Antibiootista maha sekaisin...

Hieman päälle päivän syönyt noita Selexid antibiootteja virtsatientulehdukseen siis...Nyt on maha ihan dingdong...kurisee ku ilmaa on niin hemmetisti siellä ja löysää ulostetta pukkaa.Emmä oo tiennytkään että noin nopeasti menisi sekaisin noista biooteista...Tämä on elämäni toinen antibioottikuuri, ensimmäisen sain 10kesäisenä pojankolppina.Nyt olen 18 vuotias... Toisaalta oon syönyt noita maitohappotabujakin yleensä 3-4h sen jälkeen kun olen antibiootin suuhuni pistänyt, mutta toisaalta mulla on ärtynyt suolikin, mutta siinä on ollut kovin vaatimattomat oireet lähiaikoina...antibiooteista nämä vaivat ovat..ilmavaivat ja löysää tavaraa...ja tuota ilmaa pukkaa ihan hemmetisti.Kai nämä lähtee kun kuuri loppuu? Aika nopeasti se pistää näitä oireita sitten...olin lukevinani joskus että kestää pitempään enneku suolisto reagoi antibioottikuuriin. :(
41356
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Jospa lopettaisit ne antibiotit heti! Aamulla viimeistään takaisin lekuriin ja selvitys oireista ja ulostenäyte!

Äänestä

Antibiooteista yleensäkin maha voi mennä sekaisin.On noi maitohappobakteerit tasapainottanut hieman, että uloste on kiinteämpää, mutta ilmavaivoja pukkaa vielä toistaiseksi.Ja onhan se niin että kun tasapaino järkkyy suolistossa niin sekaisinhan se menee väkisinkin, riippuu toki henkilöstä.

Äänestä
  • Kysehän ei ole loppujenlopuksi mistään ripulista. En joudu käymään vessassa kuin sen 1-2kertaa päivässä kuitenkin loppupeleissä.Aina jaksetaan jauhaa tosta Colostium bakteerista, mutta kun suolisto menee sekaisin joskus ihan muutenkin kun antibiootteja joutuu syömään.Sivuvaikutukset...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Joerlff.. kirjoitti:

Hieman päälle päivän syönyt noita Selexid antibiootteja virtsatientulehdukseen siis...Nyt on maha ihan dingdong...kurisee ku ilmaa on niin hemmetisti siellä ja löysää ulostetta pukkaa.Emmä oo tiennytkään että noin nopeasti menisi sekaisin noista biooteista...Tämä on elämäni toinen antibioottikuuri, ensimmäisen sain 10kesäisenä pojankolppina.Nyt olen 18 vuotias... Toisaalta oon syönyt noita maitohappotabujakin yleensä 3-4h sen jälkeen kun olen antibiootin suuhuni pistänyt, mutta toisaalta mulla on ärtynyt suolikin, mutta siinä on ollut kovin vaatimattomat oireet lähiaikoina...antibiooteista nämä vaivat ovat..ilmavaivat ja löysää tavaraa...ja tuota ilmaa pukkaa ihan hemmetisti.Kai nämä lähtee kun kuuri loppuu? Aika nopeasti se pistää näitä oireita sitten...olin lukevinani joskus että kestää pitempään enneku suolisto reagoi antibioottikuuriin. :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu