Olen käynyt pelailemassa monenpelattavia sanapelejä Taitopeli.com -sivustolla, käyttiksenä on xp ja suojausohjelmana F-Securen PC PC Protection Plus -paketti.
Viime viikolla kävi sitten niin, että F-Secure antoi minulle pelien aikana jonkun huomautuksen, jonka sen kummemmin miettimättä kuittasin F-Securen "Estä" -painiketta klikkaamalla.
Sen jälkeen joka tapauksessa kävi niin, että en enää ole kyennyt pelaamaan kyseisiä pelejä koneeltani. Ainoa johtolanka on seuraava virheilmoitus, jota kyseinen pelisivusto minulle nyt näyttää:
" Peli ottaa serveriin Socket yhteyden taitopeli.com serverille, (porttiin 8080) tämän yhteystyypin tulee olla auki mahdollisista palomuureista jotka ovat käytössäsi. Jos näin ei ole, valitettavasti et voi vielä pelata Taitopeli.com pelejä. "
Mikä siis neuvoksi?
pelit
jumissa
1
138
Vastaukset
- idiootti7
...F-securen torjunta historia ja salli kohde sitä kautta. Tai sitten: Nettitöpselit seinästä (Jotta pöpöt eivät pääse sisään), poistat f-securen, asennat uudelleen ja kytket kaiken uudelleen päälle, kokeile uudestaan sivustoa. Joskus tämä auttaa: Oikealla klikkaat nettiä ja suoritat järjestelmänvalvojana netin. Minulla ei ole suuria kokemuksia F-securesta, mutta mitä nyt tiedän torjuntaohjelmista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529