Olen entisöimässä Bernard W110 moottoria ja minulta puuttuu tankin ohje tekstistä viisi alimmaista riviä,ovat kuluneet pois.Olisiko tällä palstalla henkilöä joka tietäisi em rivien ohje tekstit niin saisin tehtyä tarran tankkiin.
Bernard
10
2769
Vastaukset
- googletus
näitä uusavuttomia, oisko hakukoneesta apua?
http://www.esutech.com/mobilismi/apua_muut/veneiden_laivojen_moottorit.shtml- juusela
Kuules sä rääpäle selitäs kuinka sun linkistäs on apua.
- Galle Gippari
juusela kirjoitti:
Kuules sä rääpäle selitäs kuinka sun linkistäs on apua.
Vanha merihenkinen sanonta sopii hyvin tuohon vastaukseen: On helppo olla maissa viisas kun merellä on hätä.
Älä juusela välitä näistä urpoista, tällaisten "ohjeiden" jakajia kyllä riittää;-) - juusela
Galle Gippari kirjoitti:
Vanha merihenkinen sanonta sopii hyvin tuohon vastaukseen: On helppo olla maissa viisas kun merellä on hätä.
Älä juusela välitä näistä urpoista, tällaisten "ohjeiden" jakajia kyllä riittää;-)että joku ottaa kantaa näihin v....ilu vastauksiin,em. hekilöt eivät tiedä asioista mitään vaan YRITTÄVÄT näyttää muita fiksummilta vaikka sitten vastauksillaan näyttävät todellisen TYHMYYTENSÄ.Seuraava vastaus taasen on ihan fiksu,vaikkakaan ei valota ongelmaani.Teksti minun W110:ssäni on englanniksi ja tosiaan viisi alimmaista riviä kun saisin selville saisin tehtyä tarran alkuperäisestä tekstistä.Teksti on häipynyt kun bensahana on juotettu joskus uudelleen.
- ExVeneilijä
Isälläni oli Bernard koneita käytössä 60-80 luvulla. Ne olivat 4 ja 6 Hv. Muistakseni tuo tekksti juuri bensahanan yläpuolella oli ranskaksi. Bernard ei ole venemoottori vaan niitä on käytetty eniten maitokoneina. Kts. linkki
http://www.agriaffaires.co.uk/used/engines/474983/moteur-bernard-w110.html- juusela
on tuttu olen katsellut noita kuvia mutta juuri tankista päin ei ole kuvaa ja vaikka olisikin tuskin tekstistä saisi selvää jos kuvaa zoomaisi isommaksi.Ovatko isäsi moottorit vielä tallella?
- ExVeneilijä
juusela kirjoitti:
on tuttu olen katsellut noita kuvia mutta juuri tankista päin ei ole kuvaa ja vaikka olisikin tuskin tekstistä saisi selvää jos kuvaa zoomaisi isommaksi.Ovatko isäsi moottorit vielä tallella?
Moottorivene, missä oli ensin Bernard 4 hv (1964-1975) ja sitten Bernard 6hv (1975 - ), myytiin 1983. Sen jälkeen veneestä ei ole sen enempää tietoa. Tuon 6 hv moottorin kanssa oli hiukan ongelmia koska kannen tiiviste paloi muutaman kerran. Mielestäni Bernard ei sopii lainkaan veneeseen.
Muistan tarkasti että tuon 6 hv tankissa oli ranskankielinen tarra koska paikkasin tankin enkä ymmärtänyt mitä tarrassa luki.
Onnea vaan entisöintiprojektillesi!
- wwggg
kiinnostas sun puh no.itsellä samoja ongelmia.
moi.mulla olis tekstit tallella,jos tarviit vielä.voin ottaa kuvan ja lähettää sulle.
- Juusela
Kiitos vaan vastauksestasi mutta minulla on jo tekstin sisältö selvillä mutten ole vielä tehnyt siirtokuvaa.Tein muuten yhdestä "ylimääräisestä" W110:sta tuunatun mallin,laitan joskus jonnekkin kuvia.Toivottavasti kukaan ei loukkaannu kun konetta ei ole maalattu alkuperäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760