terve palleroiset! oon huomannu b2b verkoissa tämän laitat all in K J ja chip leader maksaa K 10:lla
dealeing flop A 2 Q eli olen johdossa ja molemmilla suoran veto!
näissä tilanteissa kun ei tarvitse tai ei saa tulla sitä J korttia niin se tulee väkisin!
mutta sitte jos esim KJ vs K10 dealing flop 10 2 7 näissä tilanteissa ei koskaan tule J kun sitä tarvitsee!
ja aina chipleader vie näitä tapahtuu yhessä turnauksessa semmonen 50 kpl! joka kerta!
sitte AQ vs AJ aina floppiin tulee J tai K 10 Q
mistä johtuu!
en usko enää että kone arpoo satunnaisesti noita kortteja!
aina chipleader voitttaa honomalla kädellä, ettei turnaus kestöis liian kauan!
kun oon kaveriporukassa pelaillu nii ei tuomosia ohivetoja tuu vaikka peli olis kestäny monta tuntia!
ehkä muutaman saattaa olla! muttei kuitenkaan yhtenä juoksuna bad beatteja!
vitun netti pokerit!
KAIKKI ON KUSETUSTA
ÄLKÄÄ PELATKO
K J vs K 10 ja A Q vs AJ
9
630
Vastaukset
- perseilypokeri
Pokeri tekee ihmisistä vaan passiivisia ja turhautuneita, typerin pelimuoto mitä on.
- VOITTAA AINA!
on se kumma kun on chippeja tasapuolisesti molemmilla nii A pari pitää mutta kun mennään all in pre flop ja ollaan flopin jälkeen reilussa johdossa ja turnin jälkeen prosentit on 97% minulle ja 3% chip leaderille!
niin jostain kummasta se chipleader saa sen voittavan kortin joka on 40 muun kortin joukossa!
1 kortti noin 40 kortista ja osuu!
eli sama kun pelais lottoa ja sais 7 oikein vittu!
äsken pelasin mutta en ollu ite mukana tässä jaossa!
2 menee all in chip leader maksaa!
chip leader K10 toisella KQ kolmannella K7
floppi AJ2 turn 6 ja river Q eli chip leader voitti ihme suoralla!
näitä tulee kokoajan noissa B2B turnauksissa!
KOKO ajan siis huom. koko AJAN
on se ymmärrettävää jos kerran päivässä! mutta mitä minä olen pelaillut, niin joka turnauksessa sama homma chip leader vetää ohi riverillä saa suoran tai keski parin!
ite kahesti myös tippunu eilen niin
itellä AQ pakko mennä all in ja Q hertta J ruutu maksaa se saa 4 herttaa pöytään ja mulla A pari!
pitäis melkeen valitus tehä!
pakko kohta jos pelit jatkuu samanlaisina!
tähän ei voi enää sanoa että this is poker!
vaan this is wrong and rigged!- sulle vastaus
thats poker
- AA vs J8 vs A10
jes pöydässä oli yks fisu joka veteli all in koko ajan! odottelin AA:ta tai jotain hyvää kättä jolla voi maksaa!
sitte fisu korottaa toinen maksaa ja minä maksan vain AA:lla
floppi on J 2 10
no J 8 menee tietenkin all in A 10 maksaa ja minä maksan A A:lla
no sitte tulee turn ja se on 8! river on 6!
eli se siitä sitten ja jos joku väittää, että pokeri on taitopeli niin saa vetää vitun päähänsä!
pokeri on ehkä 5% taitoa ja 95% tuuria.
voittavaa pokerinpelaajaa ei ole olemassa tai jos on niin sillä on ihan vitun hyvä tuuri tai se on fisu niinkö äskeinen pelaaja!
perkeleen fisut vois kaivaa kuoppa itselleen ja haudata elävältä!
saatanan tämä viesti on teille fisut SEE YOU IN HELL
THIS IS NOT POKER- Nasse Nutipää
"ns.ammattilaisia"löytyy vain hyttysen paskan verran maailmasta verrattuna amatööreihin...Hieman matematiikkapäätä,pelinlukutaitoa ja paljon tuuria pärjäät OK.
- masa1980
pistele vaa sitä ch tas ja maksua flopillaki
hahahahaahahahahahahaha
aa reissataan aina heti alusta
ja flopilla isketää vielä kunnolla lisää
MRRRRRRRRRRRRRRRRRR - ite oot!
masa1980 kirjoitti:
pistele vaa sitä ch tas ja maksua flopillaki
hahahahaahahahahahahaha
aa reissataan aina heti alusta
ja flopilla isketää vielä kunnolla lisää
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRtein oikein kun maksoin ennen floppia pelkästään ja tietenkin olisin flopin jälkeen menny all in, mutta oli sen J 8 vuoro puhua ensin ja se pisti all in mun tarvi vaan maksaa!
ei siinä all in tilanteessa enää voinu perua kun merkit on keskellä se fisu vain sai kalastettua 8!
että oleppa masa1980 vaan hiljaa ja anna aikuisten pelata!
mee poika vaikka töihin!
jos et osaa muutakun urpottaa!
- 100/200
peleihin niin loppuu arpominen.
Tosin esim. jopa Antonius tykkää pelailla vaikka mitä roskakäsiä joten varoa saa.
AK - t ja AA - t pitää osata heittää menemään jos vihu reissaa poikkeavan voimakkaasti ja floppi toi hänelle mahkut väriin, settiin, täyskäteen tai suoraan.
Suurin osa roikkuu korteissaan kiinni ilman mitään osumaa ja menettää kaiken.
Tienaan joka päivä rahaa tyypeiltä jotka luulee esim. A-5:sen olevan vahva käsi vaikka flopista ei tulisi apuja lainkaan.
Raha pois urpoilta. Se on pelin henki.- mutta kun!
flopin jalkeen laitettiin kaikki merkit keskelle, ja silloin olin reilussa johdossa eikä hirveesti ollu veto mahdollisuuksia muuta kun just 2 paria saattaa toinen saada niinku saikin!
säkällä vei!
ja en pelaa cash gamea kun tuo oli sit and go turnaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778