Mulla on jo 2vuotta kestänyt salasuhde.milloin enemmän milloin vähemmän.rakkauttakin on ollut.ja jonkun verran viel tälläkin hetkellä.
mut tää riistää mun sydäntä.kaikki hetket kun saa olla kainalos on kultaa.nykyään oon ruvennut vaan ihastumaan toiseenki joka vaikeuttaa tunteitankin.tän miehen nainen on lähös muualle opiskelee ja en tiedä voisiko meillä olla silloin mahdollisuus johonki?en usko.
mutta en osaa lopettakaan tätä.samalla tyyppi on paras ystäväni
salasuhde
taina51
1
1441
Vastaukset
- kippura3
Sinun täytyy tehdä valinta näissä ihmissuhteissa,
et voi revetä kahtaalle, se lisää tuskaa.
Rakkaussuhde ja ystävyyssuhde erikseen, kuuntele sydäntäsi. Älä ota toisen omaa,vasta sitten kun hän on vapaa, jos hän on tarkoitettu sinulle.
Tietysti rakas voi myös olla paras ystävä.
Ole avoin ja rehellinen,itsellesi ja muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5840- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773