Rekistöröityneet eivät enää kirjoita

Miksi?

Olen tehnyt havainnon, että rekisteröityneitä kirjoittajia ei enää palstalla näy.
Ovatko he kaikonneet pois vai muuttaneet nimimerkkiään?

Jos viimeksi mainittu pitää paikkansa, olisi mukava tietää, miksi he ovat menetelleet näin?

Sopii vastata myös anonyyminä.

23

2135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä samalla nikillä kirjoitan sen mitä kirjoitan.
      Sopii tosiaan kysyä miksi rekisteröityneet ovat kaikonneet.
      Käyn lukemassa, mutta harvemmin kirjoittelen ja syy on juuri se, että kaikki "vanhat" ovat kadonneet jonnekkin pois.

• a-woman1

Terveisiä täältä 'hukasta', Tellastiina! :)

• a-woman1 kirjoitti:

Terveisiä täältä 'hukasta', Tellastiina! :)

Sinä taidat olla ainoa uskollinen vakinikki täällä kuuskymppisissä. D))

• siltä näyttää

Rekisteröityneitä ei tosiaankaan ole paljoa liikkunut.
      Ehkä viimeaikainen kirjoittelu - mm. kiusaamisesta - on ollut sen verran korkeatasoista, etteivät ole uskaltaneet mukaan peläten joutuvansa naurunalaisiksi.

• entinen rekisteröity

Suuri osa entisistä rekatuista ja vakinikin käyttäjistä löytyy tätä nykyään toiselta palstalta minne on rekisteröitymispakko.
        Siellä voi rauhassa vaihtaa ajatuksia joutumatta kiusaajien hampaisiin. Harvahan rekisteröitynä
        alkaa nolata itsensä häiriköimällä. Se on vähän sama kun alkaisi v….lemaan ystävilleen päin naamaa, entisiä ystäviä ovat sen jälkeen.

• mun nauraa - olen sitten naurunalainen tai en.
        Kyllä täällä on tullut sen verran kovanahkaiseksi, että ei ainakaan minua palstan kirjoitukset hetkauta puoleen eikä toiseen.

• a-woman1

Täällä netissä käynti saattaa välillä keskeytyä viikoiksikin esim. matkan, lapsenvahtikeikan tms:n takia. Minulla ainakin on monia asioita, jotka välillä ajavat keskustelupalstakiinnostuksen ohi. Palattuani kotiin ja normaaliin arkirutiiniin käyn sitten täälläkin.
        Ei tänä netti ole läheskään kaikille asia numero yksi, uskoisin.
        Mukavaa silti on kanssanne keskustella. Kiusaamistakin olen saanut kokea senverran, että ei sitä pelkäämään kannata alkaa.

• aloittaja
        entinen rekisteröity kirjoitti:

Suuri osa entisistä rekatuista ja vakinikin käyttäjistä löytyy tätä nykyään toiselta palstalta minne on rekisteröitymispakko.
        Siellä voi rauhassa vaihtaa ajatuksia joutumatta kiusaajien hampaisiin. Harvahan rekisteröitynä
        alkaa nolata itsensä häiriköimällä. Se on vähän sama kun alkaisi v….lemaan ystävilleen päin naamaa, entisiä ystäviä ovat sen jälkeen.

nimittäin se, että kyseinen "toinen palsta" vaatii rekisteröitymisen.
        Kyllä siellä näkyy olevan paljon vierailijoitakin, jotka kirjoittelevat ilman nimimerkkiä.
        Sen verran olen siihen "toiseen palstaan" tutustunut.

• eri asiasta
        aloittaja kirjoitti:

nimittäin se, että kyseinen "toinen palsta" vaatii rekisteröitymisen.
        Kyllä siellä näkyy olevan paljon vierailijoitakin, jotka kirjoittelevat ilman nimimerkkiä.
        Sen verran olen siihen "toiseen palstaan" tutustunut.

Emme nyt varmaan puhu samasta palstasta.

• mikä palsta
        eri asiasta kirjoitti:

Emme nyt varmaan puhu samasta palstasta.

.. se sitten on. Siis avoimesti jaa tietoa meille muillekin, jotka kenties olemme niin noviiseja ettemme tiedä millä palstalla voi keskustella niin, että ulkopuoliset häiriköt eivät pääse mellastamaan. KERRO..Osa meistä on näet vastaalkajia, ei vuosien kokemusta omaavia.
        Suosittele parempia palstoja !!

• sättäilijä
        mikä palsta kirjoitti:

.. se sitten on. Siis avoimesti jaa tietoa meille muillekin, jotka kenties olemme niin noviiseja ettemme tiedä millä palstalla voi keskustella niin, että ulkopuoliset häiriköt eivät pääse mellastamaan. KERRO..Osa meistä on näet vastaalkajia, ei vuosien kokemusta omaavia.
        Suosittele parempia palstoja !!

IKINORTIT
        SENIORINETTI
        GOLDENAGE
        PLAZA

• aatu aa..

Olisikin mielenkiintoista tietää, miten siihen on mahdollisesti vaikuttanut pari-kolme viikkoa sitten alkanut keskustelu nettikiusaajasta.

Silloin tehty aloitus on tästä viitisen sivua aiempana ja kerää edelleenkin kirjoittajia, kuten voi paikan päällä todeta, jos aloituksen vääntää esiin. Käyntien määrä ylittää pian 13000.

Meitä kai toisaalta kiinnostaa, toisaalta pelottaa paha.

• Tuoksuvattu*

Miksi ihmeessä pitäisi ottaa kaikkea kirjoitettua vakavasti.
        Mikäli jokin teksti aiheuttaa mielipahaa, voi täälläkin kääntää sivua.

Toisaalle, rekisteröitymisen vaativille sivuille tuntuu täällä olevan linkkejä harva se päivä, kuinka moni on siirtynyt sinne, en ota kantaa, en tunne asiaa niin hyvin.

Rekisteröityneenä tai rekisteröitymättä, kirjoittaa voi vapaasti ellei loukkaa muiden yksityisyyttä, eikä alennu arvostelemaan muita kirjoittajia.

"Puskastakin" voi joskus kuulua ihan viisaita ajatuksia mikäli ehdimme niitä kuuntelemaan.
        Pieni Kevin sanoi kerran minulle;" Jos edes joku kuuntelisi kun lapsikin voi olla oikeassa ja viisas, vaikka ei osaa kirjoittaa oikein."

• tavaton.

On rekisteröitynyt tai ei, tänne voi kirjoittaa millä puumerkillä tahansa. Ovat vissiin viisastuneet, kirjoittavat millä merkillä milloinkin?

• itsensä

... vai ei ? Ehkä rekisteröinnin näyttäminen on jäänyt, koska ei haluan pajlastaa henkilöstään likaa .. leimaantumisen pelko. Ja toisaalta onhan tämå keskustelupalsta sillai ongelmallinen, että tunnistaako joku sinut myös ruudun takaa.. Siis halúamme osallsitua, mutta emme halua, että meidät tunnistetaan..esim erällälailla leimataan. kuteEN .. Ai, se on toi Niki, no se nyt on aina tommonen ja tota mieltä.. Identifioimatta esiintyminen anta meille suojan. Ja ovathan nämä palstat ihan avaoin foorumi. Ovatko kaikki 60 plastalle kirjoittajat 60 ..eivät varmaan. Minäkin vielä vuoden alaikäinen :)

• outo lintu

Minä en rekisteröidy koska haluan käyttää eri sivustoilla ja aihepiireissä eri nimimerkkiä.
        Vakio palstojani ovat kaupungit ja kunnat, uskonnot, huuhaa, kirjallisuus, keräily ym. ym.
        Rekisteröityneistä olen tunnistanut muutamia henkilöitä, tuttaviani,jotka käyttävät 3-4 eri nimimerkkiä riippuen siitä millä sivuilla vierailevat.

• pää puskassa

tämän #puskajutun# ja siihen on syykin . Aina ennen käytin rekattua ,mutta, kun siinä minun profiilissani on sähköposti ,niin saan aina sillon tällön moittiva sävyisiä kirjeitä .
      Vaikuttaa, kuin rohkasua olisi otettu aika lailla, koska, kirjoituksen sisältö on tosi valheellista ,ja panettelevaa minua kohtaan .
      Harkitsen Profiilini poistoa ,niin ovat varmaankin moni jo tehnytkin .
      Ei ole kovin mielekästä kun avaa postia niin sielä on täältä Keskustelu Suomi24 Osoitteesta tullut inhottavaa postia.

Voinhan minä sen tietyn henkilön (Spärrätä ),
      siis kieltää on kai siihenkin mahdollisuus.

• laitoit Galleria-

sivullesi sähköpostiosoitteen? Itse en ole laittanut.
        Tietenkin, jos tulee myös myönteistä palautetta sen ymmärrän.

• mutta galleria-sivu loistaa tyhjyyttä, se ei ole mikään ongelma.

• an-nikki

Miksi saat ilkeää postia, oletko tietoinen syystä?
        Aikanaan tuli minullekin kosiokirjeitä häijyjen kuvien kera, mutta ilmoitin lähettäjälle etten halua moista postia ottaa vastaan, ja mikäli se kuitenkin jatkuu, ilmoitan asiasta poliisille.
        Yhtään sellsita viestiä ei enää ole tullut.
        Joskus saa kivaakin luettavaa postilaatikkoonsa.

• Vaimon ajoittainen ulkoiluttaminen häiritsee.

Välillä käyn reisussa ollessa koneella melkein päivittäin.
      En kuitenkaan täällä rupattelemassa.

Aika ajoin ilmenee teknisiä hankaluuksia.
      Viimeeksi Kiinassa.
      Jopa Sanghain hotellien nettiyhteydet ovat käsittämättömän hitaita ja sikamaisen kalliita.
      Sisämaan kaupungeista puhumattakaan.

Käsittääksen taukoilu johtuu hyvästä syystä.

• viimeksi

Huitsin Nevadassa ja hyvin pelasi yhteydet, ei mitään vaikeuksia.

• hupijuttuhan tämä
        viimeksi kirjoitti:

Huitsin Nevadassa ja hyvin pelasi yhteydet, ei mitään vaikeuksia.

Huitsinnevadassa? Talveako lähdit hakemaan? Vai mahtoiko siellä ollakin helle?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6937
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5876
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5066
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4607
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4008
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      65
      3167
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3100
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2742
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2374
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2293
    Aihe