Loman loppu (m+n+n)

Poju

Tervehdys kaikille palstan lukijoille !! Ajattelin laittaa tämän tarinan kaikkien luettavaksi. Tarina ei ole totta mutta joitain poimintoja on ihan todellisuudestakin ;)

Kesälomani oli loppumaisillaan ja ajattelin mennä viettämään päivän yhdelle kotipaikkakuntani rauhallisimmista uimarannoista. Halusin vain nauttia kuumasta auringonpaisteesta ilman että paikalla olisi tuhat muutakin auringonpalvojaa. Pakkasin rantavarustuksen kassiin ja laitoin mukaan myös muutaman pullon olutta. Ja ei muuta kuin menoksi…

Kello oli n 12 päivällä ja olin arvannut ihan oikein. Rannalla ei ollut minun lisäkseni kuin muutama kymmenen ihmistä joten jokainen sai olla ihan omassa rauhassaan. Levitin pyyhkeeni hiekalle, avasin oluen ja aloin nautiskelemaan olostani. Sieltä täältä kuului vaimeaa puheensorinaa ja kiljahtelua kun ihmiset menivät suht' kylmään veteen uimaan.

Olin jo loikoillut pyyhkeelläni tovin kun päätin mennä uimaan. Pulahdin viileään veteen ja uiskentelin hyvän aikaa vilvoitellakseni. Kun palasin takaisin paikalleni huomasin kaksi n 20 vuotiasta neitokaista jotka olivat perustaneet oman "leirinsä" melko lähelle minua. Totttakai minun oli pakko hieman katsella noita kauniita tyttöjä jotka heittelivät vaateittaan pois päältä paljastaen samalla kauniit ruskettuneet vartalonsa. Minun oli käännettävä katse muualle ettei mielikuvitus olisi päässyt valloilleen tai vielä pahempaa olisi ollut se että pikkuveikkani olisi alkanut pyrkimään ulos housuistaan. Menin makaamaan pyyhkeelleni mahalleen ja käänsi kasvoni tyttöjen suuntaan.

Kun tytöt olivat saaneet riisuttua itsensä niin että heillä oli enää bikinit päällään kuulin toisen kysyvän "Laitatko sä Heli mulle aurinkorasvaa selkään ?" johon hän sai vastauksen "laitan jos sä laitat sitten mulle", "OK" kuului vastaus. Tässä vaiheessa se "pieni tirkistelijä" joka meissä jokaisessa varmaankin asuu sai vallan. Toinen tytöistä meni mahalleen makaamaan ja ilmeisestikin Heli levitti käsiinsä rasvaa ja meni polvilleen hänen viereensä. Heli alkoi levittää rasvaa toisen tytön selkään rauhallisin liikkein, ensin hartioihin sitten selän keskivaiheille ja lopuksi alaselkään. Minusta näytti että molemmat nauttivat yhtä paljon rasvaamisesta. "No ei kai nyt sentään" ajattelin, minun mielikuvitukseni oli siis alkanut tekemään tepposia. "Rasvataanko jalat ?" kuulin Helin kysyvän. "Rasvaa vain" toinen tyttö vastasi niin hiljaa että hädin tuskin kuulin sen. Hänellä oli silmät kiinni. Heli otti lisää rasvaa kädelleen ja alkoi levittää sitä jalkoihin.

Heli aloitti jalkojen rasvaamisen nilkoista ja nousi hitaasti ylöspäin. Lopulta Helin kädet olivat toisen tytön bikinihousujen reunalla. Hitto että tuo näky oli kiihottava. Tunsin kuinka veri alkoi uhkaavasti pakkautumaan omaan jalkoväliini. Tiesin tuijottavani mutta en voinut olla katsomatta tuota "näytöstä". Sitten se tapahtui…. Heli nosti toisen tytön bikinihousua sen verran että sai sujautettua kätensä alle. Hän levitti rasvaa hitain liikkein, hyväillen myös takapuolen päälle. Tuo näkymä oli minulle jo liikaa ja tunsin kaluni kovettuvan juhlakuntoon allani. Heli rasvasi myös toisen pyllynposken huolellisesti ja pyyhkeen päällä makaava tyttö näytti nauttivan täysin siemauksin tilanteesta. Hänen silmänsä olivat edelleen kiinni ja hänen suunsa oli hieman raollaan. Hän hengitti raskaasti. "Ei oo totta" ajattelin, "jokaisen miehen unelma, kaksi naista keskenään tapahtuu minun silmien edessä parhaillaan".

Heli sai työnsä tehtyä ja sanoi "nyt on Sari sun vuoro rasvata minun selkä". Sari niminen tyttö nousi hitaasti ylös pyyhkeeltä iho upeasti aurinkorasvasta kiiltäen. Hän kääntyi minuun päin jolloin huomasin hänen kovettuneet nänninsä ja kiiltävän kostean näköisen kohdan hänen housuissaan. Sari varmasti huomasi tuijotukseni ja minä käänsi hätäisesti kasvoni poispäin. Olin siis jäänyt pahemman kerran kiikkiin. Mitä nyt ??? Uimaan en voinut mennä koska kaluni oli niin kovana että se olisi varmaan nähty parin kilometrin päästäkin, enää en voinut katsoa koska olin jo nolannut itseni. Ei kait auttanut kuin yrittää maata paikoillaan ja odottaa tilanteen rauhoittumista.

Aikani tuskailtuani päätin että "pakkohan" minun on katsoa eihän tällaista voi tapahtua kuin kerran elämässä ja känsin kasvoni tyttöjen suuntaan. Sari oli edennyt rasvaamisessaan jo Helin jalkoihin ja oli kohta takapuolen kohdalla. Sari teki saman kuin Heli hänelle hetkeä aikaisemmin ja nosti bikinin housuja sen verran että mahtui pujottamaan kätensä niiden alle. Sari teki työn selkeämmin kuin Heli. Hän levitti molempiin pakaroihin rasvaa samaan aikaan. Vaikka en kuullutkaan olin ihan varma että Heli huokaili nautinnosta. Sari otti toisen kätensä pois Helin housuista mutta toinen käsi lähtikin menemään alaspäin housuissa. Käsi tavoitti Helin jalkovälin ja näin kuinka hän hieman värähti sormien löytäessä tiensä perille. Sari liikutteli kättään hetken Helin pöksyissä ja kääntyi katsomaan minuun. En voinut muuta kuin katsoa hämilläni tuota tapahtumaa. Sari otti kätensä pois ja hymyili minulle leveästi. "Mennäänkö uimaan ?" hän kysyi Heliltä "joo mennään vain, tässä tulikin aika kuuma" Heli vastasi hänelle naurahtaen ilkikurisesti. Helin noustessa ylös huomasin kauhukseni Sarin tulevan minua kohti. "Mitä nyt ?" mietin kuumeisesti pitää varmaan yrittää jotain hyvää "en minä katsonut" – selitystä tai jotain. Sari pysähtyi eteeni ja kysyi "piditkö näkemästäs ?". Nieleskelin ja sain sanottua "pidin itse asiassa melko paljon" yritin vääntää naamalleni hymyä joka varmaankin näytti ääliömäiseltä irvistykseltä. Sari lähti pois sanomatta mitään ja meni Helin kanssa uimaan.

Raahauduin vatsallani kassilleni ja otin oluen sammuttamaan kamalaa kiihkoa joka paloi sisälläni. Kun sain veikkani laskeutumaan nousin istumaan ja katselin rannalle päin. Sari ja Heli uivat vierekkäin ja naureskelivat keskenään, arvatenkin heidän huvinaan olin minä, säälittävä tirkistelijä.
Tytöt nousivat pois vedestä ja lähtivät tulemaan pyyhkeitään kohti. Minä siemailin olutta ja yritin olla kuin heitä ei olisi ollut olemassakaan vaikka se vaikeaa olikin. Koin lisää kauhua kun näin Sarin tulevankin taas kohti minua. "Olisko sulla myydä yhtä bisseä meillekin ? Täällä on niin kuuma että se kyllä maistuis". Kassissani oli vielä kolme pulloa joten sanoin "ei mulla myydä ole mutta voin kyllä tarjota teille pullolliset". "Kiva" Sari sanoi "mentäiskö vaikka tonne metsän reunalle varjoon juomaan ?" "mennään vaan" vastasin ja nousin ylös. Keräsin tavarani mukaan ja menin tyttöjen luokse odottamaan että he lähtevät mukaani. Molemmat olivat upeita nuoria naisia vartaloiltaan. Varsinkin Heli joka oli melkoisen uhkea eikä mikään anorektinen malli. Tytöt ottivat tavaransa ja kävelimme metsän reunalle jonne levitimme pyyhkeemme uudelleen.

