Melkoisen epämiehekästä touhua tuollainen maassa makaavan potkiminen. Ämmät.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802067210259_uu.shtml
maassa makavaa potkitaan
4
1258
Vastaukset
Minä kun luulin että Savonlinnan nuoriso on täynnä mitäänymmärtämättömiä velliperseitä mutta löytyy niitä näköjään vanhemmistakin.
Entisajat kunniaan. Mikä helvetti siinä on ettei ymmärretä että jos toinen makaa jo maassa niin tappelu on ohi. Saatanan pellet!- kun tapahtui
niin aikaisin klo 19 aikaan jo. On tosiaan ihme, ettei
menneet väliin? Kyllä täältä
löytyy jämeriä jätkiä tuommosen potkimisen
lopettamiseen.
Itäpuolella oli taas nuoriso tapellut, keleen rääpäleet oikein moran kanssa.- aikoinani
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
- tämä on
aikoinani kirjoitti:
mennyt väliin rauhoittelemaan ja joutunut puolustautumaan kun toinen tappelija kävi kimppuuni. Sain syytteen ja sakot liiasta voimankäytöstä ja pahoinpitelystä vaikka jouduin todella kovan hyökkäyksen kohteeksi. Silloin päätin että minun puolestani tapelkoot aivan niinkuin haluavat, väliin en mene, jos hyvyyttäni koetan auttaa ja lopettaa pahoinpitelyn ja saankin itse puolustaessani omaa koskemattomuuttani hyökkäystä vastaan syytteen ei se kyllä innosta enää muihin laupeuden tekoihin. Se "sopivan" voimankäytön arviointi on todella vaikeaa kun kimppuusi hyökkää hullu raivopää!
suomessa mennyt. Kaikenmaailman hullut liikkuu vapaana eikä ole millään väliä. Kun sitten kännipäissään örveltävät ja saavat vähän nokkaansa niin alkaa hirveä parku ja asianajajat palkataan meidän kustannuksellamme paskiaisia puolustamaan. Oma tapaus lievempi, juoppo sosiaalipummi jätti vuokransa maksamatta. Monen varoituksen ja irtisanomisen jälkeen alkoi parku ja taas yhteiskunnan varoilla asianajaja puolustaa syrjittyä. Mistähän oikein johtuu että yhteiskunta on mennyt tällaiseksi. Reilun pelin käsite alkaa olla tuntematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671