Sytytä minut

Haluaisin vielä elämään
herätä kiihkeään rytmiisi
ja valvoa kanssasi sarastukseen
kaipauksen painavaa kipua pois.

Odotan Sinua
minullahan ei ole mitään muuta.

Tule ja tunnustele
vuosikymmenten kuluttamia kämmenselkiäni
tunteaksesi niiden uurteet
sekä suonieni väsynyt syke.

Vapauttaen minut yksinäisyydestä
syyttävien sormien puristuksesta
vaikka hapuillenkin
silti niin vaativalla hellyydelläsi.

Rakasta rakkaudellasi minut.

18

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.ve

      Upeaa sanailua! Tämä täytyy lukea hitaasti ja nautiskellen...Huhhuh, muuten olen sanaton, mutta kaksi sanaa Sinulle. Kiitos lukunautinnosta!

      • lindalinda1

        En meinaa löytää Sinullekkaan oikeita sanoja,
        niin ylistäen runoani kommentoit.

        * huhhuh * saa hymyn.

        Kiitos, en osaa nemepiä.


    • peres

      Olen lukenut kauneista kauneimman kutsun
      KIITOS

      • lindalinda1

        ja minä, lähes sanaton palautteesi edessä.

        Kiitos ja halaus Sinulle.


    • Tequila sunset

      ...ja oikeaa intohimoista elämää huutaa tämä runosi. Kaiken peittävien tunteiden kaipuuta!

      Hyvä!

      • lindalinda1

        Olet puhunut, ja Sinun sanasi ovat niin totta
        kuin vain voi - kiitos.


    • Turha on kehua, mutta kehun silti. Pirun ihana. Jäi väreitä...Tarkkis

      • lindalinda1

        olet mainioista mainioin kommentoija.

        Itse olet ihana - kiitos.


    • Vaikuttava oli runosi,
      ei ole muuta sanaa tätä kuvaamaan kuin
      m a h o t o n!

      • lindalinda1

        en tiedä vaikuttavuudesta, mutta siinähän tuo nyt
        köllii.

        Kiitos sanoistasi, yhtä nöyränä kuin aina
        ennenkin ne poimin.


    • Mysteriet

      "Rakasta rakkaudellasi minut"

      Ai, Taivas - miksi minä en saa sanotuksi mitään tuollaista...?

      En minä kyllä saa sanotuksi mitään muutakaan...

      Toistelenpa vanhoja; upeus joka kynäsi jäljissä asustaa, on helppo löytää sanoistasi!!!

      • lindalinda1

        on NIIN vaikeeta taas vastata kommentointiisi,
        ja miks Sun piti just nyt soittaakkin ja sotkea
        mun ajatukset * huoh *

        Kuule, se mitä Sinä sanot - se on aina jotain
        niin ainutkertaista, että äläs ollenkaan siellä
        höpäjä.

        Neljä kirjainta; u p e ja a, ne on varmaan melko
        kuluneita näppiksessäs :)

        Kiitos, en osaa sanoa oikeita sanoja Sinulle.


    • kaaru

      Rakasta rakkaudellasi minut
      sitä haen poistamaan kaipuuteni yöt
      jotka kuljen yksinäisyydessäni
      Rakas, Sinua odotan
      herätä minut kaikesta tästä

      Tee minusta ehjä
      kiihkeillä huulillasi
      vaativilla käsilläsi
      antaudun kiihkeään virtaan
      iho ihollasi
      haluan kadottaa mielestäni
      kaikki ne vuodet
      jolloin Sinusta uneksin

      Siis...aivan mahtava runo, ei sanoja, mutta tuo loppu taas se sanoo paljon:)

      • lindalinda1

        En tiedä, millä Sinä tuon aina teet, mutta taiten
        joka kerran.

        Jestas sentään, että onkin upeaa luettavaa taas.
        Nappaan sen talteen.

        Ja runoani koskevien sanojesi edessä, niistä
        olen myyty

        k i i t o s


    • tämähän on niin selkeä
      olet tehnyt hyvää jälkeä
      ettei ole lisättävää
      eikä pois jätettävää

      olet tainnut runoa hioa ,tasata, sahata
      lopuksi vielä vahata?
      -hymy-

      • lindalinda1

        kaikkea mahdollista tuli tehtyä, ennen kuin sain
        sen tähän muotoon.

        No hyvä, ettei ole lisättävää jos poistettavaa-
        kaan :)
        Kas kun minä ihan ajattelin, että Sinun mieles-
        täsi tästä ehkä puuttui jotain
        * itsekkin hymyä *

        Kiitos Uni, Unisein.


    • Upeaa runoutta
      pulppuaa sinun sielusi uumenista.
      Ihanaa lukea.
      Olla ajan hermolla.
      Jokaisena päivänä.
      Täällä on ystäviä.
      Jotka kannustaen lukevat.
      Ollaan toistemme tukena.
      Ei riidalla rakenneta.
      Vaan rakkaudella.
      Uskothan,,Ystäväni "Äitee".
      Nyt jo hymyilen.

      • lindalinda1

        sielun ja sydämen uumenista, raastaen ja kyyne-
        linkin toisinaan.

        Kannustus, eiköhän se liene meille jokaiselle
        yhtä tärkeää, niin luulisin minäkin.
        Riidalla ei rakenneta, vaan rikotaan.

        Rakkaus on kaikki, uskon Margitta, uskon.

        Kiitos ja rrrrrutistussss Sinulle - kaikesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe