kertokaapas talvivaarassa käyvät duunarit millaista liksaa ne siellä maksaa?esim. dumpperikuskille tai kiviauton ajajalle.ois hyvä tietää jo etukäteen
talvivaaraanko töihin???
29
18503
Vastaukset
- Minä saan
15.70€/h lisät ja kulkemisesta 30€ päivä päiväraha. Olen tyytyväinen.
- palkka + päiväraha
Ei nyt oikein käy yksiin... et voi nostaa päivärahaa ja täyttä palkkaa samaan aikaan.
- Talvivaaralta
tuollaisia saat.
- Kuski Talvivaaran
palkka + päiväraha kirjoitti:
Ei nyt oikein käy yksiin... et voi nostaa päivärahaa ja täyttä palkkaa samaan aikaan.
Olisko kokopäiväraha sitten herralle sopivampi ilmaus? Paljonko muuten saat sossusta?
- Kyllä vaan saan
Talvivaaralta kirjoitti:
tuollaisia saat.
Ja ajattelin pyytää palkankorotusta.
- jossain
Kyllä vaan saan kirjoitti:
Ja ajattelin pyytää palkankorotusta.
muualla, kiitos.
- jauhaa paskaa
Älä jauha paskaa. Olen itse siellä töissä ja tiedän kyllä mitä siellä maksetaan. Taidat olla sillä firmalla töissä, joka maksaa Talvivaaran huonointa palkkaa...dumpperikuskille 8 €...Tai sitten et ole Talvivaarassa koskaan käynytkään!
- sössötät
palkka + päiväraha kirjoitti:
"Ei nyt oikein käy yksiin... et voi nostaa päivärahaa ja täyttä palkkaa samaan aikaan."
Sinun mielestäkö ei saa täyttä palkaa jos saa päivärahaa??? Kannattais lukea ne työehdot uudestaan... Päivärahan saa jos työpaikka on tietyn kilometri määrän päässä kotoa ja varsinaisesta työpaikasta. Ja se ei vaikuta palkkaan millään tavalla. - repe
jauhaa paskaa kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Olen itse siellä töissä ja tiedän kyllä mitä siellä maksetaan. Taidat olla sillä firmalla töissä, joka maksaa Talvivaaran huonointa palkkaa...dumpperikuskille 8 €...Tai sitten et ole Talvivaarassa koskaan käynytkään!
olipa hyvä kuulla alan ammatilaisenkin kuulumisia.olen menossa toistamiseen sinne töihin ja oli kiva kuulla sun kommentti asiasta,jaksa sä kans siellä,tiiä vaikka oltais työkamuja.nimim:monessa mukana
Saako sinun vänkärinä 13€/h samat edut? Voisin tulla heti jos siinä Keijokiviautossa on kunnon stereot joista soi Radio Rock.
- Tumpelo7
Älä valehtele.
- olisiko parempi.....
Talvivaaralta kirjoitti:
tuollaisia saat.
Kysyä ensin töitä sieltä ja sitten samalla sitä palkkaa, keskustelufoorumeilla on näitä mulkeroita, jotka vääristelevät asioita, joihin sinä et usko........OOTKO VÄHÄN DORKA !
En koskaan täällä ala kyselemään tuollaisia asioita !
- tarkkana
etteivät huijaa sinua. Talvivaara pyrkii nyt siihen, ettei tarvitsisi maksaa rehellistä palkkaa. 7-8 euroa tunnissa maksavat nyt joillekin, ja myöhemmin EHKÄ nousee about 11 euroon kun tuotanto pyörii.
- repe
kannattaa se silti mennä sinne talvivaaralle
- olauspetri
itse olen kivi-auto kuskina talvivaarassa ja palkka on tes:n mukainen ateria korvaus 8€/päivä ja matkakorvaus10€/päivä.kyllä noilla liksoilla jollakin lailla pärjää.mutta ainahan sitä enemmän haluais.
- työvuorot?
Talvivaarassa tehdään ilmeisesti myös jossain määrin kolmivuorotyötä, onko kiviauto ja dumpperikuskeilla myös kolmivuoroa vai onko työ kaksivuorotyötä?
- olauspetri
työvuorot? kirjoitti:
Talvivaarassa tehdään ilmeisesti myös jossain määrin kolmivuorotyötä, onko kiviauto ja dumpperikuskeilla myös kolmivuoroa vai onko työ kaksivuorotyötä?
Tällä hetkellä tehdään kahta vuoroa mutta kymmentä tuntia tuurissa.Mutta tämä järjestely on vaan talvi aikaan.
- myöhässä kommentti
Olet vuokrafirman töissä........ei TV maksa muuta kuin palkat. Etkä aja kiviautoa vaan dumpperia. Kokoero n 10*
- Urvo Lempelä
Onko palkat nykyään jo nousseet?
- Kova-Jorma99
Tänne kirjoittelee nämä persesilmänpyörittäjät joutilaat. Kyllä täällä maksetaan juurikin TESS:in mukaista palkkaa. Joka ei tiedä alansa työehtosopimusta, ei tule tänne eikä minnekkään muuallekkaan töihin.
- Jooorrrrma
Jorma älä uhoa, olet urpo
- beentheredonethat1
Päivävuorossa sekä vuorotyössä duunarin peruspalkka on alle 11 euroa. Vuorotyössä lisät toki nostavat keskituntiansion, kierrosta riippuen n. 17:sta euroon. Toki, tämä edellyttää keskeytymätöntä vuorokiertoa...eli pyhät voivat hyvinkin mennä töissä ja jos kierron sunnuntaivuoro jää esim. sairastumisesta johtuen käymättä, niin se näkyy tilinauhassa...ja kunnolla.
- TAM 37
KTA 17 € talkoovaarassa......in your dreams. Ei edes lisät nosta KTA:ta kuutta ekua.
- Ei TES takaa liksaa
TES:n mukainen palkka on alalla kuin alalla hanurista, jos maksetaan vain se mitä on pakko.
Jos firmassa A maksetaan TES-minimi ja Firmassa B esim. TES-reilulla luokituksella HEKO 15% APO 10%, voi reaaliansio olla kaksinkertainen firmassa B.- vuorossa ollut
A= Talvivaara
Lue uutisia........YT-neuvotteluita solkenaan. Jos joku pääsee töihin on unennäköä
tänäpäivänä reiluista luokituksista muista eduista alkuun. Vanhat sopimukset kuuluvat kategoriaan B .
P.P. sanoi jo aikoinaan esitellessään sfäärejään palkkauksesta että tuotakaan en maksaisi jos ei olis pakko ! TES 7.75 € / h
- kuskit sieltä
Talvivaara antaa monelle kainuulaiselle elannon,vaikka palkka ei ole mitään huippua.
- Anonyymi
Millä mallilla 2021
- Anonyymi
terveys meni 6 vuodessa. saa nähdä pääseekö eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terveys meni 6 vuodessa. saa nähdä pääseekö eläkkeelle.
Laittavat ensi katkaisuhoitoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404