Kuivausrumpua vailla

Kuivaaja

Meillä on Fagorin pesukone. Tätä merkkiä ei enää Suomesta ilmeisesti saa. Nyt tarvitsemme kuitenkin tuohon päälle kuivausrummun...

Voiko jonkun toisen merkin kuivausrummún laittaa tuohon torniksi, vai onko toivotonta yrittää? (Kyseisen merkin muut kodinkoneet eivät ole standardimitoissa... esim. liedet eivät käy keittiöiöihin, joiden tasoihin on tehty standardi aukot...)

Mikäli tuo ei onnistu, niin tietääkö kukaan mitään netti myymälää, josta voisi tilata tuota samaa merkkiä. Itse hakemalla en löytänyt.

Kiitos!

5

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri Torni

Pesukone muodostaa tason jonka päälle asetetaan kuivausrumpu, eivät ne ole mitenkään tietoisia toisistaa.
      Mittaa Fagorin tarjoama pinta-ala ja katso että valitsemasi rummun jalat mahtuvat sille,jos ei mahdu niin laita laajenuslevy väliin
      Se nyt on aika sama onko merkki nahka-fagotti vai tsanussi.

• vai pesutorni...

Ostettaessa pesutorni, on pesukone ja kuivausrumpu (niin pitkälle kuin tiedän) liitettävissä toisiinsa. Pesukone siis yläosastaan ja kuivausrumpu alaosastaan. Levy, joka sijaitsee pesukoneen päällä, voi olla irroitettavissa, jolloin alta paljastuu nämä kiinnikkeet. On siis järkevää liittää nämä koneet yhteen, jotta saadaan tukeva kokonaisuus.

Vastausta alkuperäiseen kysymykseen en tosin osaa antaa.

• Eriparia

Minuakin kiinnostaa tietää, voiko yleensäkään erimerkkisiä kodinkoneita, pesukone kuivausrumpu, yhdistää pesutorniksi vai täytyykö olla samaa merkkiä? Siis onko olemassa mitään yleistä välikappaletta, jonka voi asettaa näiden väliin, jotta torni pysyy kasassa?

Olisi aihetta kohtapuoliin hankkia uutta toisen tilalle. Inhottavaa, mikäli täysin toimivakin laite pitäisi laittaa kiertoon.

• TT-Citikka

Kyllä eri merkkisen kuivausrummun voi liittää eri merkkiseen pesukoneeseen, vaatii vaan enemmän liitokseen perehtymistä - ja kuten edellä mainittiinkin, mahdollisesti laajennuslevyn hankkimista.

Ainakaan meillä ei pesukoneen kantta poistettu, vaan liitos tehtiin pesukoneen takasivusta kuivausrummun takasivuun, meillä tosin on samanmerkkiset laitteet. Silti myyjä - joka todella osaa asiansa - sanoi, että kyllä erimerkkisen yhdistemänkin saa liitettyä, vaatii vaan enemmän sompailua tuon liitoksen kanssa.

Valitettavasti en tiedä miten tuo liitos tapahtuu tuollaisessa tapauksessa, mutta eiköhän ne ohjeet löydy, kun etsii riittävästi (yksi keino on tehdä siitä kaupan ehto kuivausrumpua ostettaessa eli teettää se ulkopuolisella).

• pulttaa seinään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe