Millaisia kokemuksia ihmisillä on Norton antivirus ohjelmasta ja windows palomuurista?
Norman antivirus kokemuksia?
3
1308
Vastaukset
- Joo..
Tarkoitat
Normanista on kokemuksia yhdessä koneessa.. en nyt viitsi sen paremmin muistella niitä..
Norton taas on huippu ohjelma ..Nyt tässäkin koneessa ollut 5 vuotta ja tulee edelleenkin olemaan. - ohjelmista....
Norman toimii ok. Hinta/laatu suhde on testin mukaan parhaasta päästä. http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2008/02/tietoturvaohjelmat/
- Testailija
Nortonista ei ole kylläkään kokemuksia, mutta tuo Normanin viruksentorjunta ja palomuuriohjelmat ovat kyllä pelanneet aivan hyvin. Olen aina silloin tällöin testannut muiden firmojen on-line skannereille, että löytyisikö koneelta ylimääräisiä örkkejä, mutta kyllä Normanin ohjelmat ovat ainakin minun koneen pitäneet puhtaana. Olen käyttänyt mm. F-Securen, ewidon, Windows Live One Caren, Symantecin (Norton), ja Bit Defenderin skannereita tuossa testauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556