Eli mikä on kiikarinne merkki, malli ja suurennos.
kiikarigallup
16
3509
Vastaukset
- porroprisma
Jolla Ikää n 20 v. Ihan tyytyväinen olen ollut.
- viisseiskassa
Tarkka peli, hyvin on tippunu linnut puista jo liki 30 vuotta. 30 vuotta on muuten takuuaika, jotta se alkaa mennä umpeen. Mutta enpä taia uutta ostaa kun tuo entineki pelaa.
- lintutarkkailija
viisseiskassa kirjoitti:
Tarkka peli, hyvin on tippunu linnut puista jo liki 30 vuotta. 30 vuotta on muuten takuuaika, jotta se alkaa mennä umpeen. Mutta enpä taia uutta ostaa kun tuo entineki pelaa.
Nikon 8*25 kattoprisma ja hyvin on palvellut n.3vuotta,mutta nyt ois aikomus vaihtaa 8*32 typpitäyteisiin.Mutta mikä olis sopiva merkki?
- Buttiska¤
8x30.
Kalliit mutta HYVÄT.
Jos en riko niin muita en tarvi ikuna.- samoiloja.....
8 kertaa 20B. Taskuun mahtuva laatu kiikari.Aina mukana reissuissa. Todella laatua ,joka maksoi markka ajan loppupuolella n.2700mk.
- Orni
Nikon 8X32HG L DCF löytyy ykkösenä parit 300-400 eskon vehkeet.
Loistopelit nuo HG:t.- star -merkkinen
12 x 50. ikää yli 30 vuotta.
maksoi aikoinaan jotain toista sataa markkaa.
kaikki linnut jotka olen tuntenut, olen sillä tunnistanut.
- 12x60
Sellainen on yksi ja sitten on pari eri merkkistä 8x25 ja sitten on joku 16-30x60 yksiputkinen
- Nimetön
ultravid 8x32.
- sitten täällä
Zuiho sport, 7*50 Field 7.1, ikää 30 vuotta
- Avaat tän nii sun koneeseen...
ja virus on TÄSSÄ:www.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakka
www.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakkawww.freewebs.com/nahkatarakka- oikein pelottaa
tuo sun älykkyys...
- nomenobscurus
Telemax Special, Made in USSR, 8*30, sarjanumerolla. Noin 45 vuotta sitten hankittu. Parempaa optiikkaa on ollut vaikea löytää. Palvelevat edelleen erittäin hyvin.
- Nimetön
Ostin vuosia sitten postimyynnistä (niitä pikkuvihkoja, joita postiluukusta ennen työnnettiin)kiikarit, joiden suurennus oli jopa 600% ja niillä näki ainakin 40 km päähän (siitä mainoksesta). En kyllä koskaan niitä nähnyt. Tais nassikat viedä leikkeihinsä.
Oma on Ultravid 8x32.- liene pätkääkään
valehdellut, 600% tarkoittaa kai 6x suurennusta
ja selkeällä ilmalla näkee paljain silminkin hyvin
40 kilsan päähän, sekä selkeänä yönä tähtiä miljoonien kilometrien päästä.
- Runoilija147
Telemax 5 8x40 Field 114/1000. Kiikari on muistaakseni vuodelta 1976.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627