Moi!!!!

surkea bändi ja surkeaa musiikkia...... Parempi kun lopettas!!!!!

17

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      tämä surkea bändi??

      • älykkyydellään täällä!

        Kiva Keijo kun tulit kertomaan mielipiteesi. Minä taidan myös ruveta vihaamaan tätä, kun sinä inspiroit. Taidat olla todella Keijo?!


    • sitten Keijo

      mikä on mielestäsi hyvää musiikkia? :)

    • sanat

      suustani.

      Tulee Kafkamainen fiilis kun kuuntelee jotain Novaa pakosta päivän ja siellä veivataan kolmekertaa tunnissa näitä heinähattuja.

      • ei mulla muuta

        onneksi radiokanavaa saa ja voi vaihtaa, jos siltä tuntuu.


      • kanavan
        ei mulla muuta kirjoitti:

        onneksi radiokanavaa saa ja voi vaihtaa, jos siltä tuntuu.

        vaihto ei olekaan niin yksinkertaista jos on työkaverina joku heinähattu joka saa tahtonsa pohojalaasella luonteellaan lävitse, että ny me kuunnellahan Novaa, sano. Vikisepä siinä jotain tämän uhon kanssa. Sellaasta kansaa sieltä lakeuksilta tänne stadiin on ajautunut.

        Arvaa vituttaako kun ei voi kun kuunnella tätä rämpytystä päivät pitkät, skruudata kun munkin täytyy ja duunissa käydä. Posessa ollaan näiden landejen kanssa.


      • voi reppanaa
        kanavan kirjoitti:

        vaihto ei olekaan niin yksinkertaista jos on työkaverina joku heinähattu joka saa tahtonsa pohojalaasella luonteellaan lävitse, että ny me kuunnellahan Novaa, sano. Vikisepä siinä jotain tämän uhon kanssa. Sellaasta kansaa sieltä lakeuksilta tänne stadiin on ajautunut.

        Arvaa vituttaako kun ei voi kun kuunnella tätä rämpytystä päivät pitkät, skruudata kun munkin täytyy ja duunissa käydä. Posessa ollaan näiden landejen kanssa.

        Olet siis joutunut työssä pohojalaisen kanssa napit vastakkain? Et osaa etkä uskalla sanoa mielipidettäsi? Sinua kiusattiin jo koulussa ja nyt työpaikalla? Olet reppana! Nyt tulet tänne häiriköimään ja purkamaan turhautumasi nimimerkin takana. Voi raukka, koeta avautua siellä työssä ja pura pahaa oloasi vaikka lenkkipolulla, se on terveellisempää kuin täällä netissä. Opettele puolustamaan itseäsi ja sanomaan takaisin ihan oikeassa elämässä.


      • halpaan
        voi reppanaa kirjoitti:

        Olet siis joutunut työssä pohojalaisen kanssa napit vastakkain? Et osaa etkä uskalla sanoa mielipidettäsi? Sinua kiusattiin jo koulussa ja nyt työpaikalla? Olet reppana! Nyt tulet tänne häiriköimään ja purkamaan turhautumasi nimimerkin takana. Voi raukka, koeta avautua siellä työssä ja pura pahaa oloasi vaikka lenkkipolulla, se on terveellisempää kuin täällä netissä. Opettele puolustamaan itseäsi ja sanomaan takaisin ihan oikeassa elämässä.

        niinkuin maalaiset.
        Sä et tiedä minusta yhtään mitään ja teet nyt kyökki profilointia kovinkin asiantuntevasti. Voi sua raukaa, voi sua reppanaa.
        Kaikki analyysissäsi meni pieleen.
        Sorry.
        Vielä lenkkipolku ja tuulipuku, fyi fan. Tyrkytä tapojasi kaltaisillesi äläkä stadilaiselle.
        Pauhaa vain siellä lakeuksillasi.


      • Hih!
        halpaan kirjoitti:

        niinkuin maalaiset.
        Sä et tiedä minusta yhtään mitään ja teet nyt kyökki profilointia kovinkin asiantuntevasti. Voi sua raukaa, voi sua reppanaa.
        Kaikki analyysissäsi meni pieleen.
        Sorry.
        Vielä lenkkipolku ja tuulipuku, fyi fan. Tyrkytä tapojasi kaltaisillesi äläkä stadilaiselle.
        Pauhaa vain siellä lakeuksillasi.

