kun olen tehnyt kaikenlaisia voidekokeiluja ja guttatanäpyistä monet ovat muuttuneet hilseettömiksi ja aivan tumman punaisiksi?
Aamulla ovat aika kuivia ja voisi jopa krapsuttaa. Jos krapsuttaa niitä joissa on jkv hilsekerrosta niin jää ikäänkuin reikä.
Siis uskallanko jatkaa näitä voidekokeiluja. Olen laittanut nyt viimeksi sellaista geelimäistä viinilehtiuutevoidetta joka on tarkoitettu vetreyttämään jalkojen verenkiertoa ja mehiläisvahavoidetta.
Hyvä vai huonon merkki
Veteleekö viimesiään?
2
549
Vastaukset
- periaatteelisella tasolla
guttata läikkä paranee vasta sitten kun mainitsemasi punainen jälki on hävinnyt tai siitä on jäljellä enää vaaleanruskea väri-muutoin parantuneella iholla.
- ainakin
läntit menevät ensin punaisiksi ja hilseettömiksi, kun ne alkavat parantua. Mutta tuosta "reikä" hommasta en uskalla sanoa mittään. Enkä muutenkaan siitä, että kannattaako siun jatkaa noita kokeiluja. Mutta tuosta viininlehti jalkavoiteesta sen verran, ettei itselläni ole vaikuttanut psoriin parantavasti, muttei kyllä huonontanutkaan. olen siis käyttänyt sitä jalkavoiteena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745