muita laihduttajia?

wba_90

mietin vaan että oisko täällä ketää jolla olis vähän samankaltainen tilanne kuin mulla. Eli mulla on ollu kaikenlaista sähläämistä ruuan kans.. Melkeen koko elämän oon ollu ylipainoinen ja sitten yläastella laihduin 70kg:sta 44kg:hen. Tällä hetkeellä painan n.63kg ja pituutta mulla on n.155cm. Kuitenkin niin kauan kuin muistan oon ihalillut laihoja naisia/tyttöjä..siis ihan ala-asteen eka luokilta asti. Tiedän että en vaan voi olla onnellinen jos oon näin iso, mutta tuntuu että ei oo voimaa laihduttaa yksin:/ Pää on vaan niin täynnä tätä paskaa, syöminen ja huono omatunto on koko ajan mielessä, eikä mihinkään oikeen voi ees keskittyä. Jos jollakin on samantapaisia ongelmia tai haluais alkaa mun kanssa laihduttamaan niin vastailkaa tänne niin annan vaikka mailiosoitteen:) Tälläsista asioista selviäis niin paljon paremmin jos on joku jonka kanssa voi asiasta puhua, eikä tarviis kantaa kaikkea sisällään.

ps. tiedän kyllä että ahmimisesta pääsee helpommin eroon jos vaan alkaa syömään säännöllisemmin ja lopettaa laihduttamisyritykset, mutta oon epätoivoinen enkä vaan voi enää lopettaa. Enkä ole edes koskaan osannut syödä oikein:(

3

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

Mulla on kova laihis(yritys) päällä. Tukea kaipaan ja annan mielelläni.
      Mulla kanssa paino vaihdellut hyvin paljon ja nyt olen päättänyt laihtua sellaisiin mittoihin, että olen tyytyväinen ja terve ja toivottavasti myös henkisesti paremmassa kunnossa.

• wba_90

kiva että löytyy hengenheimolaisia:) Minkä ikäinen muuten oot? Entä kuinka paha/monimutkainen sun tilanne on? Haluaisitko siis alkaa meilaamaan? Joa haluut niin pistä vaikka oma sähköpostiosottees niin pistän sulle viestiä:)

• minä...
        wba_90 kirjoitti:

kiva että löytyy hengenheimolaisia:) Minkä ikäinen muuten oot? Entä kuinka paha/monimutkainen sun tilanne on? Haluaisitko siis alkaa meilaamaan? Joa haluut niin pistä vaikka oma sähköpostiosottees niin pistän sulle viestiä:)

Olen 22v. mailaa osotteeseen [email protected]
        Annan sitten toisen ossun jota oikeasti käytän, en vaan halua laittaa sellaista tänne. Kerron sitten lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2406
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1671
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1408
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1056
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      886
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      883
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      866
    Aihe