Carina -97 Xenon

Potksa

Eka kysymys: Meneekö katastuksesta läpi jälkiasennetut H4 Xenonit -97 1,6 Carinassa?

2. Kysymys: Kellään tietoa miten asennetaan erillinen kiekkamittari tähän samaiseen Carinaan, Mittari on vaihtovalolla.

7

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkälti

      Jos katsastaja katsoo läpi sormien ja on hyvä tuttu. Mutta silti oma veikkaus on että ei mene, koska laittomat.

    • hylsy

      kohta 1: vaatii ksenoneille hyväksytyt umpionlasit (merkintä), automaattisen korkeussäädön sekä lampunpesurit.

      kohta 2: paha rasti, ei tietoa.

    • On laittaa

      mitä järkeä ylipäätään on laittaa johonkin 1.6 vaparikoneeseen, mitään kiekkamittaria vaihtovalolla.Etkö muuten osaa vaihtaa vahdetta?? vai luuletko että autosi on jotenkin suorituskykyisempi tollasella mittarilla?
      Tai sitten xenoneilla? Silläkin rahalla mitä niihin on sulla uponnut olisit tehnyt paljon muuta järkevää.

      • carina 2

        "mitä järkeä ylipäätään on laittaa johonkin 1.6 vaparikoneeseen, mitään kiekkamittaria vaihtovalolla.Etkö muuten osaa vaihtaa vahdetta??"

        vaihteen vaihtamisen voi tehdä monella eri talvalla:
        *moottorin äänen perusteella
        *nopeusmittarin perusteella
        *kierroslukumittarin perusteella
        *perstuntumalta

        itse kuulun tähän porukkaan, joka vaihtaa kiekkamittarin mukaan. pystyy melko tarkasti näkemään koska moottori on taloudellisella käyntinopeudella ja vaihtamaan sen mukaan. minulla se ainakin parantaa taloudellisuutta. huoltoliikkeessä asensivat mittarin 40 euroon, on tosin ihan perusmalli ilman välkkyvaloja, pelkkä taustavalo vaan..


      • juurinäin1
        carina 2 kirjoitti:

        "mitä järkeä ylipäätään on laittaa johonkin 1.6 vaparikoneeseen, mitään kiekkamittaria vaihtovalolla.Etkö muuten osaa vaihtaa vahdetta??"

        vaihteen vaihtamisen voi tehdä monella eri talvalla:
        *moottorin äänen perusteella
        *nopeusmittarin perusteella
        *kierroslukumittarin perusteella
        *perstuntumalta

        itse kuulun tähän porukkaan, joka vaihtaa kiekkamittarin mukaan. pystyy melko tarkasti näkemään koska moottori on taloudellisella käyntinopeudella ja vaihtamaan sen mukaan. minulla se ainakin parantaa taloudellisuutta. huoltoliikkeessä asensivat mittarin 40 euroon, on tosin ihan perusmalli ilman välkkyvaloja, pelkkä taustavalo vaan..

        Juu siis pelkkä kierroslukumittari onkin järkevä hankinta, juurikin sen taloudellisuuden takia. Mutta alkuperäisestä viestistä huomaa että sitähän tässä ei olla hakemassa...


      • Potska

        No mitäs vittua se sulle kuuluu mitä minä autooni laitan ja eiköhän tämäkin keskustelualue oo sen takia että voi kysyä apua. Laitan mitä laitan, ku on tuota rahaakin ku roskaa :)


    • _eemeli_

      Ite pistin kaarinaan 8000k xenonit ja meni leimalle että heilahti. Oli kyllä tosin tuttu katsastusmies...
      Mutta eihän se ole kova homma vaihtaa normaaleja valoja kun vie katsastukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe