muita laihduttajia?

wba_90

mietin vaan että oisko täällä ketää jolla olis vähän samankaltainen tilanne kuin mulla. Eli mulla on ollu kaikenlaista sähläämistä ruuan kans.. Melkeen koko elämän oon ollu ylipainoinen ja sitten yläastella laihduin 70kg:sta 44kg:hen. Tällä hetkeellä painan n.63kg ja pituutta mulla on n.155cm. Kuitenkin niin kauan kuin muistan oon ihalillut laihoja naisia/tyttöjä..siis ihan ala-asteen eka luokilta asti. Tiedän että en vaan voi olla onnellinen jos oon näin iso, mutta tuntuu että ei oo voimaa laihduttaa yksin:/ Pää on vaan niin täynnä tätä paskaa, syöminen ja huono omatunto on koko ajan mielessä, eikä mihinkään oikeen voi ees keskittyä. Jos jollakin on samantapaisia ongelmia tai haluais alkaa mun kanssa laihduttamaan niin vastailkaa tänne niin annan vaikka mailiosoitteen:) Tälläsista asioista selviäis niin paljon paremmin jos on joku jonka kanssa voi asiasta puhua, eikä tarviis kantaa kaikkea sisällään.

ps. tiedän kyllä että ahmimisesta pääsee helpommin eroon jos vaan alkaa syömään säännöllisemmin ja lopettaa laihduttamisyritykset, mutta oon epätoivoinen enkä vaan voi enää lopettaa. Enkä ole edes koskaan osannut syödä oikein:(

3

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

Mulla on kova laihis(yritys) päällä. Tukea kaipaan ja annan mielelläni.
      Mulla kanssa paino vaihdellut hyvin paljon ja nyt olen päättänyt laihtua sellaisiin mittoihin, että olen tyytyväinen ja terve ja toivottavasti myös henkisesti paremmassa kunnossa.

• wba_90

kiva että löytyy hengenheimolaisia:) Minkä ikäinen muuten oot? Entä kuinka paha/monimutkainen sun tilanne on? Haluaisitko siis alkaa meilaamaan? Joa haluut niin pistä vaikka oma sähköpostiosottees niin pistän sulle viestiä:)

• minä...
        wba_90 kirjoitti:

kiva että löytyy hengenheimolaisia:) Minkä ikäinen muuten oot? Entä kuinka paha/monimutkainen sun tilanne on? Haluaisitko siis alkaa meilaamaan? Joa haluut niin pistä vaikka oma sähköpostiosottees niin pistän sulle viestiä:)

Olen 22v. mailaa osotteeseen [email protected]
        Annan sitten toisen ossun jota oikeasti käytän, en vaan halua laittaa sellaista tänne. Kerron sitten lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe