Kertokeapa kokemuksia jaappaniassa tehyistä E carinoista ku pitäs semmonen soaha alle, ku tuo hyvinpalavellu farkkucorolla 91 tuntuu niin pieneltä. Ostan het jos joku sopivasti tarjoaa.
E Farmaria tekköö miel
3
617
Vastaukset
- carina on
mulla oli semmonen vielä pari vuotta sitten, erittäin käyttövarma peli oli.1.6 litrainen kulki normaalilla ajolla 7 litran pintaan.ruoste ei näitä vaivaa,toisin kuin brittimalleja.
- Allu
Meiltä löytyy 2litranen e carina farkku -93.On ilmastointi ja automaattivaihteet kaikki pelittää täysin. Ollu todella hyvä auto,kilometrejä jo 400000 tullu mutta ostettiinkin se hiukka pienemmillä kilsoilla eli mittaris tais olla silloin jo 380000. Ei moittimista oo kyllä ollu.:) Sinänsä ei oo tarvetta myydä mutta pienempää kakkosautoa oltais vailla.
- noissa farkuissa
on laihaseoskone kun kyseessä on 1.6 litranen. Se on HUOMATTAVASTI tehottomampi ku "tavallinen" 1.6-litranen 4A-FE, eli saa aina kiidyttää kaasu pohjassa ja yli 120km/h alkaa tuottaa jo tuskaa. Ja monia osia joutuu tämän laihaseoskoneen vuoksi kyselemään alkuperäsinä Tojotalta kun eivät valmista erikseen näihin 1.6 laihiksiin monia tarvikeosia, koska eivät oo niin yleisiä ku sedanien ja liftbäkkien "tavalliset" 4A-FE:t.
Nimimerkillä: Ajelen itse laihaseos-1.6:lla päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804