Jumala, siis , on olemassa.

HTXA

palsta on rauhoittunut.
:)

Vain, me, pari pullanpaistajaa jäljellä.
Lähivuodet näyttävät josko joku tulee joskus takaisin.
Minä ainakin uskon että jokunen haluaa vastauksia mielensä ongelmiin.
Voin, tietty, olla väärässäkin.

17

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle on jäänyt hiukan epäselväksi tämä kahnauksen aihe ja kaikkinainen aggressiivisuuden lähde, kun on ollut kiirettä, mutta ihan kiva jos rauha on palautunut. On mukava heitellä ajatuksia näille sivuille ja lukea muidenkin tuntemuksia. Ollaan enkeleitä toinen toisillemme. Ja jos ei ihan niinkään niin torpedoinnit saavat jäädä unholaan. Tsemppiä meille kaikille

      • HTZA

        että täällä kahnauksia on, sinällään, lapsia vain on ollut paljon.
        Jokaisella on omat mielipiteensä ja asenteensa.
        Kuvittelivat, ressukat, että olisivat fiksuja, mutta siihen tarvitaan ihan oikea aikuisuus ja se heiltä puuttui.
        Minä nautin kyllä väittelystä ja huulenheitosta.
        Välillä nauraen, välillä säälien.
        Mutta jos sinulle sopii niin kiukutellaan?
        Jos meillä on sama pullaresepti niin käy tylsäksi siitä puhuminen?

        Ystäväsi
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        että täällä kahnauksia on, sinällään, lapsia vain on ollut paljon.
        Jokaisella on omat mielipiteensä ja asenteensa.
        Kuvittelivat, ressukat, että olisivat fiksuja, mutta siihen tarvitaan ihan oikea aikuisuus ja se heiltä puuttui.
        Minä nautin kyllä väittelystä ja huulenheitosta.
        Välillä nauraen, välillä säälien.
        Mutta jos sinulle sopii niin kiukutellaan?
        Jos meillä on sama pullaresepti niin käy tylsäksi siitä puhuminen?

        Ystäväsi
        H.

        Ei kiukutella, eihän. Haluaisin että kohtelisit minua hellästi kauniisti ja tukisit mielipiteitäni ja minua muutenkin. Otin justiin viimesen pellillisen pullia uunista. Herkullisia korvapuusteja. Taidan antaa sinulle korvapuustin. Noin!!


      • HTZA
        satumaa kirjoitti:

        Ei kiukutella, eihän. Haluaisin että kohtelisit minua hellästi kauniisti ja tukisit mielipiteitäni ja minua muutenkin. Otin justiin viimesen pellillisen pullia uunista. Herkullisia korvapuusteja. Taidan antaa sinulle korvapuustin. Noin!!

        liian vähän Kanelia.
        Lähetän sinulle, joskus, äitini reseptin.
        Älä edes yritä tarjota noita "pulleja" miehellesi tai muille!!

        !!! :)
        Ja kun tukkasi kasvaa pidemmäksi saat tuntea yöllä että sormeni vaeltelevat siinä.
        Vähän tukistaen, siten että heräät ja aukaiset uniset silmäsi ja katsot minua "sillä tavalla".


    • hilkkapinkki

      miksi sinulla on niin liukas mieli?

      • htza

        Piti tietysti olla HTZA.
        Liukas on sama kun nopeaälyinen.
        Se ei sovi minuun, ei ainakaan usein. Yleensä pyrin ajattelemaan ennen vastaustani.
        Totta on että useimmiten ei tarvitse.
        Se varmaan tuntuu "liukkaalta".
        Uskon että tuo on kohteliaisuus, kuten muittenkin arvostelu.
        :)


      • hilkkapinkki
        htza kirjoitti:

        Piti tietysti olla HTZA.
        Liukas on sama kun nopeaälyinen.
        Se ei sovi minuun, ei ainakaan usein. Yleensä pyrin ajattelemaan ennen vastaustani.
        Totta on että useimmiten ei tarvitse.
        Se varmaan tuntuu "liukkaalta".
        Uskon että tuo on kohteliaisuus, kuten muittenkin arvostelu.
        :)

        Miksi sinulla on noin suuret ajatukset?


      • HTZA
        hilkkapinkki kirjoitti:

        Miksi sinulla on noin suuret ajatukset?

        nielaista koko maailman ja ahmaista sen kauneuden suurilla silmilläni, ja purra siitä kaiken ihanan mehun suurilla hampaillani.
        Myöntelemellä tulee aika laimea keskustelu.
        Pikkuisen kirpeyttä niin johan tulee ajatuksia ihmisiltä. Vahingossa tai tahallaan.
        :)


      • hilkkapinkki
        HTZA kirjoitti:

        nielaista koko maailman ja ahmaista sen kauneuden suurilla silmilläni, ja purra siitä kaiken ihanan mehun suurilla hampaillani.
        Myöntelemellä tulee aika laimea keskustelu.
        Pikkuisen kirpeyttä niin johan tulee ajatuksia ihmisiltä. Vahingossa tai tahallaan.
        :)

        Miten ihmeessä pystyt olemaan yhtäaikaa lapsi, nuorukainen, juppi, maatiainen, vanha vaari ja joskus jopa ämmänläyskä tai tytönhupakko?


      • HTZA
        hilkkapinkki kirjoitti:

        Miten ihmeessä pystyt olemaan yhtäaikaa lapsi, nuorukainen, juppi, maatiainen, vanha vaari ja joskus jopa ämmänläyskä tai tytönhupakko?

        viikonlopun mökillä, kainalossani, että ymmärtäisit, sikäli kun olet nainen.
        Jos olet mies niin unohda, et koskaan voi ymmärtää sitä.
        Mutta kait se on avonaiset silmät, näppärät sormet, ja avoin sielu kaikelle, ihan kaikelle.
        Läyskillekin, minä pidän letuista.


      • hilkkapinkki
        HTZA kirjoitti:

        viikonlopun mökillä, kainalossani, että ymmärtäisit, sikäli kun olet nainen.
        Jos olet mies niin unohda, et koskaan voi ymmärtää sitä.
        Mutta kait se on avonaiset silmät, näppärät sormet, ja avoin sielu kaikelle, ihan kaikelle.
        Läyskillekin, minä pidän letuista.

        suorasukainen malttamattomuutesi vie minut aina ja aina vain sanattomaksi. Miksi?


      • HTZA
        hilkkapinkki kirjoitti:

        suorasukainen malttamattomuutesi vie minut aina ja aina vain sanattomaksi. Miksi?

        voisin tietää?
        Teininä rakkaus sai minut sanattomaksi.
        Liekö tunteesi roihuaa, vielä?
        Miten jalat toimii?


      • pinkkihilkka
        HTZA kirjoitti:

        voisin tietää?
        Teininä rakkaus sai minut sanattomaksi.
        Liekö tunteesi roihuaa, vielä?
        Miten jalat toimii?

        Lähinnä kai automaattisesti monimutkaisen hermostoverkon avulla ja käyhän siellä hapettavaa verta ja sitä toistakin verta sen pumppusysteemin kautta. Imunestekiertokin ja vaikka mitä, lue anatomian ja fysiologian kirjasta. :)


      • HTZA
        pinkkihilkka kirjoitti:

        Lähinnä kai automaattisesti monimutkaisen hermostoverkon avulla ja käyhän siellä hapettavaa verta ja sitä toistakin verta sen pumppusysteemin kautta. Imunestekiertokin ja vaikka mitä, lue anatomian ja fysiologian kirjasta. :)

        tunnu löysiltä ja hervottomilta.
        Sillee antautuneilta?


      • pinkkihilkka
        HTZA kirjoitti:

        tunnu löysiltä ja hervottomilta.
        Sillee antautuneilta?

        näköjään blackout. Hunajaiseni ;) jatkukoon tarina seuraavalla kertaa; minä tunnistan sinä et p:


      • HTZA
        pinkkihilkka kirjoitti:

        näköjään blackout. Hunajaiseni ;) jatkukoon tarina seuraavalla kertaa; minä tunnistan sinä et p:

        on se että hän voi jatkaa koko elämänsä.
        Ja siten kun haluaa.
        Minä haluan jatkaa sinun kanssasi vaikka en tunnistakaan sinua.

        Minä en sitten ole tuplanimmari, kuten monet uskovat. Masentaa kun en voi vakuuttaa.

        Keskustelumme saattaa autaa joitain muitakin.
        Kenties.


      • pinkkihilkka
        HTZA kirjoitti:

        on se että hän voi jatkaa koko elämänsä.
        Ja siten kun haluaa.
        Minä haluan jatkaa sinun kanssasi vaikka en tunnistakaan sinua.

        Minä en sitten ole tuplanimmari, kuten monet uskovat. Masentaa kun en voi vakuuttaa.

        Keskustelumme saattaa autaa joitain muitakin.
        Kenties.

        tekstistä selville mitä halusit vakuuttaa. Luulen kuitenkin että olisi viisasta välttää sanaa masentaa (tuntea masennusta?) koska olo on ehkä vain vähän ankea tai hienoisen alakuloinen. Toisaalta prosessoit surua ja silloin ankeuden mustat siivet koskettavat sielusi kannelta mitä oudoimmissa paikoissa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe