Natures of Scandinavia

Epäilevähkökö?

Mitä tulisi tietää, puolesta/vastaan. Pros/cons eli jonkinlainen FAQ kyseisestä firmasta. En ole todnäk sekaantumassa, mutta ihminen läheltäni on ja pitäisi tietää, mitä sanoa ja/tai kysyä, jahka tulee asia esille, kuten varmaankin ennenpitkää tulee.

Anteeksi jos samaa on kyselty täällä aiemminkin, mutta n:s kerta toden sanoo...?

43

7016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natures

      Hyvän yrityksen on ystäväsi valinnut yhteistyökumppanikseen. Itse olen tehnyt yhteistyötä kyseisen yrityksen kanssa reilut kolme vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kyseessä on vakavarainen ja eettisesti hyvin toimiva yritys.

      • Riku Nieminen

        Olen aloittelemassa toimintaa ko. yrityksen sapluunalla. Aiempaa kokemusta verkostomarkkinoinnista löytyy myös. Ensimmäiseksi kannattaa ottaa selville, mitä itse haluaa verkostomarkkinoinnilta. Hae tietoa! Suodata tiedosta pois se, josta paistaa läpi "tietäjän" kokemuksen puute verkostomarkkinoinnista! Jalat kannatta myös pitää maassa. Oman rahan liiallinen sijoittaminen mihin tahansa yritykseen tuottaa ainoastaan pettymyksiä. Itse halusin tämäntyyppisiin tuotteisiin "edustuksen", nyt minulla on se. Nykyisin tavoite on saada lisätuloja asumiskulujeni verran. Ajanpuute ja kokopäivätyö vielä toistaiseksi häiritsee hiukan tätä harrastusta, mutta uskon verkostomarkkinoinnin ideaan ja olen hiton hyvä myyjä. =) Mikä erottaa huippumenestyvän verkostomarkkinoijan ja "kauppa silloin, toinen tällöin"- ihmisen? - that is the question...


      • leijuja
        Riku Nieminen kirjoitti:

        Olen aloittelemassa toimintaa ko. yrityksen sapluunalla. Aiempaa kokemusta verkostomarkkinoinnista löytyy myös. Ensimmäiseksi kannattaa ottaa selville, mitä itse haluaa verkostomarkkinoinnilta. Hae tietoa! Suodata tiedosta pois se, josta paistaa läpi "tietäjän" kokemuksen puute verkostomarkkinoinnista! Jalat kannatta myös pitää maassa. Oman rahan liiallinen sijoittaminen mihin tahansa yritykseen tuottaa ainoastaan pettymyksiä. Itse halusin tämäntyyppisiin tuotteisiin "edustuksen", nyt minulla on se. Nykyisin tavoite on saada lisätuloja asumiskulujeni verran. Ajanpuute ja kokopäivätyö vielä toistaiseksi häiritsee hiukan tätä harrastusta, mutta uskon verkostomarkkinoinnin ideaan ja olen hiton hyvä myyjä. =) Mikä erottaa huippumenestyvän verkostomarkkinoijan ja "kauppa silloin, toinen tällöin"- ihmisen? - that is the question...

        Hei Riku, miten sinulla on hommma jatkunut? Itse olen vähän aloittelemassa, kannattaako?


      • leijuja

        N of S. ssä , eli mitkä ovat ajatuksesi nyt reilun vuoden kuluttua tosta edellisestä viestistä?


    • jeesus_auttaa

      Tuttuni tuntee 'Nature of Scandinavia -firman suurimman myyntitykin.' Firma on rekisteröity Ruotsiin ja toimii postimyyntinä. Ihme kyllä firma ei maksa veroja toimistaan, uskokaa tai älkää! Tavarat tulevat suoraan Ruotsista Suomeen. Mitä olen tässä kuullut, niin ja nämä huijarit ovat saamassa kovia rangaistuksia lähiaikoina toimistaan. Ylihintaista tavaraa myyvät. Ostin monta vuotta sitten yhden paketin, joka maksoi 350 toimituskulut. Lopputulos oli se, että tuotteet olivat huonoja ja osaan oli liimattu uudet etiketit päälle, niin, että niitä luultaisiin uusiksi. Todellisuudessa tuotteet olivat vain vanhentuneita ja haluttiin myydä kovilla voitoilla ns. luontaistuotteina. Eihän se luontaistuote pilalle mene, mutta vanha on aina vanhaa! Toisekseen firman toiminta vaatisi sen, että myyjillä olisi Suomessa oikeus myydä näitä esim. toiminimillä, mutta tekevät sitä pimeästi, koska tietävät, että joutuisivat muuten ongelmiin vanhojen tuotteiden kanssa!

      • leijuja

        Tietosi saivat minut hämmentymään. Olen ollut niin vakuuttunut toiminnan laadukkuudesta. Nettisivuilla on "korkeaarvoisat" tohtorit omalla ja työpaikkansa nimellä vakuuttamassa toiminnan lääketieteellistä vakuuttavuutta. Voi halvattu, mistä saisi lisää tietoa?


      • Mukana tässä
        leijuja kirjoitti:

        Tietosi saivat minut hämmentymään. Olen ollut niin vakuuttunut toiminnan laadukkuudesta. Nettisivuilla on "korkeaarvoisat" tohtorit omalla ja työpaikkansa nimellä vakuuttamassa toiminnan lääketieteellistä vakuuttavuutta. Voi halvattu, mistä saisi lisää tietoa?

        Natures on nykyään kaukana siitä mitä edellinen kirjoitti.
        Ja todellakin kestää päivänvalon.
        Tuotteet on etupäässä ihan toimivia, joka yhtiöllä on joku tuote josta joku ei pidä.
        Hintataso on mielestäni vähintäänkin kohtuullinen.
        Voin pistää lisäinfoa, minne pistän?


      • leijuja
        Mukana tässä kirjoitti:

        Natures on nykyään kaukana siitä mitä edellinen kirjoitti.
        Ja todellakin kestää päivänvalon.
        Tuotteet on etupäässä ihan toimivia, joka yhtiöllä on joku tuote josta joku ei pidä.
        Hintataso on mielestäni vähintäänkin kohtuullinen.
        Voin pistää lisäinfoa, minne pistän?

        mun e-mailiin, mites osoitteita voisimme vaihtaa, en viitsis omaani laittaa tänne kaiken kansan luettavaksi, minulla on kyllä jo sponsori : ) ,,, hannailen vain et kannataako lähteä mukaan.


      • pros ja cons
        leijuja kirjoitti:

        mun e-mailiin, mites osoitteita voisimme vaihtaa, en viitsis omaani laittaa tänne kaiken kansan luettavaksi, minulla on kyllä jo sponsori : ) ,,, hannailen vain et kannataako lähteä mukaan.

        Kannattaa lähteä mukaan, jos:
        - ei haittaa vaikka ystäväsi katkaisevat suhteensa sinuun pakkomyynnin ja/tai hurmoshenkisyyden johdosta (huom. voi myös tapahtua sponsorin painostamana)
        - raha ei ole sinulle tärkeää
        - haluat uusia hurmoshenkisiä ystäviä (nämä ystävyyssuhteet loppuvat heti kun jompi kumpi eroaa systeemistä)

        Ei kannata lähteä mukaan, jos:
        - tiedät oman arvosi
        - sinulla on matemaattisia kykyjä (tällöin osaat laskea kannattavuuden realistisesti ja huomaat mistä oikeasti on kyse)
        - sinulla on omia mielenkiintoisia ideoita, joita voisit toteuttaa vapaasti yrittäjänä
        - haluat saada sinulle kuuluvan kohtuullisen vastineen (rahaa) työstäsi
        - haluat olla itsesi pomo


      • pros ja cons
        leijuja kirjoitti:

        mun e-mailiin, mites osoitteita voisimme vaihtaa, en viitsis omaani laittaa tänne kaiken kansan luettavaksi, minulla on kyllä jo sponsori : ) ,,, hannailen vain et kannataako lähteä mukaan.

        Kannattaa lähteä mukaan, jos:
        - ei haittaa vaikka ystäväsi katkaisevat suhteensa sinuun pakkomyynnin ja/tai hurmoshenkisyyden johdosta (huom. voi myös tapahtua sponsorin painostamana)
        - raha ei ole sinulle tärkeää
        - haluat uusia hurmoshenkisiä ystäviä (nämä ystävyyssuhteet loppuvat heti kun jompi kumpi eroaa systeemistä)

        Ei kannata lähteä mukaan, jos:
        - tiedät oman arvosi
        - sinulla on matemaattisia kykyjä (tällöin osaat laskea kannattavuuden realistisesti ja huomaat mistä oikeasti on kyse)
        - sinulla on omia mielenkiintoisia ideoita, joita voisit toteuttaa vapaasti yrittäjänä
        - haluat saada sinulle kuuluvan kohtuullisen vastineen (rahaa) työstäsi
        - haluat olla itsesi pomo


      • oskatuu
        Mukana tässä kirjoitti:

        Natures on nykyään kaukana siitä mitä edellinen kirjoitti.
        Ja todellakin kestää päivänvalon.
        Tuotteet on etupäässä ihan toimivia, joka yhtiöllä on joku tuote josta joku ei pidä.
        Hintataso on mielestäni vähintäänkin kohtuullinen.
        Voin pistää lisäinfoa, minne pistän?

        http://www.shopatnatures.com/7500203536
        tuolla voit rekisteröityä verkkokauppaan ja tilata tuotteita.
        Ihan kuin mistä tahansa verkkokaupasta.


      • sannasaara

        Olen ollut naturesissa edustajana jo 4 vuotta, ja mitään hämärää ei toimintaan liity. Todella alhaista puhetta vanhoista tuotteista yms. Tällaiseen en koskaan ole törmännyt, vaan firmalla on erittäin korkea etiikka ja ovat hyvin tarkkoja laadusta. Säälittävää mustamaalaamista. Mutta sinäkin joudut kerran vastuuseen valheistasi. Tuotteet ovat korkealaatuisia, mutta se joka tekee töitä paljon, menestyy. Ei ole mikään hokkuspokkus-juttu. Työtä siinä, kuin muukin.


      • Ihme frma tilasin sieltä Fenix juttuja ja laskussa oli myyjänä sen postiosoite ja tallinn. Kun sitten laitoin viestiää etten tuotetta halua ei mitään aina vaan tuli joten takaisin lähetin ja vielä vaan tuli takaisin lähetin.Lasku tuli paylevon kautta puhelimeen ja siinä scandinaviannature maksun saajana. Sain paylevolta sähköpostiosoitteen johon kirjoitin että olen tuotteet palauttanut ainakin kolmesti ei tänään taas laskua tuli. Olin myös lähettänyt postissa kirjeen asiasta joten pakkohan viestin oli perille mennä tavalla tai toisella. Kuitenkin huijareiksi lasken kun rahaa kerjätäään vaikka ilmoitettu että tuotteet on palautettu. En aijo maksaa ja imfformoin kaikki tästä lafkasta.


      • haksahtanut
        sannasaara kirjoitti:

        Olen ollut naturesissa edustajana jo 4 vuotta, ja mitään hämärää ei toimintaan liity. Todella alhaista puhetta vanhoista tuotteista yms. Tällaiseen en koskaan ole törmännyt, vaan firmalla on erittäin korkea etiikka ja ovat hyvin tarkkoja laadusta. Säälittävää mustamaalaamista. Mutta sinäkin joudut kerran vastuuseen valheistasi. Tuotteet ovat korkealaatuisia, mutta se joka tekee töitä paljon, menestyy. Ei ole mikään hokkuspokkus-juttu. Työtä siinä, kuin muukin.

