Hei onko kellään ollut vastaavaa ja mistä sitten loppujen lopuksi mahtoi johtua? itselläni iltaa kohden paheneva päänsärky,jomotus ja tuntuu kuin olisi tuossa ohimon/takaraivon seutuvilla painetta...makuuasento pahentaa oireitani. Minulla ei ole korkeaa verenpainetta,pikemminkin matalat lukemat olleet aina.
Paineen tunne päässä
8
8305
Vastaukset
- kohtalotovereita..
harmi..eikö kenelläkään tosiaan ole ollut samanlaista vaivaa?
- fgjkgf
Teetkö päätteellä paljon töitä tjm? Itsellä on hieman niskat jumissa ja sen kautta lanttu menee hieman jumiin ja joskus pää kiepeä.
- pelokas18
mullakin paineen tunne päässä ja siitä johtuu pieni (huimaus) en tiijä miksä pientä huimausta voi kutsuu ei kuitenkaa mitään isoo johtuu kai niskoista mulla on kuitenki paniikkihäirijö sekä hypokondria ja käytän pientä määrää rauhotavaaa yleensä 2 kertaa päivässä lievittäämään ahditusta pelkoa ja paniikki kohtausta
- surullinen_
sulla on noi paniikkikohtaukset? Itelläni kestää varmaan 45 min joskus kauemminkin, ennenkuin rauhotun. Oikeesti alan itkee ihan helvetisti, pakko päästä pois omaan rauhaan, tekis mieli repii hiukset päästä, en saa henkeä, ahdistaa, päätä alkaa särkeä, sydän jyskyttää, hikoilen jne. Eikö tähän saa mitään apua vai onko tämä edes paniikkihäiriötä? Lääkäri sanoi että ei suoraan viittaa paniikkihäiriöön :o. Saan noita siis esim.koulussa jos alkaa ahdistamaan esim joku ihminen tai tehtävä, kotona jos ajattelenkaan aivokasvaimen mahdollisuutta (jota ei pitäisi juurikaan olla, pelkään silti), kavereiden seurassa..
- vaine~
johtuu tosiaan usein verenpaineesta, joka puolestaan stressistä, paineista ja murheista ns. terveellä ihmisellä. Verenpainehan voi olla liian alhainen tai ylhäällä ihan itsenäisenä sairautenakin.
Sekä liian alhainen että ylhäällä oleva paine voi aiheuttaa tuon paineen tunteen.
Niskojen jumitus pahentaa vielä tilanteen ja sehän voi johtua monesta syystä, mm. päätetyöskentelystä, huonosta tyynystä, huonosta hengitystekniikasta (eli pitäisi hengittää nenänkautta sisään, suusta ulos), jne, jne. - kettuttaaaa
kärsin täsmälleen samanlaisista oireista varsinkin makuulla ja jossakin tilanteessa missä syke nousee korkeammalle, jotain lievää ahdistusta ja niska jäykkyyttä on ollut myös
- kokenut......
itse kohta lähdössä sairaalaan lisä tutkimuksiin, kun viimeviikolla ilmeni aivoverenkierto häiriö. Pari päivää olin sairaalassa ja kovasti kyselivät tuon paineen tunteen perään. Jos tulee näköhäiriöitä, niin painuppa suoraan päivystykseen. Asperiini tai Disperiini on hyvä ottaa, sillä niissä on ainetta, joka auttaa verenkiertoon.
- nikottavaniska
kokenut...... kirjoitti:
itse kohta lähdössä sairaalaan lisä tutkimuksiin, kun viimeviikolla ilmeni aivoverenkierto häiriö. Pari päivää olin sairaalassa ja kovasti kyselivät tuon paineen tunteen perään. Jos tulee näköhäiriöitä, niin painuppa suoraan päivystykseen. Asperiini tai Disperiini on hyvä ottaa, sillä niissä on ainetta, joka auttaa verenkiertoon.
koska verenpaine matala noiin 85/60 ja pulssi vastaavasti korkea 85- ylös.
Se korkea pulssi tekee kumman olon ja samoin rytmihäiriöt. Niska aiheuttaa runsaasti paineistavaa päänsärkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701