääse. Viittaus niihin annettiin eilen, joten se ilmeiseti pitäisi olla riittävän uusi.
Tällaisissa tapauksissa jossa väittäjä ei julkaise mitään lähdetietoa, eikä väitteen tarkastaminen vastaväittäjälle ole mitenkään mahdollista siitä syystä, että väitteen esittäjällä itsellään on kaikki väitteen pohjana oleva aineisto, oikeuskäytäntönä on, että todistustaakka tietysti väitteen esittäjällä eli teillä.
Väitteenne paikkansapitävyyshän on erittäin yksinkertainen todistaa, nimenomaan teille. Asiakirjat esiin. Eihän siinä enää edes paljasteta salaseuranne arkaluontoisia asioita koska olette jo julkisesti väittäneet asian näin olevan.
Ainoa syy jälleen olla paljastamatta asian todistavia asiakirjoja on se, ettei asia olekkaan niin.
Asiaa ei voi mistään tarkistaa. Koska tuotakaan yritystä ei mistän löydy. Ei netistä, eikä viittaamiltanne sivuilta.
Kyllä on salamyhkäistä toimintaa miljunääriklubissa. - polizeiksi ei pääse
FAKTAA !!!!!!! kirjoitti:
Taaskaan et esittänyt yhtään faktaa kirjoituksessasi jolla olisit edes hiukan horjuttanut esittämieni tietojen paikkansapitävyyttä.
So fucking what!"
Aivan raudanlujaa tuo ei vastaväitteenä esittämiini asioihin mielestäni ole, joten en muuta kantaani sen perusteella. HUIJAUS edelleen.
Kuinka minä sen voisin valheeksi todistaa koska viittaamillenne lähdesivuistoille ei edes pääse. Viittaus niihin annettiin eilen, joten se ilmeiseti pitäisi olla riittävän uusi.
Tällaisissa tapauksissa jossa väittäjä ei julkaise mitään lähdetietoa, eikä väitteen tarkastaminen vastaväittäjälle ole mitenkään mahdollista siitä syystä, että väitteen esittäjällä itsellään on kaikki väitteen pohjana oleva aineisto, oikeuskäytäntönä on, että todistustaakka tietysti väitteen esittäjällä eli teillä.
Väitteenne paikkansapitävyyshän on erittäin yksinkertainen todistaa, nimenomaan teille. Asiakirjat esiin. Eihän siinä enää edes paljasteta salaseuranne arkaluontoisia asioita koska olette jo julkisesti väittäneet asian näin olevan.
Ainoa syy jälleen olla paljastamatta asian todistavia asiakirjoja on se, ettei asia olekkaan niin.
Asiaa ei voi mistään tarkistaa. Koska tuotakaan yritystä ei mistän löydy. Ei netistä, eikä viittaamiltanne sivuilta.
Kyllä on salamyhkäistä toimintaa miljunääriklubissa." Kyllä on salamyhkäistä toimintaa miljunääriklubissa. "
Nyt kun tuon faktan tajusit, niin heitäpä taas pari volttia ja opettele edes kirjoittamaan, niin
asiasi vaikuttaisi edes vähän asialliselta. ;) - oikein----
"Se "maailmanlaajuinen" google-haku kun ei ole mikään mittari sille, onko jollakin taholla oikeus olla olemassa. "
Jos Googlelle ei le ennettu osoitetietoja niitä ei silloin sieltä löydy.
En minäkään löydä oman yritykseni tietoja Googleleta koska en ole osoitetitoja sinne laittanut haettavaksi. Näin yksinkertaista se on kun asian ymmärtää.
on vain ihan turah odottaa että kaikille polla leikkaisi niin että voisi tällaisen asian ymmärtää. - Hui Jari!
FAKTAA !!!!!!! kirjoitti:
So fucking what!"
Kyllä on salamyhkäistä toimintaa miljunääriklubissa.Päivitetyt ohjeet avuttomille on eräs kirjoittaja laittanut tämän vuoden puolella tänne, etsi itse, minä en jostain syystä jaksa.
En vain jaksa etsiä asiaa, jonka etsiminen kuuluu sinulle.
Annetuilla ohjeilla voit tarkistaa yhtiön rekisteröinnin.
Ei muuta, moi!
valitettavasti naapurin mummokaan ei saa kaikkea tietoon vaikka kunka kuikuilisi.näinhän se menee karavaani kulkee ja koirat haukkuu.ja mites se yks jamppa tuumas ja mitään ette voi.
- huijaakkaan
Niin, se lainaus meni kyllä näin:
Jos Hannu ei sitten sitä rahaa enää lähettäkkään, niin mitään ette voi.
Ja se toinen lainaus meni näin:
Karavaani kulkee, koirat haukkuu, aisakello kilkattaa, poliisi tutkii ja oikeusasli odottaa..
- intanssi
päättää itse miten jukisuuden hoitaa. Sihen ei itkjut eikä marinat auta yhtään.
Muten mitä ulkopuoliset sillä tiedolla tekeekään????
Minua ei häiritse yhtään se että en löydä tietoa klubista. Jos minä joskus päätän tutustua ja liittyä sijoittajaklubiin ehdin sittenkin vielä sitä tietoa hankkia. En viisisi kyllä huvikseen tai toisia haitatakseni tietoa edes kerätä.
Penikiden leikkiä ratkoa "salaisuuksia" joita isosiskoilla on. Isosiskolla on sellaisia salaisuuksia joita ei ole tarpeen pikkuäpäröille levitellä (mm. Tampaksit).
Näin se asia on ollut maailman alusta ja näin se jatkuu jatkuu maailman loppuun.- puuta heinää
Olet käsittänyt asian väärin.
WinCapita Private Club ei ole mikään instanssi.
WinCapita on Hannun ja kavereiden suorittama huijaus.
Lue alustus ja vastaa siihen.
- Wessan pesijä
http://wincapita-ponzi-warning.weebly.com/
Hieno homma!- Itse mukana wc:ssä
Tämä viesti on kaikille teille jotka vaan ette uskalla lähteä hommaan mukaan tai sitten teillä rassukoilla ei ole suhteita päästä mukaan. ´
Eikö se teille jotka ette ole hommassa mukana niin olen ihan vítun sama vaikka homma olisi kusetusta, ei ole teidän rahojanne mitkä menevät. Ja kai se on ihan sama miten tämä homma loppuu niin kaikki te jotka ette mukana ole niin itkette kuitenkin. Esim. Jos homma osoíttautuu kusetuksesi niin te sanotte että mehän sanottiin ja hyvä ettei lähdetty mukaan. Tai jos homma toimii ja on ihan ok jka jäsenet rikastuu niin kateellisina te sanotte että eivät ole rahojaa rehellisesti hommanneet. Joten pitäkää suunne kiinni tai tulkaa mukaan vain siten on oikeus sanoa hommasta jotain.
:) - hasse81
Itse mukana wc:ssä kirjoitti:
Tämä viesti on kaikille teille jotka vaan ette uskalla lähteä hommaan mukaan tai sitten teillä rassukoilla ei ole suhteita päästä mukaan. ´
Eikö se teille jotka ette ole hommassa mukana niin olen ihan vítun sama vaikka homma olisi kusetusta, ei ole teidän rahojanne mitkä menevät. Ja kai se on ihan sama miten tämä homma loppuu niin kaikki te jotka ette mukana ole niin itkette kuitenkin. Esim. Jos homma osoíttautuu kusetuksesi niin te sanotte että mehän sanottiin ja hyvä ettei lähdetty mukaan. Tai jos homma toimii ja on ihan ok jka jäsenet rikastuu niin kateellisina te sanotte että eivät ole rahojaa rehellisesti hommanneet. Joten pitäkää suunne kiinni tai tulkaa mukaan vain siten on oikeus sanoa hommasta jotain.
:)ei oo mitään pahaa sanottavaa, päin vastoin. tiedän noin kymmenen ihmistä ketkä on ollu jo pitemmän aikaa mukana, että homma toimii ja verot maksetaan.
- mitenkä se nyt menikään?
:)Joo, mietippä nyt. Jos, siis JOS maailmassa olisi varma tapa rikastua,niin miksi kaikki eivät sitä tekisi, vaikkapa liittyisi tälläiseen kivaan pikku kerhoon? Hmmmmmm, hmmmmmm....
TAIDATTE OLLA VITUN TYHMÄÄ VÄKEÄ!!!!!
Yksikään pyramidi juttu ei ole toiminut luvatusti, vain teitä aaseja kusettvat huijarit menestyvät, ja kuka maksaa viulut? Hmmmmm,hmmmmm.
katso peiliin nuija.
Minuakin pyydettiin mukaan, en lähtenyt. Ja kyllä nyt naurattaa. - fonziponzi
mitenkä se nyt menikään? kirjoitti:
Joo, mietippä nyt. Jos, siis JOS maailmassa olisi varma tapa rikastua,niin miksi kaikki eivät sitä tekisi, vaikkapa liittyisi tälläiseen kivaan pikku kerhoon? Hmmmmmm, hmmmmmm....
TAIDATTE OLLA VITUN TYHMÄÄ VÄKEÄ!!!!!
Yksikään pyramidi juttu ei ole toiminut luvatusti, vain teitä aaseja kusettvat huijarit menestyvät, ja kuka maksaa viulut? Hmmmmm,hmmmmm.
katso peiliin nuija.
Minuakin pyydettiin mukaan, en lähtenyt. Ja kyllä nyt naurattaa.Yleensä ko. ponzissa olleelle jäi muistoksi ainakin WC istuin. Siinä huuhtelunappia painaessa voi miettiä myöhemminkin, minun on rahansa laittanut.
- ponzifonzi
:)Mulla on WC istuin joka tuottaa enemmän, kuin kyseinen kupru.
- kohtiin
Vastaus ei kai kukaan hölmö oikeasti rahojaan ole sinne laittanut?Täällä saat vastauksia joiden ÄÖ on alle kengän numeron.Teinipellet ym. vastailee kato mä tiedän pohjalta.
- voisiko joku kertoa
...mikä tää WinCapita juttu oikein on? Oon ollut vähän "kuutamolla" eikä ole tullut hetkeen seurailtua uutisia, mut yhtäkkiä siitä puhuu kaikki, siis ilmeisesti joku yritys joka on huijannut ihmisiltä rahaa?
Vai mitä se on tehnyt? Kertokaa, oon hieman tietämätön,pahoitteluni siitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775