uskomaton ohiveto!

riverillä!

joo eli yhessä turnauksessa tuli tilanne että oli pakko pistää all in K ruutu ja 10 pata!

no kaveri makso kun oli chip leader ja näytti A pata ja risti 3!

no floppi tuli nii se oli täydellinen! 5 ruutu 8 ruutu ja 10 ruutu!

eli mulla oli kärkipari ja värin veto! sillä ei mitään!

no turn oli Q pata ja voitto oli jo lähes 97% varma!

niin river nasahti kaverille hertta A ja yks vielä sano että bad luck i had A clubs!

eli periaatteessa tuo oli ainut kortti millä se pystyi vetämään ohi.

mutta turnauksissa käy aina noin! chipleader vie ministackilaisilta chipit vaikka väkisin!

4

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomattomia

      en ymmärrä, pelaan varovaisesti ja varmasti käteen tulee QA korotan sillä ja toinen maksaa! floppi on unelma QQ4 ei värin vetoa!

      no se toinen passaa minä laitan miniraise sen jälkeen toinen menee all in!

      mielessä käy että sillä on 4 pari kädessä! mutta pakko maksaa! no ei sillä ole 4 paria!

      vaan Q4! hävisin siinä sitte suurin osa chipeistä!

      sitte odottelen ja pelaan taas varman päälle no yks menee dealerin napista ALL in minulla big blind ja QQ no maksanpa tietysti! sillä on JJ jes nyt saan ehkä tuplattua!

      floppi kun tulee nii meinaa päässä räjähtää JJA on floppi! se vetää neloset ja tipun turnauksesta!

      vain sen takia että pelaan vain hyvillä korteilla!

      tämä on ihan vitun vääryyttä!

      saatanan pokeri!

      • sille ei voi mitään

        Tuo 1. esimerkki on varsin ikävä tilanne. Siinä oli todella huonoa tuuria. AQ on joissakin tapauksissa korotuskäsi että kannattaa miettiä korotuksiakin sillä kädellä. Tuota tappiota et voinut juurikaan estää.

        2. esimerkki on myös näitä ikäviä bad beatteja. Itse maksaa paremmalla kädellä ja sitten flopista pompahtaakin alempi pari... Itselle käynyt cash-peleissä usein että AA:lla all-in ja sitten toinen tyyppi maksaa QQ/JJ ja vetää ohi. On se kieltämättä aika ärsyttävää kun ei häviä vain omat rahat vaan myös "vastustajan rahat". Usein sen takia onkin sitten mennyt sen session tulos tappiolle.

        Turnauksissa usein vaaditaan kuitenkin noita 50%-50% tilannevoittoja eli ilman niitä ei selviä finaalipöytään.

        Alempana oli juttua siitä että pelattaisiin joillakin deepstackeilla.... Ei ainakaan itsellä riittäisi motivaatio pelata nettiturnausta kymmeniä tunteja yhtämittaa. Perusturnaustenkin 30min-4tuntia tuntuuu vievän huomion pois itse pelistä. Sempä takia turnaukset eivät oikein innostakkaan.


    • ohiveto

      Eipä tuota voi sanoa ohivedoksi.

      Mietitääs tilannetta alusta asti:

      A3off vs K10s all-in preflop. Tilanne on jokseenkin 50%-50%? A3 voi olla hienoinen suosikki.

      Vasta flopilla saat tuon ison johtoaseman. Kuitenkin ennen floppia olit tasatilanteessa tai vähän häviöllä. Toisekseen chipleaderilta ihan oikea maksu tuossa tilanteessa (hyvin usein maksetaan huonommillakin jos on selvästi enemmän pelimerkkejä).

      • agdsgad

        Suuremman kortin todennäköisyys ennen floppia on noin kaksi kertaa kolmesta, eli ässähai oli paljon parempi lähtökäsi, mutta sehän nyt olikin kaiketi selvää, väi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe