Koulussa suuteleminen ylä asteella. AUTTAKAA!

Sinettä

Onko kouluaikana 7lk suuteleminen järjestys sääntöjen vastaista? pystyykö vanhemmat vaikuttamaan siihen että poikani ei saa suudella/halia koulussa.
AUTTAKAA!

Eli nopeasti. saako koulussa halata TAI suudella?

22

4764

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

      Saa. Ysit voi korkeintaan nauraa sulle pentu!

      • nimeton112

        Pystyykö VANHEMMAT vaikuttamaan siihen että ei SAISI suudella.
        Elikkäs vanhemmat sanoo opettajille et hän ei saa tehdä sitä ja tätä.


      • ösadöda
        nimeton112 kirjoitti:

        Pystyykö VANHEMMAT vaikuttamaan siihen että ei SAISI suudella.
        Elikkäs vanhemmat sanoo opettajille et hän ei saa tehdä sitä ja tätä.

        Miksi vitussa joku vanhempi olis niin tyhmä että kieltäis sellasen? Ja EI EI EI VOI vanhempi vaikuttaa millään tavalla. Kukaan opettaja/vanhempi ei voi vaikuttaa sellaiseen suuteleeko/halaako jotain. Se on luonnollista, ei lain vastaista.


      • ...
        ösadöda kirjoitti:

        Miksi vitussa joku vanhempi olis niin tyhmä että kieltäis sellasen? Ja EI EI EI VOI vanhempi vaikuttaa millään tavalla. Kukaan opettaja/vanhempi ei voi vaikuttaa sellaiseen suuteleeko/halaako jotain. Se on luonnollista, ei lain vastaista.

        Miten suhtautuisitte, jos opettajat suutelisivat aulassa intohimoisesti toisiaan kourien? Tai keittiöhenkilökunta nuolisi toisiaan ruokalassa? Tai siivooja kiehnäisi kouluisännän kanssa nurkassa pussaillen?

        Suuteleminen on luonnollista, mutta koulu on työpaikka.


      • Anonyymi
        ösadöda kirjoitti:

        Miksi vitussa joku vanhempi olis niin tyhmä että kieltäis sellasen? Ja EI EI EI VOI vanhempi vaikuttaa millään tavalla. Kukaan opettaja/vanhempi ei voi vaikuttaa sellaiseen suuteleeko/halaako jotain. Se on luonnollista, ei lain vastaista.

        Se on totta


    • dddddddddddddddddd..-.-.sa

      siin se tuliki-

      • musicantor

        Siis ettei koulu voisi sallia nuorten rakastavaisten välistä suudelmaa? Mikä ihmeen läppä se sellainen on? :D


    • niku..

      ainakaan tuon ikäiset lapsoset. On siinä vanhemmilla kysymys.

    • ...

      Kyllä suuteleminen pitäis kieltää ylä-asteella, on kyllä niin kuvottavaa ku yrittää syödä tai keskittyä läksyihin niin vieressä on joku kuolaava pariskunta.
      Hyi saasta. Jättäkää yksityiselämänne koulun ulkopuolelle ettei herkkävatsaisten tarvitse mennä vessaan oksentamaan!

    • mämoiol

      Mä ainakin oon pussannut koulussaaa

      • Anonyymi

        Niin oon minäkin se oli hirveen kivaa.Me tehtiin se välkällä nurkan takana. Mä vaan olin siellä ja Niko tuli sinne ja alkoi vaan suudella mua😍


    • mämoiol

      Mä ainakin oon pussannut koulussaaa

    • näin-se-olla-pitää

      Kaks poikaa keskenään saa suudella muut ei.

      • juujuujuujuu

        juu juu


    • saaaaa

      Wilmassa sanottii että kaks poika saa suudella.

    • Jos ei järjestyssäännöissä näin lue niin silloin se on sallittua. Eikös se niin mene?

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan niin menee


    • wertuers

      Pitäisi olla järjestyssäännöissä. On kuvottavaa kun kaksi poikaa tai pariskunta suutelee käytävällä, luokassa tai ruokalassa. Eihän sen ikäisten kuuluisi olla vielä rakastuneita.

      Eli siis ei ole sääntöjen vastaista, mutta pitäisi ehdottomasti olla.

      • Anonyymi

        "Eihän sen ikäisten kuuluisi olla vielä rakastuneita."

        Kuka näin on sanonut ja miksi? Eikö rakastuminen ole hallitsematon tapahtuma. Tapahtuu ilman, että siihen voisi vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Ja väität ettei yläasteelaisilöa ole ihastumisen tunteita/rakkaus, olen kuule rakastunut yhteen poikaan ja olen yläastelleella nii mieti vähä kiitos. Sen ikänen voi rakastua ja ihastua jo , voi olla jo gf tai bf. Siin ei oo mitää väärää, mutta kunhan ei koko ajan pussaile


    • ldäåäutjnbg

      Saa kun tekee sen muilta piilossa.

    • Anonyymi

      Koulujen suutelua ja halailua koskevat säännöt voivat vaihdella eri kouluissa ja maissa. Yleensä julkisissa kouluissa on sääntöjä, jotka pyrkivät edistämään oppilaiden turvallisuutta ja hyvinvointia. On tärkeää kunnioittaa näitä sääntöjä.

      Jos olet huolissasi siitä, että lapsesi saattaa osallistua tällaisiin toimintoihin koulussa ja haluat rajoittaa sitä, voit keskustella asiasta lapsesi kanssa ja selittää omat huolesi. Voit myös ottaa yhteyttä koulun opettajiin tai muuhun henkilökuntaan ja keskustella asiasta heidän kanssaan.

      Lopullinen päätös siitä, mitä koulussa saa tehdä, on kuitenkin koulun sääntöjen ja politiikan mukaista. Joten suosittelen keskustelemaan tästä asiasta koulun kanssa saadaksesi tarkempia tietoja omasta koulustasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe