olisin kiinnostunut tietämään paljonko kannattaisi maksaa ajavasta(siis hieman jo vanhemmasta )nartusta.mitenkä meriitit vaikuttaa hintaan?Paremmin tietävät voisi valistaa hiukan että tietäs hinta haarukkaa
ajokoiran hinta
4
1303
Vastaukset
- ajokoiran omistaja
riippuu paljon koiran suku juurista. sanoisin että 400-800
- eevert
Terveestä ja hyvästä kannattaa maksaa paljonkin. Luonnevikaista ja muutoinkin sairasta ei millään hinnalla.
Kyllä kelvollisen 2 - 4 -vuotiaan pitäisi saada 700 - 1500 eurolla. Plussaa tietysti ovat hyvät koetulokset ja käyttököiralla saisi olla kestävät jalat ja käpälät sekä suojaava karvapeite myös mahan alla.- mahdollinen omistaja
niin mää vähän kuvittelinkin kun oon seurannu noita pennun hintoja niin ovat olleet 400-700e.valmiista tietenkin pitää pulittaa enemmän.
- Vallu04
mahdollinen omistaja kirjoitti:
niin mää vähän kuvittelinkin kun oon seurannu noita pennun hintoja niin ovat olleet 400-700e.valmiista tietenkin pitää pulittaa enemmän.
Tosiasiahan on että hankintahinta on vain pieni osa koiran kuluista. Kuluja tulee esim. varusteet, tutkapannat yms., eläinlääkärikulut, joita metsäkoirille väistämättä tulee, vakuutus, ruoka, jne jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044