kun olen tehnyt kaikenlaisia voidekokeiluja ja guttatanäpyistä monet ovat muuttuneet hilseettömiksi ja aivan tumman punaisiksi?
Aamulla ovat aika kuivia ja voisi jopa krapsuttaa. Jos krapsuttaa niitä joissa on jkv hilsekerrosta niin jää ikäänkuin reikä.
Siis uskallanko jatkaa näitä voidekokeiluja. Olen laittanut nyt viimeksi sellaista geelimäistä viinilehtiuutevoidetta joka on tarkoitettu vetreyttämään jalkojen verenkiertoa ja mehiläisvahavoidetta.
Hyvä vai huonon merkki
Veteleekö viimesiään?
2
554
Vastaukset
- periaatteelisella tasolla
guttata läikkä paranee vasta sitten kun mainitsemasi punainen jälki on hävinnyt tai siitä on jäljellä enää vaaleanruskea väri-muutoin parantuneella iholla.
- ainakin
läntit menevät ensin punaisiksi ja hilseettömiksi, kun ne alkavat parantua. Mutta tuosta "reikä" hommasta en uskalla sanoa mittään. Enkä muutenkaan siitä, että kannattaako siun jatkaa noita kokeiluja. Mutta tuosta viininlehti jalkavoiteesta sen verran, ettei itselläni ole vaikuttanut psoriin parantavasti, muttei kyllä huonontanutkaan. olen siis käyttänyt sitä jalkavoiteena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996