RapuN&SkorpioniM

Mitä tapahtuukaan?

Elikkäs, juttua on skorpionimiehen kanssa. Mietin et tulkkaanko tyypillisesti väärin; hän laittaa kaikkee että " voin tulla lohuttaa" tai ett ä"voi sua reppanaa" ja silmäniskuhymiöitä.

Ja varsinaisesti kysyn tätä: miten Rapu ja skorpioni toimii? Oonko tyypillisenä rapunaisena sellane, että olen liia pidättyväinej a pilaan koko jutun :(

7

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meow_

      Olen raputyttö ja seurustelin skorpionimiehen kanssa puolitoista vuotta, suhde päättyi omasta aloitteestani. Hyvinhän meillä sujui ainakin aluksi, mutta myöhemmin huomasin että olemme liian erilaisia ajatuksiltamme. Tai siis että ajatuksenkulku ei jotenkin osunut yhteen. Noihin miehesi laittamiin kommentteihin en osaa sanoa mitään, luulen että niiden merkitys riippuu enemmän kyseisestä henkilöstä kuin horoskoopista.

      • kanssa olin

        ... lähes yhdeksän vuotta. Itse olin onnellinen ja luulin löytäneeni sen sielunkumppanini - niin paljon meillä natsasi kaikessa. Mutta hänelläpä oli vuosia sivusuhde.... Jep, jep. Eikä mistään asia näkynyt. Mut olihan se mies sellainen, että maailma on joko pilvissä tanssimista tai ojassa ryömimistä. Tasaista ei saanut olla. Mitään ei järjellä voi ajatella, kun vain tunteiden vallassa voi tuntea elävänsä. Mutta eiköhän se ollut tämän miehen luonne eikä horoskooppi.

        RapuN


      • kokemuksesta allekirjoitan...
        kanssa olin kirjoitti:

        ... lähes yhdeksän vuotta. Itse olin onnellinen ja luulin löytäneeni sen sielunkumppanini - niin paljon meillä natsasi kaikessa. Mutta hänelläpä oli vuosia sivusuhde.... Jep, jep. Eikä mistään asia näkynyt. Mut olihan se mies sellainen, että maailma on joko pilvissä tanssimista tai ojassa ryömimistä. Tasaista ei saanut olla. Mitään ei järjellä voi ajatella, kun vain tunteiden vallassa voi tuntea elävänsä. Mutta eiköhän se ollut tämän miehen luonne eikä horoskooppi.

        RapuN

        ....juuri tämän. Olimme yhdessä 13v. Aluksi kaikki oli todella mahtavaa, seksi myös. Sitten jotenkin aloimme puhumaan eri kieltä, emmekä ymmärtäneet toisiamme laisinkaan. Päivät ja viikot vaihtelivat joko mullan alla olemisesta taivaisiin. Koskaan ei tiennyt, mistä tänään tuulisi. Suhde kuivui vähitellen kokoon. Skorppionin pistävä kieli on liikaa empaattiselle ravulle rakkaussuhteessa. Eikä se aina ystävänäkään käy!


      • rapun 60
        kokemuksesta allekirjoitan... kirjoitti:

        ....juuri tämän. Olimme yhdessä 13v. Aluksi kaikki oli todella mahtavaa, seksi myös. Sitten jotenkin aloimme puhumaan eri kieltä, emmekä ymmärtäneet toisiamme laisinkaan. Päivät ja viikot vaihtelivat joko mullan alla olemisesta taivaisiin. Koskaan ei tiennyt, mistä tänään tuulisi. Suhde kuivui vähitellen kokoon. Skorppionin pistävä kieli on liikaa empaattiselle ravulle rakkaussuhteessa. Eikä se aina ystävänäkään käy!

        mun suulla puhut!
        yhdessä oltu reippa 10v ja just noin se on mennyt ja menee tässä yhäkin.. lopullista loppua kohti.

        on niin itseään täys kuin olla ja voi, ja muut ei oo mittään: ne ei käsitä mistään mitään tai on aina jotain väärin. ja muut on aina väärässä eikä myrkky-piikkipylly egoisti itse koskaan.


      • täällä
        kokemuksesta allekirjoitan... kirjoitti:

        ....juuri tämän. Olimme yhdessä 13v. Aluksi kaikki oli todella mahtavaa, seksi myös. Sitten jotenkin aloimme puhumaan eri kieltä, emmekä ymmärtäneet toisiamme laisinkaan. Päivät ja viikot vaihtelivat joko mullan alla olemisesta taivaisiin. Koskaan ei tiennyt, mistä tänään tuulisi. Suhde kuivui vähitellen kokoon. Skorppionin pistävä kieli on liikaa empaattiselle ravulle rakkaussuhteessa. Eikä se aina ystävänäkään käy!

        ...ei voinut skorppari koskaan myöntää olevansa väärässä. Eron jälkeen sanoikin, että kun sinä olet älykäs ja sinulla on omaa tahtoa, niin hän ei voi aina olla oikeassa ja voittaa minua.... Jaahas, itselle kun tuo parisuhde ei ollut mikään valtataisteluasia, vaan mukavaa kumppanuutta, jossa sai välillä olla eri mieltäkin. Myönsi kyllä myös sen, että hän tietää asiat paremmin, vaikka ei tietäisikään. Mut sitten toisaalta syytti minua myös siitä, että en tee päätöksiä...Niin tai näin, aina väärin. Siinä meni lähes 9v.


    • saxet

      rapu ja skorppari toimii erittäinkin hyvin. alussa. ajatusmaailmat, eli ns kemiat kohtaa. skorpparin avautumiset ja pitkät juttutuokiot lämmittävät ravun sydäntä varmasti. yhteiselossa piilee kuitenkin se vaara, että skorpparin vauhdinhurma ja liialliset tunnepuuskat kovettavat herkän ravun kuoren liian kovaksi ympäröivältä maailmalta ja ihmisiltä. kokemuksesta voin sanoa, että mustelmat on olemassa edelleen vaikkakin fyysisesti parantuneet. kiitos skorpparin, että luottamus turvalliseen, terveen rakkauden antavaan mieheen on hälvennyt.
      vinkkinä skorppariin rakastuvalle: osoita joka päivä rakkautesi voima ja äärettömyys ja vältä mustasukkaisuutta.

    • vähän sama juttu täällä... ensin oli ihanat 2 v, sitten yhtäkkiä mies muuttui ja tuli kylmäksi minua kohtaan. jätti mut ku nalli kalliolle ja otti 10 v nuoremman tytön viikon sisällä.. varoitan siis herkkää rapunaista rakastumasta skorpionimieheen...hänellä on sinua kovempi kuori ja on vielä pitkävihaisempi ja jääräpäisempi..
      :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe