Hei sillä kyselen,kun meidän pieni prinsessa 3 täyttää pian 4v. Tykkää kuunnella tähkää...
Ei kelpaa lasten laulut kun harvoin,pitää vaan pyörittää noita tähkän levyjä :) Itse en lukeudu faneihin...toki muutama ihan ok rallatus löytyy.
Hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti T:tähkä fanin äiti. PS:jopa tähkän kuva on prinsessalla seinällä
:)
Minkä ikäsiä "faneja" tähkällä on????
5
874
Vastaukset
- ilmottaa
lastensuojeluun;
etkö anna lapsesi elää lapsuutta; - miru10
Taitaa niitä faneja löytyä 1 vuotiaista 8-kymppisiin : ) Fanclubiinkin kuuluu lapsia. Antaa tytön kuunnella, hyvä on maku : )
- perhe
Kyllä meilläkin koko perhe 13-73 v kuunnellaan Lauri Tähkää. Tyttäresi on Kimpale Kultaa, tule vain itsekin mukaan!!!
- mansesta.
Jotta pohjalaiset perimäni muistaisin, kuuntelen tietenkin Lauri Tähkä & Elonkerjuuta, suurella hartaudella. Etenkin Pauhaava sydän on niin perin pohjin phjalaista, vahvoille mielikuville ei voi mitään..Poppoo on tosissaan löytänyt musiikkimarkkinoitten markkinaraon.
Eikä täällä ole noin ihmisen näköisiä miehiä, tulee vanhallekin hinku päästä katsomaan pohjanmaalle näitä miehen näköisiä miehiä ;) Tosin omakin ukko on puoliksi e-pohjalainen, joten tiedän mistä puhun. Pitäisköhän lähteä Pakkahuoneelle - jos lippuja enää löytyy..terveisin hörinätäti.. Lauri Tähkän lavakarismaan ja biisiin ihastunut.- myydään loppuun
kuukausia ennen tapahtuma, joten Pakkahuonekin on ollut loppuunmyyty jo kuukauden päivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792