        Oletko vielä tässä ihme lafkassa duunissa. Palautetuista tuotteista rahastavat ja laskussa oleviin sähköposteihin ei ainakaan vastata tuskin menevät edes perille. Tuotteet tulevat Tallinasta ja palautin sinne koska laskussa osoite oli. Laskuttaja taa on scandinavian nature joka on Ruotsissa. Sähköpostia myös sinne ei vastausta. Myös kirjeen kirjoitin omin pikku kätösin ei vastausta ei tehoa. Lasku kyllä paylevon kautta tulee ja nyt vielä kirjeenä. Vaikka olen joka viestissä ja myös kirjeessä kertonut palauttaneeni tuotteet Tallinan osoitteeseen.Laitoin taas sähköpostia [email protected] eilen ei vieläkään vastausta.Kuten uusimmassa laskussa pyydxettiin. En enää tiedä mitä tälläisen huijari firman kanssa tekisi. No yritän vielä soittaa. Niin että kestää todella päivänvalon. ja pyh


      • Anonyymi
        sannasaara kirjoitti:

        Olen ollut naturesissa edustajana jo 4 vuotta, ja mitään hämärää ei toimintaan liity. Todella alhaista puhetta vanhoista tuotteista yms. Tällaiseen en koskaan ole törmännyt, vaan firmalla on erittäin korkea etiikka ja ovat hyvin tarkkoja laadusta. Säälittävää mustamaalaamista. Mutta sinäkin joudut kerran vastuuseen valheistasi. Tuotteet ovat korkealaatuisia, mutta se joka tekee töitä paljon, menestyy. Ei ole mikään hokkuspokkus-juttu. Työtä siinä, kuin muukin.

        Hmmmm.....
        Ei vieläkään kuulu mitään.
        Enkö joudukaan vastuuseen siitä, että ajattelen omilla aivoillani...?


    • mukana ollut

      Natures of scandinavia käytti aiemmin nimeä natures own.Nimi piti vaihtaa kun maine oli mennyttä.Niinhän nämä verkostomarkkinointifirmat usein tekevät.Olin mukana no:n aikana ja tuotteet olivat oikeesti huonoja.Ja nämä parsakaalituotteet............kuka niitä oikeesti tarvitsee.Ei myyntisi voi perustua yhden ainoan tuotteen myyntiin, vielä tuote josta ei vielä tiedetä oikein mitään.Noilla muilla ko. yhtiön tuotteilla ei todennäköisesti tee mitään.

    • oskatuu

      Jos haluat, kerron osoitteen johon menet torstaina klo 20.00.
      Interaktiivinen nettiesittely, kätevää, eikö totta!

      • tuhlaa

        Aikaasi,tuttavaltani olen saanut kyseisen puljun tuotteita kokeilla enkä voi muuta sanoa kuin että hinta/laatusuhde ei oikein kohtaa,ei sielläpäinkään.


      • sannasaara
        tuhlaa kirjoitti:

        Aikaasi,tuttavaltani olen saanut kyseisen puljun tuotteita kokeilla enkä voi muuta sanoa kuin että hinta/laatusuhde ei oikein kohtaa,ei sielläpäinkään.

        Mielestäni tuotteet ovat varsin edullisia ja laatu on korkea...


      • XXL BUSINESS
        sannasaara kirjoitti:

        Mielestäni tuotteet ovat varsin edullisia ja laatu on korkea...

        kun omat johtajat jättävät yrityksen huonojen palkkioiden vuoksi niin ei siinä paljon korkealaatuiset tuotteet auta. Ikävää mutta totta.
        Asiasta voidaan keskustella myös kahden [email protected]


      • NaturallyTietysti
        XXL BUSINESS kirjoitti:

        kun omat johtajat jättävät yrityksen huonojen palkkioiden vuoksi niin ei siinä paljon korkealaatuiset tuotteet auta. Ikävää mutta totta.
        Asiasta voidaan keskustella myös kahden [email protected]

        Nature's yli 6 vuotta...sivu tulona.
        Mukavasti(passiivisesti) tulee n. 500-700 euroa/kk
        Hieno homma...! : )


      • LirumLarum
        NaturallyTietysti kirjoitti:

        Nature's yli 6 vuotta...sivu tulona.
        Mukavasti(passiivisesti) tulee n. 500-700 euroa/kk
        Hieno homma...! : )

        Minäkin tyytyväinen tuoteista.


      • ex-jasen
        NaturallyTietysti kirjoitti:

        Nature's yli 6 vuotta...sivu tulona.
        Mukavasti(passiivisesti) tulee n. 500-700 euroa/kk
        Hieno homma...! : )

        Vieläkö Vaasan pojat (TH, KK yms) ovat mukana kusettamassa vai ovatko siirtyneet jo uusiin pyramideihin?


      • ihmettelevä juu
        NaturallyTietysti kirjoitti:

        Nature's yli 6 vuotta...sivu tulona.
        Mukavasti(passiivisesti) tulee n. 500-700 euroa/kk
        Hieno homma...! : )

        Vieläkö kaapeissasi on pilleri ja pesuaine purkeille tilaa?Älä vaan väitä että itse käytät kaikki mömmöt joita JOUDUT joka kuukausi ostamaan.Oliko tuossa kuukausitienestistä jo vähennetty summa jolla täytyy joka kuukausi itselleen ostaa noita pirun kalliita tusinatuotteita?entä verot?


      • terttunen
        LirumLarum kirjoitti:

        Minäkin tyytyväinen tuoteista.

        Tuotteet ovat olleet todella laadukkaita,Hammastahnaa ei sellaista saa muualta ,mutta harmi kun joitain tuotteita on lopetettu,jotka ovat olleet hyviä,mutta eivät sovi tarpeeksi hyvin liikeideaan ,siis luontaistuotteisiin,Aloeveerageeli yms ovat täältä ostettuna huomattavasti edullisempia ja C-vitamiini poretabletit paljon parempia ja edullisempia kuin täältä eim apteekista ostetut ja paljon muuta,Kannattaa kokeilla eikö uskoa sellaisia ,jotka eivät ole koskaan käyttäneetkään ,se on vain kateutta!!!


      • Anonyymi
        terttunen kirjoitti:

        Tuotteet ovat olleet todella laadukkaita,Hammastahnaa ei sellaista saa muualta ,mutta harmi kun joitain tuotteita on lopetettu,jotka ovat olleet hyviä,mutta eivät sovi tarpeeksi hyvin liikeideaan ,siis luontaistuotteisiin,Aloeveerageeli yms ovat täältä ostettuna huomattavasti edullisempia ja C-vitamiini poretabletit paljon parempia ja edullisempia kuin täältä eim apteekista ostetut ja paljon muuta,Kannattaa kokeilla eikö uskoa sellaisia ,jotka eivät ole koskaan käyttäneetkään ,se on vain kateutta!!!

        Mistä voisin tilata hammastahnaa?


    • semmoinense

      Ainakin kaiken peruuttaminen on vaikeeta. Nyt olen jo laskusssa olevan myyjän sähköpostiin tehnyt kolme peruutusta ja sitten sain paylevolta laskun vaikka olin tuotteet palauttanut myyjän osoitteeseen.Paylevolta sain toisen sähköpostiosoitteen ja lähetin sinne postia ja taas tuli lasku hieman suurempi.Tänään sitten kirjoitin kirjee ja koitan tällä keinoin. Pistin siihen että tutetta ei ole eli en maksa ja viimeisen tuotteen palautus päivän. Niin ja osoitteen myös.Tulee kiukku.

    • 56pena

      älkää tilatko mitään noita paylevon tuoteita maksoin laskun ruotsalaiselle perintä tomistolle maksun 69,32 ja popetus on vaikeeta ei saa yhteyttä kyseiseen firmaan

    • sailkris64

      Elkää ihmeessä tilatko mitään tuotteita scandinasiannaturesta. Olet naimisissa kyseisen firman kanssa, Itse lähetin kanssa paketit takaisin. Uhkasivat lähettää ne minulle uudelleen, koska minulla ei ole palautusoikeutta. Nyt odottelen paketteja. Minun on kuluttaja-asiamiehen mukaan maksettava tuotteet 69e paketti. Tilasin koepaketit sinetrolplus ja fenix alkujaan 6.90 pkt. Nyt vaan odotan. Minun on pakko maksaa tuotteet, vaikka ovatkin täyttä humpuukia.
      Toivottavasti viivastun tästä. Tämä firma on huijareita täynnä. Niillä tuotteilla ei todellakaan laihdu.

      • oikeassa olet huijareita


    • HÖLMÖLÄINEN3

      KYSEINEN YRITYS RAHASTAA ENSIN MUTTA TUOTETTA EI TULE HEINÄKUUN LOPULLA TILASIN SIELTÄ TULI LASKU JOKA KEHOITETTIIN MAKSAMAAN KUN ON LUOTTOMERKINTÄ.JOTEN MAKSOIN MUTTA EI VIELÄKÄÄN OLE KYSEISTÄ TUOTETTA TULLUT 09.09.2017 MENNESSÄ

      • HÖLMÖLÄINEN3

        nyt sentään pitkän odotuksen jälkeen tuli kyseinen tuote tuplapakkauksena saas nähdä tuleeko laskua toisen kerran saas nähdä.
        hölmöläinen3


    • juhalappa

      älä edes mieti tilaamista vaikka mitä teet joudut aina maksamaan kahden kuukauden kuurin koska tutustumis paketin jälkeen vaikka sanoisit sen irti samana päivänä siinä on 30 päivän irtisanomisaika ja sillä aikaa ne lähettää uuden paketin jota et pysty palauttamaan eli maksa 94,60 vaikka tutustumis paketti on 6,90 älkää kukaan edes harkitko siinä on huijauksen makua

    • Kysyn

      Hei. Sain paketin ilman saatetta, en ole tilannut. Mihin voin palauttaa vai pidänkö? Mistä saan tietää, maksaako tullut lähetys ja miten voin palauttaa tai perua mahdolliset seuraavat lähetykset? Pikaista vastausta odottava. Vastaus heti: Merja. [email protected]. Kiitos!

    • Anonyymi

      On surkea firma olen maksanut laskun Oon kautta 7.7. nyt karhuavat 3 eri perintäyhtiötä -paska lafka

    • Anonyymi

      Tuli lasku, 94,90 euroa vaikka mitään en ole edes tilannut/saanut. Mihin helvettiin voin soittaa?!

      • Anonyymi

        Mersumies vastaa reklamaatioihin, tri Roju (nimi muutettu) on antanut mersupäällikölle täydet valtuudet verkoston pyörittämiseen Rojun poissaolon ajaksi


      • Anonyymi

        Minulle tosiaan tuli 94,90 euron lasku vaikka mitään en testipakkauksen jälkeen ole tilannut!
        Ihmetyttää, että jo laskussa oli 4 firman nimet ja palautusosoite on Viroon, eli yhteensä 5 firmaa? He vaativat tuotteen palautusta. SITÄ EI OLE!!! KUN EI OLE TULLUT!!! Lähetän testipakkauksen takaisin heille.
        Tabletit ihan kauheita. Kyllä oli vatsa kipeä eikä paino mihinkään pudonnut. Älkää langetko laihdutuslääkkeisiin.....nyt unohdin jo nimen...s ja jotakin.


    • Anonyymi

      Tuote ei ole vaikuttanut muuhun kuinlompakon laihtumiseen ,maksukin on viety niin monen mutkan teekse ,että kun saisin viimeisen laskun maksettua ,enasioi tällaisten firmojen kanssa enää koskaan.pakkomyyntiä harrastava firma.Peruin ekalähetyksen jälkeen kahteen paikkaan jotka sain auki,ei vaikutusta tavaraa tulee perumisesta huolimatta,että sellainen tapaus::::

    • Anonyymi

      Mistä voisin saada tätä merkkiä myyvän puhelinmyyjän yhteystiedot? Haluaisin tilata sooda-hammastahnaa. Käytän paljon, ja äidille ja siskoille kanssa.

      kevään tyttö

      • Anonyymi

        ?

        kevään tyttö


      • Anonyymi

        Sinun kannatta mennä S-markettiin ja ostaa sieltä x-tra hammastahnaa, siinä ei soodaa ei soopaa

        😁


      • Anonyymi

        minäkin haluaisin tietää puhmyyjän yhteystiedot....

        kiinostunut


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2251
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      180
      1730
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1396
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1263
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1217
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      53
      955
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      909
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      750
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      720
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe