Mallorca, onko joku käynyt? Onko kiva paikka? ostomahdollisuukset minkälaiset ja onko halpaa? kaikki tieto kelpaa:D Kiitti
Mallorca
1
447
Vastaukset
- Nimetön
Toissa kesänä, kohteena Alcudia. Nyt jos lähtisin niin valitsisin jonkun toisen paikan ehkä sieltä Palman kupeesta. Muuten saari on aivan mahtava, mutta valitettavan täynnä näitä sikaniskabrittejä, ainakin Alcudiassa.
Palmassa ihan mahtavat shoppailumahdollisuudet ja paljon nähtävää muutenkin. Kaupungissa ei näitä brittejäkään juuri näkynyt, onneksi. Päivisin valtaavat uima-altaat ja rannat, iltaisin ravintolat ja etenkin pubit, jotka ei meidän mielestä kuulu perhelomaan toisin kun briteillä.
Ihan älyttömän halpaa siellä ei ole, mutta merkkituotteita löytyy halvalla Palman lähellä olevasta outlet-ostarista. Siellä on ihan aitoja huippumerkkejä ja sitten vähän edullisempaa Nikeä, Quicksilveriä ym.
Lasten kanssa käytiin vesipuistossa ja eläinpuistossa, jossa delfiinishow ym. kivaa.
Hyvää ruokaa löytyy monesta paikasta tosin Alcudiassa alkoi ärsyttää lasten menut, jotka oli tehty briteille. Onneks aikuisten annoksia sai puoliksi tai pienempänä, meidän lapset kun on kaikkiruokaisia eivätkä halua aina syödä ranskalaisia ja nakkeja. Alcudian vanha kaupunki oli kiva ja siellä todella upeita ravintoloita.
Kaikenkaikkiaan kaunis saari, paljon nähtävää ja tekemistä. Itse pidin tosi paljon vaikka melkoinen turistirysä ainakin heinäkuussa on. Etsii vaan ne paikat, joihin sikaniskabritit ei ryntää : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069