maassa makavaa potkitaan

munatonta

4

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kun luulin että Savonlinnan nuoriso on täynnä mitäänymmärtämättömiä velliperseitä mutta löytyy niitä näköjään vanhemmistakin.

      Entisajat kunniaan. Mikä helvetti siinä on ettei ymmärretä että jos toinen makaa jo maassa niin tappelu on ohi. Saatanan pellet!

    • kun tapahtui

      niin aikaisin klo 19 aikaan jo. On tosiaan ihme, ettei
      menneet väliin? Kyllä täältä
      löytyy jämeriä jätkiä tuommosen potkimisen
      lopettamiseen.
      Itäpuolella oli taas nuoriso tapellut, keleen rääpäleet oikein moran kanssa.

      • aikoinani

        mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!


      • tämä on
        aikoinani kirjoitti:

        mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!

        suomessa mennyt. Kaikenmaailman hullut liikkuu vapaana eikä ole millään väliä. Kun sitten kännipäissään örveltävät ja saavat vähän nokkaansa niin alkaa hirveä parku ja asianajajat palkataan meidän kustannuksellamme paskiaisia puolustamaan. Oma tapaus lievempi, juoppo sosiaalipummi jätti vuokransa maksamatta. Monen varoituksen ja irtisanomisen jälkeen alkoi parku ja taas yhteiskunnan varoilla asianajaja puolustaa syrjittyä. Mistähän oikein johtuu että yhteiskunta on mennyt tällaiseksi. Reilun pelin käsite alkaa olla tuntematon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe