Soneran FTP-osoite

xxx-1

Mistähän saisin tietää Soneran FTP-osoitteen, siirtäessäni FTP-ohjelmalla omaa kotisivua Soneran palvelimelle.
Nimimerkillä: Kokeilunhaluinen kotisivun kehittäjä.
Kiitos mahdollisesta vinkistä.

7

4778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ftp://personal.inet.fi

      • xxx-1

        Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
        Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
        Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
        Mikähän vielä olisi pielessä?


    • Poro1
      • xxx-1

        Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
        Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
        Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
        Mikähän vielä olisi pielessä?


      • tiedoston...
        xxx-1 kirjoitti:

        Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
        Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
        Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
        Mikähän vielä olisi pielessä?

        onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html


      • xxx-1
        tiedoston... kirjoitti:

        onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html

        sitten tietenkin oli, jos se kerran vaatii senkin.
        Täytyy ruveta kokeilemaan.
        Tahtoo vain nuo muutkin työt ruveta haittaamaan taas näitä ATK-harjoituksia.
        Kiitos vaan taas vinkistä!
        Terv. KN


      • xxx-1
        tiedoston... kirjoitti:

        onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html

        Ihan hyvin ensimmäinen itse tekemäni kotisivu.
        Oli vaan alussa vähän synnytystuskia, kun ei ollut aikaisemmin tullut kokeiltua koko asiaa.
        Suuret kiitokset neuvoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe