Melkoisen epämiehekästä touhua tuollainen maassa makaavan potkiminen. Ämmät.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802067210259_uu.shtml
maassa makavaa potkitaan
4
1247
Vastaukset
Minä kun luulin että Savonlinnan nuoriso on täynnä mitäänymmärtämättömiä velliperseitä mutta löytyy niitä näköjään vanhemmistakin.
Entisajat kunniaan. Mikä helvetti siinä on ettei ymmärretä että jos toinen makaa jo maassa niin tappelu on ohi. Saatanan pellet!- kun tapahtui
niin aikaisin klo 19 aikaan jo. On tosiaan ihme, ettei
menneet väliin? Kyllä täältä
löytyy jämeriä jätkiä tuommosen potkimisen
lopettamiseen.
Itäpuolella oli taas nuoriso tapellut, keleen rääpäleet oikein moran kanssa.- aikoinani
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
- tämä on
aikoinani kirjoitti:
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
suomessa mennyt. Kaikenmaailman hullut liikkuu vapaana eikä ole millään väliä. Kun sitten kännipäissään örveltävät ja saavat vähän nokkaansa niin alkaa hirveä parku ja asianajajat palkataan meidän kustannuksellamme paskiaisia puolustamaan. Oma tapaus lievempi, juoppo sosiaalipummi jätti vuokransa maksamatta. Monen varoituksen ja irtisanomisen jälkeen alkoi parku ja taas yhteiskunnan varoilla asianajaja puolustaa syrjittyä. Mistähän oikein johtuu että yhteiskunta on mennyt tällaiseksi. Reilun pelin käsite alkaa olla tuntematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445