        Mistäs päin sie oot sinne tsadiin muuttanut?


      • minä kun
        halpaan kirjoitti:

        niinkuin maalaiset.
        Sä et tiedä minusta yhtään mitään ja teet nyt kyökki profilointia kovinkin asiantuntevasti. Voi sua raukaa, voi sua reppanaa.
        Kaikki analyysissäsi meni pieleen.
        Sorry.
        Vielä lenkkipolku ja tuulipuku, fyi fan. Tyrkytä tapojasi kaltaisillesi äläkä stadilaiselle.
        Pauhaa vain siellä lakeuksillasi.

        en ole sinne muuttanut mistään vaan mun suku pakko asutettiin tänne jo Ruotsinvallan aikana.
        Stadin friidujä, tsiikaa starbu jos bonjaat mitää.Pist dörtsi boseen ku lähet veke.


      • opettajatar Helsingistä
        minä kun kirjoitti:

        en ole sinne muuttanut mistään vaan mun suku pakko asutettiin tänne jo Ruotsinvallan aikana.
        Stadin friidujä, tsiikaa starbu jos bonjaat mitää.Pist dörtsi boseen ku lähet veke.

        "suku pakko asutettiin tänne jo Ruotsinvallan aikana."

        Tarkoittanet pakkoasutettiin ja ruotsinvallan?
        Skolee et ole ainakaan käynyt!


      • kuule*
        opettajatar Helsingistä kirjoitti:

        "suku pakko asutettiin tänne jo Ruotsinvallan aikana."

        Tarkoittanet pakkoasutettiin ja ruotsinvallan?
        Skolee et ole ainakaan käynyt!

        skolee enemmän kuin sä ja se antaakin vapauden eikä tarvitse pilkkuja nussia, niinkuin sun ammatissa.
        Se että on landelta päässy maikaksi skidejä kiusaa ei ole niin hienoa kun kotiis skrivaat.


      • tiedät muiden
        kuule* kirjoitti:

        skolee enemmän kuin sä ja se antaakin vapauden eikä tarvitse pilkkuja nussia, niinkuin sun ammatissa.
        Se että on landelta päässy maikaksi skidejä kiusaa ei ole niin hienoa kun kotiis skrivaat.

        koulujenkäymisen ja koulujen käymättä jättämisen? Voi poikarukka, ei oo helppoo sunkaan elämä! IP-osoite paljastaa jo paljon.


      • sinä tiedät
        tiedät muiden kirjoitti:

        koulujenkäymisen ja koulujen käymättä jättämisen? Voi poikarukka, ei oo helppoo sunkaan elämä! IP-osoite paljastaa jo paljon.

        muiden sukupuolen ja iän? Pieleen meni ja paljon joka suuntaan.
        Itsehän mainostit olevasi vain maikka, joka näemmä korjailee vielä täälläkin iltapuhteeksi toisten kielioppivirheitä. Niitä voi ainakin minulle tulla sillä äidinkieleni ei ole suomi.


      • olla että
        tiedät muiden kirjoitti:

        koulujenkäymisen ja koulujen käymättä jättämisen? Voi poikarukka, ei oo helppoo sunkaan elämä! IP-osoite paljastaa jo paljon.

        meni arvailus sentakia niin pieleen kun et ymmärtänyt edes mitä skrivasin.


      • osdcousdcoudc
        ei mulla muuta kirjoitti:

        onneksi radiokanavaa saa ja voi vaihtaa, jos siltä tuntuu.

        Kun pomo on keski-ikäinen juntti joka ei tajua musiikista hevonvittua. 8h päivässä sitä saatanan paskaa! Meininki on kuin Guantanamossa, saatana!


    • ek

      itekkö luulet olevasi parempi? jokainen saa kuunnella mitä haluaa. jos sulla ei oo parempaa tekemistä ku haukkua muita. rupee ite laulajaks. mulle riittää jo ku sisko haukkuu nii ei muitten tartte!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe