Mitenkäs nämä sopivat toisilleen? Kokemuksia?
Vastaukset 4
- firerose
tulikiven katkua on tiedossa...Jousimies yleensä rakastaa vapautta ja rapu taas kaipaa kainaloa..
- raputar
Aluksi kivaa, mut mut ei toimi pitemmän päälle...
- vähän aikaa menettelee mut
itte en tule toimiin jouskarin kanssa, on liian minäminäminä ja aina suuna päänä. mutta tämä on yks kokemus vain tietysti.
lisäksi jouskari on kokemukseni mukaan yltiöpositiivinen vaikkei ois aina syytä nimeksikään.. ja rapu taas herkkä ja pikkusen deppis.
tietenki on hyvä sinänsä että on positiivinen, mutta ravun nyt vaan pitää saada välillä mennä kuoren alle piiloon analysoimaan kaikkea ynnä muuta.. ainaskin mun. - victory
Mä oon Rapunainen ja olen ollut 20vuotta naimisissa Jousimiehen kanssa ja ero tuli ensiksikin jyräsin ja moneen otteeseen mieheni yli olin ilkeä kiukkupussi ja kun Jousimies ei ole mikään tunne immeinen mitä rapu tarvii sit mua ärsytti jousimiehessä se että hänen huumorinsa ylettyi muiden ihmisten tekemiin virheisiin ja muutenkin toisten ihmisten nälviminen mut se on loppu ja en varppi kato yhtään jousimiestä kumppanikseni vaan veden merkit,härkä ja neitsyt niistä meinaan löytää ihtelleni kaverin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591