Auttakaa Skorppari naista.

Skorppariini

Heippa kaikille. Olen 23-vuotias nainen ja olen niiiin ihastunut vaakamieheen.Kertokaa vaakamiehistä, mitkä ovat ne asiat josta näkee onko hän kiinnostunut vai ei..? =)kaiken lisäksi hän on työkaverini. huomaan että hän hymyilee ja katsoo minua päin ja välillä ei, aikaisemmin hän tuli juttelemaan kanssani, mutta onkohan hän mahtanut huomata että olisin kiinnostunut hänestä? En ole ollut hänen työparinaan kuin kk verran. Vaihdamme katseet monta kertaa päivässä ja olen sanonutkin hänelle että "tuli kauhee ikävä niin oli pakko tulla moikkaa" ni hän vastasi ja katsoi minua päin että "tuliko" :) en tajuu, sekoon. ei kukaan ole ikinä saanut mua näin sekaisin. hänellä taitaa olla perhe ja kaikki, enkä halua olla perheen rikkoja että älkää niin luulko =( itken itseni uneen joka ilta kun odotan niin paljon että näen hänet töissä... olen kuin pikkulapsi. ei entisessä suhteessa näin käynyt ja olinhan siinä 8 vuotta !! auttakaa.

6

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta apuu

sä taarviit ku vastauksen et älä tosiaan ryhdy perheenrikkojaksi?

• Kalkkinen

Kyllä uskon teillä olevan sähköistä vetovoimaa toisiinne. Älä hellitä.

• odotettavissa.

tosi vaakamainen neuvo!
        vaviskoon perhe, (sähkö)isku
        on...

• tullut

ajatelleeksi, että sinä täytät työpaikka-ahdistelijan tuntomerkit?

• skorpparinainen

eikö sinua ole kukaan katsonut sillä silmällä vai mistä toi vittumainen katkeruus :)

• olehan...

...varovainen, ettet nolaa ittees ja polta näppejäs, sit sua vasta itkettääkin. Eiköhän noita vapaitakin ihanuuksia ole tajolla, älä sotke toisten perhe elämää ihastumisellas, se muuttuu pian vihastumiseksi, mieti, työkaveri.... Ei oo helppoo olla duunissa jos mokaat ittes...
      Siks toiseks, perheen rikkojat ei ole suosiossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      174
      2517
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      56
      2060
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      60
      1981
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1977
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      32
      1966
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      62
      1297
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      1003
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      948
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      887
    Aihe