joo eli yhessä turnauksessa tuli tilanne että oli pakko pistää all in K ruutu ja 10 pata!
no kaveri makso kun oli chip leader ja näytti A pata ja risti 3!
no floppi tuli nii se oli täydellinen! 5 ruutu 8 ruutu ja 10 ruutu!
eli mulla oli kärkipari ja värin veto! sillä ei mitään!
no turn oli Q pata ja voitto oli jo lähes 97% varma!
niin river nasahti kaverille hertta A ja yks vielä sano että bad luck i had A clubs!
eli periaatteessa tuo oli ainut kortti millä se pystyi vetämään ohi.
mutta turnauksissa käy aina noin! chipleader vie ministackilaisilta chipit vaikka väkisin!
uskomaton ohiveto!
4
933
Vastaukset
- uskomattomia
en ymmärrä, pelaan varovaisesti ja varmasti käteen tulee QA korotan sillä ja toinen maksaa! floppi on unelma QQ4 ei värin vetoa!
no se toinen passaa minä laitan miniraise sen jälkeen toinen menee all in!
mielessä käy että sillä on 4 pari kädessä! mutta pakko maksaa! no ei sillä ole 4 paria!
vaan Q4! hävisin siinä sitte suurin osa chipeistä!
sitte odottelen ja pelaan taas varman päälle no yks menee dealerin napista ALL in minulla big blind ja QQ no maksanpa tietysti! sillä on JJ jes nyt saan ehkä tuplattua!
floppi kun tulee nii meinaa päässä räjähtää JJA on floppi! se vetää neloset ja tipun turnauksesta!
vain sen takia että pelaan vain hyvillä korteilla!
tämä on ihan vitun vääryyttä!
saatanan pokeri!- sille ei voi mitään
Tuo 1. esimerkki on varsin ikävä tilanne. Siinä oli todella huonoa tuuria. AQ on joissakin tapauksissa korotuskäsi että kannattaa miettiä korotuksiakin sillä kädellä. Tuota tappiota et voinut juurikaan estää.
2. esimerkki on myös näitä ikäviä bad beatteja. Itse maksaa paremmalla kädellä ja sitten flopista pompahtaakin alempi pari... Itselle käynyt cash-peleissä usein että AA:lla all-in ja sitten toinen tyyppi maksaa QQ/JJ ja vetää ohi. On se kieltämättä aika ärsyttävää kun ei häviä vain omat rahat vaan myös "vastustajan rahat". Usein sen takia onkin sitten mennyt sen session tulos tappiolle.
Turnauksissa usein vaaditaan kuitenkin noita 50%-50% tilannevoittoja eli ilman niitä ei selviä finaalipöytään.
Alempana oli juttua siitä että pelattaisiin joillakin deepstackeilla.... Ei ainakaan itsellä riittäisi motivaatio pelata nettiturnausta kymmeniä tunteja yhtämittaa. Perusturnaustenkin 30min-4tuntia tuntuuu vievän huomion pois itse pelistä. Sempä takia turnaukset eivät oikein innostakkaan.
- ohiveto
Eipä tuota voi sanoa ohivedoksi.
Mietitääs tilannetta alusta asti:
A3off vs K10s all-in preflop. Tilanne on jokseenkin 50%-50%? A3 voi olla hienoinen suosikki.
Vasta flopilla saat tuon ison johtoaseman. Kuitenkin ennen floppia olit tasatilanteessa tai vähän häviöllä. Toisekseen chipleaderilta ihan oikea maksu tuossa tilanteessa (hyvin usein maksetaan huonommillakin jos on selvästi enemmän pelimerkkejä).- agdsgad
Suuremman kortin todennäköisyys ennen floppia on noin kaksi kertaa kolmesta, eli ässähai oli paljon parempi lähtökäsi, mutta sehän nyt olikin kaiketi selvää, väi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778