huonoja kokemuksia

härkä naisesta?

Miksi kaikki haukkuu härkä miehiä???

onko kenellä kokemuksia härkä naisista??

aika mielenkintoista.. onko ne miten erillaisia?

29

6168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !"!

      Ja nainen?

      • olen

        haluan tietää mitä miehet ajattelee härkä naisista!! ihan rehellisia vastauksia, kiitos


      • leo*
        olen kirjoitti:

        haluan tietää mitä miehet ajattelee härkä naisista!! ihan rehellisia vastauksia, kiitos

        Tulee kuva itsepäisestä naisesta,hän voisi olla vaikka urasuuntautunut ja kotona kodin puolustaja,vois olla kovaa vääntöä vallasta hänen kanssaan..muuten kokemuksista vaikee sanoa kun ei ensimmäisenä tule kysyttyä horoskooppi merkkiä joten menee arvailuksi se.Härkänainen sanana on jo tunteita herätävä ;=)pitää etsiä sellainen ja tutustua lähemmin.


      • ne ei välitä
        olen kirjoitti:

        haluan tietää mitä miehet ajattelee härkä naisista!! ihan rehellisia vastauksia, kiitos

        toisen tunteista.t.skorpioni m


      • nyt aivan noin oo
        ne ei välitä kirjoitti:

        toisen tunteista.t.skorpioni m

        hetkellinen vitutus,nyt muistankin,ajattelee aivan helvetisti,siis lämpösiä ihmisiä,että olinki ilkeä.t.skorpioni m


      • oot törmänny
        nyt aivan noin oo kirjoitti:

        hetkellinen vitutus,nyt muistankin,ajattelee aivan helvetisti,siis lämpösiä ihmisiä,että olinki ilkeä.t.skorpioni m

        johonkin kylmään härkänaiseen mene ja tiedä, mutta omasta puolestani voin sanoa et niitä ihmisiä joista välitän puolustan henkeen ja vereen, ja huolehdin heidän asioistaan ja ongelmistaan, ja voin kyllä sanoa että empatiakykyä löytyy kyllä tuntemattomillekin. Kyynel jos toinenkin on vierähtänyt ihan vaan maailman tapahtumia seuratessa.

        t.naishärkä


      • piirre
        oot törmänny kirjoitti:

        johonkin kylmään härkänaiseen mene ja tiedä, mutta omasta puolestani voin sanoa et niitä ihmisiä joista välitän puolustan henkeen ja vereen, ja huolehdin heidän asioistaan ja ongelmistaan, ja voin kyllä sanoa että empatiakykyä löytyy kyllä tuntemattomillekin. Kyynel jos toinenkin on vierähtänyt ihan vaan maailman tapahtumia seuratessa.

        t.naishärkä

        t.skorpioni m


      • härkä lady
        ne ei välitä kirjoitti:

        toisen tunteista.t.skorpioni m

        härkä nainen on julma ja ilkeä jos hänelle on osoitettu edes kerran ilkeys.. ja ei ole pyydetty anteeksi.. rakkaus voi muuttua vihaksi sitten.. ja vaikka härkä n rakastaisi, hän ei ehkä enää näyttäisi..

        härkä n on herkkä, tuntellinen.. ja todella huolehtiva..


      • Nimetön

        ja härkä


      • Nimetön
        oot törmänny kirjoitti:

        johonkin kylmään härkänaiseen mene ja tiedä, mutta omasta puolestani voin sanoa et niitä ihmisiä joista välitän puolustan henkeen ja vereen, ja huolehdin heidän asioistaan ja ongelmistaan, ja voin kyllä sanoa että empatiakykyä löytyy kyllä tuntemattomillekin. Kyynel jos toinenkin on vierähtänyt ihan vaan maailman tapahtumia seuratessa.

        t.naishärkä

        ja kuka se puhuu minunä siellä


      • Nimetön
        piirre kirjoitti:

        t.skorpioni m

        sanoo skorpioni kuitenkin...
        kunhan saa ensin tuiskia :-D


      • Nimetön
        härkä lady kirjoitti:

        härkä nainen on julma ja ilkeä jos hänelle on osoitettu edes kerran ilkeys.. ja ei ole pyydetty anteeksi.. rakkaus voi muuttua vihaksi sitten.. ja vaikka härkä n rakastaisi, hän ei ehkä enää näyttäisi..

        härkä n on herkkä, tuntellinen.. ja todella huolehtiva..

        ovat julmuus ja ilkeys?

        t. härkänainen
        En halua elämääni moisia tunteita
        ja on ikävä kokea samasta horoskooppimerkistä
        samaisia tunteita..
        mutta hei: kukin tavallaan
        rakkaudella


      • kylmiä
        ne ei välitä kirjoitti:

        toisen tunteista.t.skorpioni m

        ei sitten ole alkuunkaan


      • Kauan elänyt !
        oot törmänny kirjoitti:

        johonkin kylmään härkänaiseen mene ja tiedä, mutta omasta puolestani voin sanoa et niitä ihmisiä joista välitän puolustan henkeen ja vereen, ja huolehdin heidän asioistaan ja ongelmistaan, ja voin kyllä sanoa että empatiakykyä löytyy kyllä tuntemattomillekin. Kyynel jos toinenkin on vierähtänyt ihan vaan maailman tapahtumia seuratessa.

        t.naishärkä

        Härkä naisena kerron,että me ollaan aina oikeuden puolella,puolustetaan väärin kohdeltuja ihmisiä etenkin lapsia,heihin kohdistuva vääryys loukkaa tosi syvältä,Härkä nainenhan muuten pitää kaikesta kauniista ja huolen ulkonäöstään ja kodistaan,ja on uskollinen puolisolleen !


      • HärkäTÄR
        Kauan elänyt ! kirjoitti:

        Härkä naisena kerron,että me ollaan aina oikeuden puolella,puolustetaan väärin kohdeltuja ihmisiä etenkin lapsia,heihin kohdistuva vääryys loukkaa tosi syvältä,Härkä nainenhan muuten pitää kaikesta kauniista ja huolen ulkonäöstään ja kodistaan,ja on uskollinen puolisolleen !

        Aivan noin se on, minä olen ja vähän kauemmin elänyt härkä nainen ja voin sanoa samaa, mutta sen uskollisuuden puolesta sen verran, että otan sen miehen jonka olen päättänyt vaikka se veis vuosia, sen jälkeen katselen muita ( en pettämis tarkoituksessa kuitenkaan)


    • nämä

      narskuhärkäakat jaksaa ruinata hyväksyntää ja ihailua..

      • huonoja puolia

        sitten: (olen siis itse härkä nainen)
        -olen täysin ruuan armoilla! ei itsehillintää, nautiskelija - eli muutama ylimääräinen kilo siis
        -tarvitsen omaa paljon rauhaa - osaan olla tarvittaessa hyvin kylmä ja etäinen
        -en puhu tunteistani (kuulemma) - kuka niistä nyt jaksaa avautua? (kyllähän miehen pitää osata käytöksestäni päätellä mikä on vikana) - eli mökötän ja vittuilen mutten kerro miksi
        -olen aina oikeassa!
        kuulostaako mikään tutulta?


      • paha puhua
        huonoja puolia kirjoitti:

        sitten: (olen siis itse härkä nainen)
        -olen täysin ruuan armoilla! ei itsehillintää, nautiskelija - eli muutama ylimääräinen kilo siis
        -tarvitsen omaa paljon rauhaa - osaan olla tarvittaessa hyvin kylmä ja etäinen
        -en puhu tunteistani (kuulemma) - kuka niistä nyt jaksaa avautua? (kyllähän miehen pitää osata käytöksestäni päätellä mikä on vikana) - eli mökötän ja vittuilen mutten kerro miksi
        -olen aina oikeassa!
        kuulostaako mikään tutulta?

        Itsestään on pikkasen vaikee puhua.On nääs liian lähellä.,,,Sen tehkööt toiset.Minusta on moneksi.Näin härkä nainen,joka juhlii tänään synttäreitään yksin.....


    • Juha82

      olkaa varovaisia että ei mennä liiallisuuksiin näissä jutuissa.
      Itse en usko horoskooppeihin kuten aiemmassa yhteydessä totesin.
      Taitaa kuitenkin aika pieni osa maastamme olla todellisia "horoskooppifriikkejä".

      Jos mulle sattuisi kohdalleen skorpioninainen tai vesimiesnainen en ajattelisi mitään että sovittaisiinko yhteen jne.
      Kaikki tulee ajan kanssa ja toisten heikkouksia pitää ymmärtää.
      Jossakin on raja kuitenkin, että ei petetä jne.
      Emme ole täydellisiä vaikka jumala olisi halunnut niin, lähetti sitten Jeesuksen meille näytiksi elävän todisteena suuresta hyvyydestä/täydellisyydestä.
      Jumala pystyy ihmeisiin, tiedän pari tapausta ystävältäni.
      Toivottavasti hän tekisi jonkin suuren teon.

      Rukoilin n. viikko sitten itkien Mika Myllylän elämän tarinaa.
      Rukoilin että joku auttaisi häntä.
      Hän tekisi parannuksen, saisi asiat kondikseen.

      Muistaakseni Satu Ruotsalainen totesi kerran Myllylästä ett on horoskooppimerkin mukaan vahva mies ja selviytyy ongelmista.
      Kun urheilun huipulla(myös työelämä)pelataan kieroa peliä se on ikään kuin tarttuva tauti, josta joku ei pääse eroon mutta pitäisi päästä eroon jos saa tukea kunnolla lähimmäisiltään ja uskoo hyvyyteen.

      Pois pahuus, myös horoskooppijutuista johon sisältyy rasismi.

    • yksi härkä

      hän ei koskaan anna anteeksi jos loukasit pahasti (hän voi sanoa sen äänen, mutta hän sisällänsä muista mitä teit) mutta vielä huonompi juttu että hän kostaa muille miehille siitä mitä joku muu on tehnyt..

      härkä nainen haluaa omistaa, mutta häntä ei voi omistaa!

      härkä nainen ei kerro jos et kysy... mutta jos kysyt niin varo suorasti sanottuna totuutta!!!
      oletko varma että haluat kuulla kaiken???

      niin eli sellaisia ne ovat

      • näin on

        Olen härkä nainen ja sanoitpa osuvasti, juuri sellainen minä olen !! Kysymykseen suora vastaus, mitäs kysyy. Haluan omistaa, mutta minua ei kukaan voi omistaa !! Pyydän kyllä anteeksi, mutta sisimmässäni muistan iäti toisen loukkaukset.


      • itseni...
        näin on kirjoitti:

        Olen härkä nainen ja sanoitpa osuvasti, juuri sellainen minä olen !! Kysymykseen suora vastaus, mitäs kysyy. Haluan omistaa, mutta minua ei kukaan voi omistaa !! Pyydän kyllä anteeksi, mutta sisimmässäni muistan iäti toisen loukkaukset.

        todellakin näin on, ja härkänainen mäkin.


      • härkä minäkin
        itseni... kirjoitti:

        todellakin näin on, ja härkänainen mäkin.

        tuhiset....täällä härkänainen ja ihan sanat veit suustani


      • toinen härkä

        härkä nainen kyllästtyy jos ei koe miehen kanssa riittävästi seikailua/ jännitystä tai romantiikaa!!

        hän on kunnianhimoinen...

        yleensä hän ihastuu sellaisin miehiin ketkä ovat varattu, tai haastaviin miehiin ( ne ketkä eivät alussa kiinnostunet hänestä).... SITTEN härkä nainen ottaa sen haasten vastaan koska sen on jännittävää.. siihen asti kun mies oikeasti ihastuu häneen.. SITTEN härän innostus loppuu..

        SE ON JUST SE KYSYMYS!! itse olen härkä nainen ja haluaisin tietää milloin se tuleeko siihen loppu koskaan..


        niin.. .. ikuinen "?" merkki...


      • härkä (n)
        toinen härkä kirjoitti:

        härkä nainen kyllästtyy jos ei koe miehen kanssa riittävästi seikailua/ jännitystä tai romantiikaa!!

        hän on kunnianhimoinen...

        yleensä hän ihastuu sellaisin miehiin ketkä ovat varattu, tai haastaviin miehiin ( ne ketkä eivät alussa kiinnostunet hänestä).... SITTEN härkä nainen ottaa sen haasten vastaan koska sen on jännittävää.. siihen asti kun mies oikeasti ihastuu häneen.. SITTEN härän innostus loppuu..

