deprakine ja alkoholi

sekaisin bob

aika hurja koktaili - en suosittele yhdistämään. pää menee aika sekaisin.

15

12044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • depistelijä

      Itse en ole vastaavaa huomannut. Kun otan oman satsini (2x300mg, joka siis kahdesti päivässä), on hieman hölmistynyt olo melko nopeasti, mikä tosin menee ohi noin kymmenessä minuutissa. Riippuu tietysti, jos vetää huiviin koko kiekon depistä ja kiskoo päälle pullon viinaa, niin ihan varmasti on heikko olo. Alkoholin "normaalikäyttö" Deprakinen standardiannoksen kanssa ei aiheuta sen suurempia reaktioita kuin ilmankaan mömmöjä.

      • sekaisinko

        Mutta se on varmaa että epeillä saa pään sekaisin vaikuttavathan ne keskushermostoon ja liikaa epejä ja "pullo viinaa". Luulisi että tähän pystyy millä epilääkkeellä vain.


      • jee4

        nään näkyjä jee ahah


    • tööttö

      Kun olin nuori ja kaunis, oli lääkityksenä Deprakine. En tosiaankaan muista, että lääkitys olisi mitenkään erityisesti laittanut päätäni sekaisin, edes alkoholin kanssa. Koskaan ei muisti mennyt, mitä nyt yksityiskohdat vähän sumenivat.
      Eiköhän tuokin ole henkilökohtainen ilmiö, riippuu niin monesta eri seikasta.

    • Kalle

      Mulla oli muutaman vuoden debragine lääkitys ja join alkoholia ihan normaalisti, ei koskaan ollut mitään ongelmaa, tosin mun epilepsia on aika lievä, ei siis ole kohtauksia.

    • kaisa -85

      Itellä ollu epilepsia täs jo viidettä vuotta. Tosin oon käyttäny ihan sekasin molempia tähän asti, mut nykysin pää tuntuu menevän jo niin sekasin pienestäki määrästä alkoholia, et oon jättäny lääkkeet ottamatta tai sit oon ottanu hyvissä ajoin. Eipä nuita kohtauksiakaan oo tullu kohta viiteen vuoteen, et ei oo hirveitä vaikutuksia lääkkeen jättämisellä väliin ollu.

      • keppikeijo

        Kannattaa varoo , ennen otin niiden kanssa ilman vaikutuksia ... viime kerralla melkein sammuin parista paukusta. Taitaa olla hetkestä kii ... ja mulla ne onkin bipon hoitoon.


    • Bibolaria

      Deprakine ja ketipinor sopii minulle kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon,siis muistakaa jos teillä ei ole diaknotisoitu kaksisuuntaista siis jos vauhti on liian hurjaa ja sitten masennusta perään,niin ei masennuslääkkeitä pahentaa vaan tilannetta!!!!Pitää hakea aika psykiatriseen hoitoon,ei todella kaksisuuntaiseen sovi ollenkaan ei missään nimessä masennuslääkkeitä,sairastuttaa enenmän mania lisääntyy tai sairastut sekamuotoiseen kaksisuuntaiseen .

      • yksi joukossa

        Tämä oli keskustelu EPILEPSIASTA ja sen hoidosta :)

        Itsellä deprakine 3x500mg plus frisium 2x10mg, ja kyllä kihahtaa alko päähän heti. Aiemmin ei.


    • keskiviikko11.13

      mulla ihan pelkkä deprakine sai nupin jumiin. alkuun 1x300 päivässä, valitin lääkärille että menee reaktiot toooosi hitaiksi ja olo on ku olis sumussa koko ajan. puoli vuotta. valitin etten pysty oleen mukuloitten kans ku en oikein oo maan pinnalla. neuro totesi että ota 2x300... siinä vaiheessa lopetin nappien ottamisen kokonaan.
      sillon nuorena kun söin kiltisti 4x300, olin jatkuvasti keskittymiskyvytön, päissäni. kun join alkoholia, ei noussu päähän, mutta masensi tosi pahasti.
      en suositteli deprakinea viinan kanssa, jos itsestä tuntuu ettei tunnu hyvältä/oikeelta. sinä itse sen paremmin tiedät miltä itsestäsi tuntuu.

      • auttoi

        deprakine ja ei ongelmia kohtuukäytöllä. Elämä alkoi saatuani nämä lääkkeet aikoinaan.


    • yksijoukossa

      3x500mg pv plus toinenkin epilääke, 69kg nainen, nykyinen absolutisti.. :)

      Ei kestä alkoa enää

      • Elämännälkä

        Hei ^ edellinen. Minua kiinnostaa miksi ei kestä alkoa enää? Itsellä sama tilanne että tuntuu jokaisen viihdejuomisen jälkeen että maksa sanoo poks ja sisuskalut huutaa. Olen lisäksi aivan erityisen loppu henkisesti sen kälkeen jos oken käyttänyt alkoa enemmän kun suositellut annokset. Olen 35v. Nainen 65kg ja syönyt deprakinea 2x500mg vrk plus mirtazapinia masennukseen.. Viime kesänä lopetin deprakinen kokeilumielessä puoleksi vuodeksi ja ajoin avioliittoni eroon sen seurauksena. Nyt menee jälleen lääkkeet ja mieskin otti takaisin. Ainoa mikä huolettaa on tuo maksa, ja olen henkisesti absolutisti mutta sosiaalisuus tekee siitä ajoittain vaikeaa.


    • yksijoukossa

      Vastailee..

      Siis ei kestä, eli heti kännissä, joka e ole minulle sopiva tapa juoda. Aiemmin oli "hyvä viinapää".

    • Penis

      Raitis alkoholisti 900 mg aamu / 900 mg ilta ...Voihan perrr. Le . Ei uskalla edes ajatellakaan seksiä naisen kan's .. Potenssi ongelmia !!!! Deprakine 300 mg . Nyt Neurologille. Aika klo 13.00 . AUTTAKAA !!!joki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe