naivisti aaro rauhala ?

emilia29

törmäsin nettikirpputorilla Rauhalan naivistisiin tauluihin. tähän mennessä en ole nimeä kuullut mutta mahtaisiko joku tietää taiteilijasta sitten enemmän. oli useampi taulu ja muutamaan jopa tykästyin. mitä hintaluokkaa ovat taidegalleriossa ym ?

9

2658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meiris

      Hei!

      Mielenkiintoni heräsi sukulaiseni huomattua EMILIA29.n kyselevän naivisti Aaro Rauhalasta.
      Jos haluat lisätietoa Aaro Rauhalasta ja hänen taiteestaan voit vaikkapa mailata minulle [email protected]. Olen edesmenneen Aaro Rauhalan tytär.

      • meiris

      • Vesa Linja-aho
        meiris kirjoitti:

        Ongelmien vuoksi sähköpostini on [email protected]

        Hei,

        surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.

        Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
        Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?


      • Vesa Linja-aho
        Vesa Linja-aho kirjoitti:

        Hei,

        surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.

        Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
        Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?

        "Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?"

        Itse itselleni vastaten: kyllä on. (Tilasin kirjan, ja ihan selvää Aaro Rauhalaa.) Kuvista tulee hyvälle tuulelle.


      • Lentoon lähtö

        Hei,

        etsiskelin googlen kautta tietoa taiteilijasta. Nyt vasta sain tietää, että hän on kuollut. Osanottoni.
        Minulla on yksi hänen squas-työ;
        Lentoon lähto vuodelta 1989.
        Ostin sen Malkilta samana vuonna, kun sen tehty.
        Jos haluat siitä valokuvan, voin lähettä sen sähköisesti.

        Ystävällisin terveisin

        Kaija Jalasvirta
        [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Dragon-Eye!!!!

      eli jos pidät taulusta ja varat riittää osta........onko sillä niinkään
      arvoa sinänsä mitä sen hinta-arvo.......jos se sulle antaa säväreitä
      ja pidät niin siitä vaan.......tottakai sillee voi kiinnostaa missä
      hintaluokassa kyseisen taiteilijan työt liikkuvat......mulle taiteilija
      ei ole tiedossa..........naivismi on kyllä myös paikkansa ansainnut.......

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään jotakin listaa, jossa olisi kaikki Aaron naivistiteokset listattuna? Itselläni on huomattava määrä hänen teoksiaan hallussa ja olisin kiinnostunut hankkimaan niitä enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe