Raha

Kyselijä?

Olemme ensi kesänä menossa Albenaan ja siellä Flamingoon. Kertoisiko joku nyt ystävällisesti, mistä sitä rahaa kannattaa nostaa? Onnistuuko hotellilta vai pakko mennä pankkiin? Toki Visallakin voi nostaa mutta sehän on maksullista.

Tunisiassa ainakin hotellin respassa pystyi vaihtamaan rahaa 24/7 ilman mitään kuluja. Ja jos joutuu siihen automaattiin turvautumaan, onko se englanninkielinen?

Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.

7

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekin mennään,,,

forexillakin on ihan hyvä kurssi . mutta albenassa lähellä hotellia on sellainen basaari, kauppakujalla. siellä oli ihan hyvä kurssi . ei välityspalkkiota ja turvallista vaihtaa . hotelleissa yleensä huonoin kurssi. mutta jos menette varnaan tai dopritshiin niin niissä on vielä parempi kurssi .eli kyllä löytyy rahanvaihtopisteitä . mutta elä vaihda kadulla jos joku tyrkyttää.

• Vallu 2

Rahan vaihto onnistuu parhaiten itse hotellissa eli siinä Flamingossa ja kurssi on ihan hyvä,kunhan et vaihda kadulla.Automaatilta nostettaessa kielen voi valita esim.Bulgariassa englanti.

• että rahanvaihto

missään on ilmaista ???

• Kyselijä?

Hotellissamme Hammametissa eivät perineet mitään erillistä vaihtopalkkiota.

• valuuttakin
        Kyselijä? kirjoitti:

Hotellissamme Hammametissa eivät perineet mitään erillistä vaihtopalkkiota.

Eipä vaihtopalkkioita yleensä peritäkään vaihtopalkkion nimellä, vaan palkkio otetaan käyttämällä alhaista kurssia.

Ja vielä kerran taas varoitus kaikenlaisista kadulla olevista valuutanvaihtopisteistä. Käyttäkää ainoastaan Crown-ketjua. Sen pisteitä kruunun kuvalla varustettuna on joka kulmassa Sunny Beachillakin. Crown on luotettava, ja sen jokaisessa kojussa on sama kurssi. Pankissakin voi tietysti käydä vaihtamassa.

• bulkku
        valuuttakin kirjoitti:

Eipä vaihtopalkkioita yleensä peritäkään vaihtopalkkion nimellä, vaan palkkio otetaan käyttämällä alhaista kurssia.

Ja vielä kerran taas varoitus kaikenlaisista kadulla olevista valuutanvaihtopisteistä. Käyttäkää ainoastaan Crown-ketjua. Sen pisteitä kruunun kuvalla varustettuna on joka kulmassa Sunny Beachillakin. Crown on luotettava, ja sen jokaisessa kojussa on sama kurssi. Pankissakin voi tietysti käydä vaihtamassa.

itse olen lähes aina vaihtanut hotellissa, ihan hyvä kurssi ollut. en sitten tiedä miten tulisi halvimmaksi, voisiko esim. suomessa jo vaihtaa forexilla, onko kukaan verranuut kurssia?

• Mites,

Eli bulgariahan on nykyään EU maa, käykö eurot vai onko valuutta vaihdettava totuttuun tyyliin levoiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38