        SE ON JUST SE KYSYMYS!! itse olen härkä nainen ja haluaisin tietää milloin se tuleeko siihen loppu koskaan..


        niin.. .. ikuinen "?" merkki...

        en nyt menis niinkään sanomaan, että varatut sais innostumaan. Ei nimittäin iske nuo varatut ollenkaan. Haasteellinen mies iskee tiettyyn pisteeseen asti mutta mun kans pitää olla selkärankaa ja pystyä seisomaan sanojensa takana ja ennenkaikkea pitää olla rehellinen.. mikä tahtoo tuottaa tämän päivän miehille hankaluuksia:)minä kun huomaan valehtelun hetkessä ja vaistot toimii..


      • morsuli
        härkä (n) kirjoitti:

        en nyt menis niinkään sanomaan, että varatut sais innostumaan. Ei nimittäin iske nuo varatut ollenkaan. Haasteellinen mies iskee tiettyyn pisteeseen asti mutta mun kans pitää olla selkärankaa ja pystyä seisomaan sanojensa takana ja ennenkaikkea pitää olla rehellinen.. mikä tahtoo tuottaa tämän päivän miehille hankaluuksia:)minä kun huomaan valehtelun hetkessä ja vaistot toimii..

        Häräkänä ominaispiirre on että jos loukkaus on riittävän paha, sitä ei saa anteeksi niin kuin täällä jo joku sanoikin.

        Perso ruualle. Halu kuitenkin näyttää viehättävältä muiden silmissä ehkä rajoittaa herkuttelua tai lisää liikuntaa.

        Ajoittainen laiskuus. Jossakin asioissa ainakin...

        Raskastaa hyvin syvästi ja on vielä enemmän uskollinen. Tätä jatkuu niin kauan kunnes kohta yksi toteutuu.

        Sosiaalinen ihminen joka tarvitsee oman tilansa, päästää todella lähelleen vaan harvan ja valitun.

        Ennen kaikkea voimakas persoona!


      • härkälady
        morsuli kirjoitti:

        Häräkänä ominaispiirre on että jos loukkaus on riittävän paha, sitä ei saa anteeksi niin kuin täällä jo joku sanoikin.

        Perso ruualle. Halu kuitenkin näyttää viehättävältä muiden silmissä ehkä rajoittaa herkuttelua tai lisää liikuntaa.

        Ajoittainen laiskuus. Jossakin asioissa ainakin...

        Raskastaa hyvin syvästi ja on vielä enemmän uskollinen. Tätä jatkuu niin kauan kunnes kohta yksi toteutuu.

        Sosiaalinen ihminen joka tarvitsee oman tilansa, päästää todella lähelleen vaan harvan ja valitun.

        Ennen kaikkea voimakas persoona!

        Tunnistin itseni tuosta kirjoituksesta.
        Paljon kestän ja paljon annan anteeksi,mutta
        kun "mitta"täys,se on aika lopullista.
        Yksi rakas riittää,en koskaan ole pettänyt
        miestäni.


      • härkälady kirjoitti:

        Tunnistin itseni tuosta kirjoituksesta.
        Paljon kestän ja paljon annan anteeksi,mutta
        kun "mitta"täys,se on aika lopullista.
        Yksi rakas riittää,en koskaan ole pettänyt
        miestäni.

        kuulkaas ny likat/pojat..........HÄRKÄ on HÄRKÄ vaikka samppakaljassa uittais ja me HÄRKÄihmiset rakastetaan ruokaa,luontoa ja toisiamme(jos ei kukaan käänny meitä vastustaan)HYVÄÄ VAPPUA!!!!!!!!!!!!!!!!


      • härkäakka
        toinen härkä kirjoitti:

        härkä nainen kyllästtyy jos ei koe miehen kanssa riittävästi seikailua/ jännitystä tai romantiikaa!!

        hän on kunnianhimoinen...

        yleensä hän ihastuu sellaisin miehiin ketkä ovat varattu, tai haastaviin miehiin ( ne ketkä eivät alussa kiinnostunet hänestä).... SITTEN härkä nainen ottaa sen haasten vastaan koska sen on jännittävää.. siihen asti kun mies oikeasti ihastuu häneen.. SITTEN härän innostus loppuu..

        SE ON JUST SE KYSYMYS!! itse olen härkä nainen ja haluaisin tietää milloin se tuleeko siihen loppu koskaan..


        niin.. .. ikuinen "?" merkki...

        me tykätään haasteista.. flirttaillaan.. ollaan kiinnostuneita miehestä, niin kauan kunnes saadaan hänet koukkuun.. sitten kiinnostus lopahtaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe