Moi
itselläni on tomtom go 520 navigaattori. Ajattelin kiinnittää telineen kojelautaan. En haluaisi porailla mitään reikiä yms...kysyisinkin että onko saatavilla sellaista ns. supertarraa (joka esim. sonyn navigaattoreissa tulee mukana) jolla varmasti teline pysyisi kojelaudan päällä. Kiitos tiedosta jo etukäteen.
Navigaattorin telineen kiinnitys
13
10487
Vastaukset
jos vaan omaan ajoneuvoosi sopiva löytyy:
http://www.servcat.com/document.asp?id=proclip-fi
Lisäksi omaan Tomppaan sopiva teline jonka voi ruuvata tuohon Proclipiin.
Ei halvin mahdollinen, mutta loistava.
Ei reikiä kojelautaan ja asennus autoon kesti alle 5 sekuntia.- niitä saa myös erikseen
Garminin nuvin mukana tuli sellainen musta pyöreä metallilätkä, johon saa imukupin kiinni, lätkässä on tarra toisella puolella ja se tarttui koelautaan kuin tauti. Lätkiä myydään myös erikseen, hinta oli kyllä kohtalaisen kova, melkein 20€/2kpl.
Jollain hyvällä liimalla se varmaan myös pysyisi hyvin kiinni.- KEH
Missä niitä lätkiä myydään???
- mailim
Garminin nuvin lätkä pysy pösössä (307) jonka koelauta on varsin rypyläinen. Mikä siis neuvoksi? Äkäsiä liimoja ei, ko ne pillaa kuitenkin pinnan.
- kunhan pysyy kiinni
mailim kirjoitti:
Garminin nuvin lätkä pysy pösössä (307) jonka koelauta on varsin rypyläinen. Mikä siis neuvoksi? Äkäsiä liimoja ei, ko ne pillaa kuitenkin pinnan.
Itse vedin lätkän kiinni uretaaniliimalla kun oma teippi väsyi. Ei haittaa vaikka pintaan jäisi minkälainen jälki, sillä en aio poistaa tuota lätkää enään koskaan.
- garmee
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=33328
tälläinen käytössä, vain hyvää sanottavaa, voi ottaa mukaan vaikka kaverin autoon, jos tarvitsee. ON Hyvä!
- tdffhsdf
CELLY:ltä löytyy pyöreä "tarralätkä" joka liimataan kojelautaan ja siihen kiinnitetään navigaattorin teline myyjä sanoi ettei pitäisi jättä jäleä jos joskus haluaa irroittaa. Hinta tuli 9.90eur.tomtom:ilta lötytt myös vastaava.
- sateliitit?
Itse olen myös ajatellut laittaa navigaattorin kojelautaan, mitta olen epäillyt satelliittien löytymistä, koska auton katto estää satelliitti yhteyden aika laajalti. Navigaattorin tarkkuushan kärsii kun joutuu tulemaan pienemmällä satelliittimäärällä toimeen, vai olenko täysin väärässä tässä asiassa?
- liimautin
tuota cellyn lätkää. Liimasin sen apukuskin ja kuskin väliin, kojeauluun ja siihen tuo tomtomin pyöreä imukuppikiinnitys. Tuo tomtomin läpyskä van ei meinannut pysyä siinnä, joten heitin sen alle pari tippaa pikaliimaa ja kiinnitin sen sitten pysyvästi siihen cellyn lätkään.
Nyt se gps-on sitten ihan käden ulotuvilla, ei tarvitse kurkotella tuulilasiin ja ei ole näkökenän edessäkään. Latauspiuhankin saa paremmin kiinni. - ei ongelmia
sateliitit? kirjoitti:
Itse olen myös ajatellut laittaa navigaattorin kojelautaan, mitta olen epäillyt satelliittien löytymistä, koska auton katto estää satelliitti yhteyden aika laajalti. Navigaattorin tarkkuushan kärsii kun joutuu tulemaan pienemmällä satelliittimäärällä toimeen, vai olenko täysin väärässä tässä asiassa?
Hyvinhän tuo huutelee ohjeita silloinkin kun on unohtunut penkkien välissä olevaan säilytyskoteloon jossa sitä yleensä pidän. Navigaattorini toimii jopa marketin parkkihallissa jossa on sivut auki.
- hyvin pysyy
liimautin kirjoitti:
tuota cellyn lätkää. Liimasin sen apukuskin ja kuskin väliin, kojeauluun ja siihen tuo tomtomin pyöreä imukuppikiinnitys. Tuo tomtomin läpyskä van ei meinannut pysyä siinnä, joten heitin sen alle pari tippaa pikaliimaa ja kiinnitin sen sitten pysyvästi siihen cellyn lätkään.
Nyt se gps-on sitten ihan käden ulotuvilla, ei tarvitse kurkotella tuulilasiin ja ei ole näkökenän edessäkään. Latauspiuhankin saa paremmin kiinni.Minua alkoi ärsyttää kun imukuppi irtoili siitä lätkästä, ilmeisesti lämpötilavaihtelun vuoksi. Pistin imukuppiin vähän uretaaniliimaa ja narautin kiinni, siinä se on jököttäny pari vuotta.
- sulamislämpö?
Itsellä meni Garminin alkuperäinen kiinnitysalusta auton mukana, kun en viitsinyt repiä irti. Löysin Motonetista sopivan kokoisen metallisen tupakointikielto kyltin, jonka liimasin koelautaan kaksipulisella teipillä. Pysyy aika hyvin, mutta kesällä sitä joutuu joskus vähän painamaan paremmin kiinni kun teippi pehmenee kuumassa. Tuli vaan mieleen että kuumaliimalla varmaan tarttuisi hyvin kiinni, mutta mahtaako se sulaa kesällä?!?
- tomtommen
tom tom.kasetin päähän puupala kiinni kaksikompomentti liimalla.puupalaan navijalka kiinni ruuvilla ja navikoimaan.puupalaan kannattaa tehdä ura kasetille ja siihen liimaa.samoin cd puupalaan sirkkelillä cd paksuinen ura siihen komponentti liimaa ja cd levy uraan.ruuvilla tomin jalka kiinni ja navikoimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036