Avasin oluet pulloa ja tarjosin ne tytöille. Tytöt istuivat vierekkäin ihan kiinni toisissaan ja minä kohteliaan etäisyyden päässä heistä, kukaan ei puhunut mitään. Hetken kuluttua Sari joka selvästikin oli tytöistä puheliaampi kysäisi ihan kuin ohi mennen "oliko susta kiva katsoa kun rasvattiin toisemme ?" ja samalla hän hieman tönäisi Heliä. "Mitäs tuohon nyt voi sanoa, tottakai oli" vastasin ja hymyilin molemmille. "Niin me Helin kanssa vähän arveltiinkin kun et noussu vatsaltas ollenkaan ennen ku me mentiin uimaan" Sari sanoi ja naurahti lempeästi. Taas minä kakistelin mutta sain kuitenkin sanottua "noloahan siitä ois ollu nousta". "Haluaisitko nähdä lisää ?" Sari kysyi. Jaa että halusinko, minun olisi tehnyt mieli huutaa täyttä kurkkua että totta helvetissä haluan mutta sain maltettua mieleni ja yritin vastata mahdollisimman rauhallisesti "jos te haluatte vielä näyttää jotain". Sari hymyili upeasti, laski pullon maahan ja kääntyi Heliin päin. Hän otti Heliä niskan takaa kiinni ja veti Helin kiihkeään suudelmaan. Helikin laski pullon kädestään ja suuteleminen muuttui kiihkeämmäksi. molempien alkoivat vaeltaa levottomasti toisten vartaloilla. Sari kaatoi Helin alleen ja meni puolittain hänen päälleen jatkaen suutelemista ja hyväilyä.

Tuo ihana näky oli minulle ihan liikaa ja kaluni oli taas paisunut niin valtavaksi kuin se ikinä voi, ehkä vielä hieman suuremmaksikin. Heli voihki Sarin alla samalla kun Sari paljasti hänen ihanat rintansa bikinien alta. Helin nännit olivat todella kovan näköiset kun Sari otti niistä toisen suuhunsa ja alkoi näykkiä ja imeä sitä. Sarin käsi lähti vaeltamaan alaspäin saapuen nopeasti Helin häpykummun päälle. Sari alkoi hyväillä Helin jalkoväliä samalla kun hän imi ja hyväili rintoja toisella kädellään. Helin huohotus ja voihkinta voimistui koko ajan. Hän pyöritteli lantiotaan Sarin käden liikkeiden tahdissa. Sari sujautti kätensä nyt Helin pöksyjen alle ja jatkoi hyväilemistä. Heli oli ihan selvästi todella kiihkoissaan ja oli unohtanut koko ympäröivän maailman. Näin kuinka Sari hyväili Helin vakoa housujen alla ja kohta hän työnsi sormen sisään. Heli voihkaisi ja työnsi itseään lujemmin Sarin kättä vasten.

Minun olisi tehnyt mieli mennä mukaan mutta kuin ihmeen kaupalla sain pidettyä itseni aisoissa ja tyydyin toistaiseksi vain katselemaan. Sari otti kätensä pois Helin housuista ja nousi kieris Helin eteen. Hän tarttui Helin pöksyihin ja veti ne pois hänen päältään. Minun silmieni eteen paljastui upea tummakarvainen siististi trimmattu häpy. Sari nosti Helin jalat koukkuun ja meni itse mahalleen hänen jalkoväliinsä. Sari painoi suunsa pimpille ja alkoi nuolla klitorista ja koko jalkoväliä. Näky oli sanoinkuvaamaton. Helin huohotus kävi raskaammaksi Sarin nuollessa häntä ja näin että hän alkaa olla lähellä laukeamista. Sari työnsi melko rajusti kaksi sormea Heliin ja siinä samassa Heli jännittyi ja hän pidätteli huutoa joka vaimeni erittäin äänekkääksi murinaksi orkun kourissa. Sari työnteli sormiaan vielä muutaman kerran edestakaisin ja joka työnnöllä Heli säpsähteli orkun jälkimainingeissa. Sari otti sormensa ulos ja meni makaamaan Helin viereen. Heli suuteli Saria ja sanoi "se oli aivan mahtava orkku".

"Näytäppäs nyt mitä sulla on" Sari sanoi minulle ja osoitti repeämäisillään olvaa uimahousun etumustani. Nousin polvilleni ja laskin uikkarit alas jolloin kaluni ponnahti urheana esiin. "Nam" Heli sanoi "mä voisin laittaa sulle paikat valmiiksi" ja samassa hän alkoi riisumaan Sarin pöksyjä. Sarin housuista paljastui täysin posliini märkänä kiiltelevä pimppi joka odotti käsittelyä. Heli meni Sarin jalkojen väliin ja alkoi nuolla vaikka paikat olivat varmasti valmiina ilman nuolemistakin. Sarikin oli selvästi melkoisen herkkänä koska hän alkoi voihkia voimakkaasti heti kun Helin kieli löysi hänen klitoriksensa. Heli työnteli sormiaan sisään samalla kun nuoli ja hetken päästä hän sanoi "täällä on varmaankin valmista" ja samalla hän tuli pois Sarin jalkojen välistä. "Mutta sut pitää vielä valmistella". Heli tuli eteeni ja otti terskani suuhunsa ja alkoi upottaa kaluani syvemmälle kuumaan suuhunsa. Sari hyväili koko ajan itseään vieressämme. Kun Heli oli pienen hetken ottanut suihin sanoin "nyt sun parempi lopettaan tai Sari ei saa mitään". Heli otti kalun suustaan ja hymyili.

Menin Sarin jalkojen väliin ja nostin hänen jalkojaan hieman ylöspäin jotta minun olisi mahdollisimman helppo painautua hänen sisäänsä. Laitoin terskani hänen kuumalle pillullensa ja painoin. Pääsin sisään todella helposti sillä Helihän oli "valmistellut" meidät molemmat todella hyvin. Painoin kaluni hitaasti juuriaan myöten sisään. Heli tuli viereemme makaamaan ja alkoi hyväillä ja imeä Sarin rintoja. Koko tilanne oli uskomaton. Siinä minä olin lähtyssaarnaaja-asenossa yleisellä rannalla ja kaiken lisäksi toinen nainen oli hyväilemässä toista koko ajan. Olin ihan varma etten kestäisi kovinkaan kauan laukeamatta niin kiimoissani olin.

Aloin naida Saria hitaasti koko ajan kiihdyttäen vauhtia. Sari voihki allani työntöjen tahdissa samalla Kun Heli hyväili hänen rintojaan. Puskin jo eläimen raivolla kun tunsin maalin lähestyvän. Sari ynisin voimakkaasti ja tunsin kuinka hänen kuuma pimppinsä kiristyi äkkiä kaluni ympärillä ja koko hänen kroppansa jännittyi. En kestänyt enempää vaan tarrasin tiukasti kiinni Sarin reisista ja vedin hänet niin lähelle itseäni kuin mahdollista. Valtava lastini lähti liikkeellä hirvittävällä voimalla täyttäen Sarin kiimaisen pimpin ääriään myöten. Pidin kaluani juurta myöden sisällä hetken aikaa ennen kuin vedin itseni ulos. Kaluni luiskahti ulos päästäen samalla kiimaisen litsähdyksen ja näin kuinka kuumaa spermaa valui Sarin pimpasta. Me kaikki kolme kävimme uupuneina makaamaan pyyhkeillemme.

Hetken maattuamme kuulimme miltei hysteeristä kikatusta lähistöltä. Käännyin katsomaan ja nöin viisi n 15 – 16 vuotiasta tyttöä parinkymmenen metrin päässä. Tytöille ei varmaankaan ollut epäselvää mitä oli tapahtunut. Keräsimme tavaramme nopeasti ja poistuimme paikalta. "Oli kiva että olit katsomassa" Sari sanoi minulle kun teimme poislähtöä. "Minustakin oli kiva katsella" vastasin "voisin kyllä katsella uudelleenkin joskus". Molemmat alkoivat nauramaan ja Heli sanoi "kyllä se meille sopii"…

TÄLLAINEN TARINA KUUMAN KESÄPÄIVÄN RATOKSI. ANTAKAA PALAUTETTA.

6

9790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna.c

      sain ihanan orkun, kiitti.. jatkaisitko?

    • Mika

      Helvetin hyvä tarina. Juuri tommoisia lisää!
      Jatka kirjottamista!
      KIITOKSIA!

      • sanna

        mahtavaa jatkavaa...iha orkkuu tuli...


      • Sara_hki
        sanna kirjoitti:

        mahtavaa jatkavaa...iha orkkuu tuli...

        Tällainen tarina saa laukeamaan yhä uudelleen... Miksi et siis jatkaisi...


      • tim
        sanna kirjoitti:

        mahtavaa jatkavaa...iha orkkuu tuli...

        jos tuosta tosiaankin pidit ni mistä sinut tavottas voitas kokeilla kahestaan


      • Sara_hki
        tim kirjoitti:

        jos tuosta tosiaankin pidit ni mistä sinut tavottas voitas kokeilla kahestaan

        Tosiaankin pidin siitä. Paljonkin... Mutta löydät mut jos olet ovela... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe