Melkoisen epämiehekästä touhua tuollainen maassa makaavan potkiminen. Ämmät.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802067210259_uu.shtml
maassa makavaa potkitaan
4
1258
Vastaukset
Minä kun luulin että Savonlinnan nuoriso on täynnä mitäänymmärtämättömiä velliperseitä mutta löytyy niitä näköjään vanhemmistakin.
Entisajat kunniaan. Mikä helvetti siinä on ettei ymmärretä että jos toinen makaa jo maassa niin tappelu on ohi. Saatanan pellet!- kun tapahtui
niin aikaisin klo 19 aikaan jo. On tosiaan ihme, ettei
menneet väliin? Kyllä täältä
löytyy jämeriä jätkiä tuommosen potkimisen
lopettamiseen.
Itäpuolella oli taas nuoriso tapellut, keleen rääpäleet oikein moran kanssa.- aikoinani
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
- tämä on
aikoinani kirjoitti:
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
suomessa mennyt. Kaikenmaailman hullut liikkuu vapaana eikä ole millään väliä. Kun sitten kännipäissään örveltävät ja saavat vähän nokkaansa niin alkaa hirveä parku ja asianajajat palkataan meidän kustannuksellamme paskiaisia puolustamaan. Oma tapaus lievempi, juoppo sosiaalipummi jätti vuokransa maksamatta. Monen varoituksen ja irtisanomisen jälkeen alkoi parku ja taas yhteiskunnan varoilla asianajaja puolustaa syrjittyä. Mistähän oikein johtuu että yhteiskunta on mennyt tällaiseksi. Reilun pelin käsite alkaa olla tuntematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412