Onko kellääb kokemuksia tästä volvon uudesta Dynaudio audiojärjestelmästä? Kertokaa kokemukset. Onko systeemi niin hyvä kun kerrotaaan?
Dynaudio
4
3069
Vastaukset
- S80-kuski
On kokemusta uudessa S80:ssä. Ei ole niin hyvä kuin kerrotaan, etsi lisäkommentteja tuolta S80 palstalta. V70 saa sentään lisäsubbarin 500 € tavaratilaan, joten se kannattaa ehdottomasti ottaa. S80 lisäsubbaria ei saa. Suurin puute Dynaudiossa on juuri onnettomat bassot.
Kehotan, että vie mieluummin autohifi-liikkeeseen ja laitata siellä kunnon musavehkeet samalla hinnalla. Saat paljon paremman äänentoiston. Mutta puolustaa tuo Dynaudio sikäli paikkaansa, että on se nyt paljon parempi mitä Volvon umpisurkea vakioäänentoisto.- S80-kuski
Katso tuo keskusteluketju.
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=4500000000001172&posting=22000000029803772
- 2ke
Itselläni on uudessa V70:ssa Dynaudio koska koeajossa perusaudio oli todella vaatimaton. Volvo ehkä hieman liioittelee audiojärjestelmän hyvyyttä, ja 2000 EUR on kyllä liikaa tuosta tasosta. Tuntuu että monilla muilla merkeillä perusaudiokin on parempi kuin tämä Volvon Dynaudio. Basson puutekin kyllä rassaa, mutta tehdas-subbarin lisääminen tavaratilaan vie varsin kätevän tavaralokeron.
Tuo S80-alueen keskustelu aiheesta pätee varmasti myös V70:een.- S80-kuski
"Tuntuu että monilla muilla merkeillä perusaudiokin on parempi kuin tämä Volvon Dynaudio."
Enpä tiedä kyllä ainuttakaan merkkiä, jossa perusaudio olisi lähelläkään tuota Dynaudiota. Perusaudiot on kaikilla merkeillä aika onnettomia ja on tuo nyt kuitenkin parempi mitä hieman parempinakin audioina mainostetut Bosen järjestelmät esim. Mazdassa tai Audissa.
Mutta hyvä tuo Dynaudio ei ole eikä hintansa veroinen ja senhän kertoo jo tuonne S80 keskusteluihin linkittämäni paremman luokan autostereoiden testikin, jossa Dynaudio jäi viimeiseksi Lexuksen, BMW:n, Mersun ja Audin vastaavien järjestelmien joukossa. Lisäsubbari varmasti pelastaisi paljon, joten suosittelen sen hankintaa, vaikka sitten tavaratilan lokeron menettäisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339