Kesätammana II

17- kesäinen

Jatkoa ekalle kokemukselleni suihkussa hevostilalla.


Jussi huohotti viä ja päästeli viimeisiä spermojaan mun huulille ja rinnoille. Jussin vartalo värähteli ja mä nautin joka pisarasta mitä Jussin kullista tuli. Nielin kaiken minkä pystyin, ei ollut mies kaiketi aikoihin saanut pillua kun tavaraa tuli niin paljon.
Jussi sanoi menevänsä saunaan ja mä pesin itteni puhtaaksi.

Menin ulos raikkaaseen kesäiltaan pyyhe vartaloni suojana. Ketään ei näkynyt, ainoastaan hevoset juoksivat tai söivät ruohoa. Voimakkaita ja isoja eläimiä, ajattelin.
Muistelin sen oriin isoa kullia ja aloin kiihottumaan uudelleen. Enkä ollut muuten enää neitsyt..
Kävelin talolle päin, ajattelin Jussin jo päässeen pois saunasta. Sisälle päästyäni kuulin muitakin ääniä olohuoneesta. Jussi jutteli kahden muun naapurinsa kanssa, toinen heistä olikin jo vanha tuttavuus. Menin tervehtimään heitä olohuoneeseen pyyhe päälläni. Naapurit olivat myös valmistautumassa saunomaan. Jussi näytti nauttineen viinaksia jonkin verran, kun näytti niin humalaiselta.
Naapurit, Pekka ja Toni, kävelivät ohitseni saunomaan. Ajattelin laittaa Jussin hetkeksi makuulle selviytymään, että olisi myöhemminkin iloa. Yritin nostaa Jussia, mutta enhän mä niin kookasta miestä saanut minnekään. Jussi jäi sohvalle ja mä menin vaihtamaan vaatetta ylle.

Rasvailin siinä vartaloani pylly pitkällä kun tunsin jotain kovaa peppuani vasten.
"Miten sulla VOI olla noin hyvä perse?", Jussi kysyi ja otti lantiostani voimakkaasti kiinni.
Tunsin Jussin kullin sykkivänä mun peppuvaossani joka oli jo rasvattu.
Pian Jussin kullikin oli jo aivan liukas ja mies veti aina vain tiukemmin mua kiinni itseensä.
"En oo ikinä saanu näin nuorta lihaa silmieni eteen..." Tunsin Jussin kiihtyneen hengityksen ja yritin kääntyä Jussia kohti, mutta Jussi työnsi mut pöytää vasten.
"Mitä sä Jussi teet?" Samassa Jussi painoi mun ylävartalon pöydälle.
"Aiihhh, sattuu Jussi!" Jussi työnsi hitaasti kulliansa mun suklaareiälle.
"Se on niin iso, ouuuhhh, varovasti kulta, aiihhhh!", sanoin Jussille. Jussi hengitti raskaasti mun niskaan ja piti toisella kädellä olkapäästäni kiinni.
"Mahtavan tiukka reikä, jumalauta sä oot maailman paraaaaas perse!", Jussi jo korotti ääntäänkin.
"Tuntuu hyvälle, paina kullis jo syvemmälle mun pieneen anaaliin, paina kovaa iso mahtava kullis muhun, poraa mua!"
Jussi hakkas lantiotaan mua vasten niin, että ääni kantautui varmaan keittiöön asti.
"Multa tulee! Sun tiukka pieni perse on niin kiihottava!", Jussi änkytti.
Vedin itseni nopeesti irti ja otin kullin suuhuni. Se maistui oudolle, mun anaalille.
"Mä kuolen kohta!", Jussi huusi.
Otin kullin kiihkossani niin syvälle kurkkuuni kuin sain ja tunsin lämpimän virtauksen kurkussani. Jussi piti mun päästä kiinni ja olin melkein tukehtua isoon kulliin ja spermaan.
Jussi työnteli kookasta kulliaan mun suuhun niin voimakkasti, että kaaduimme maahan, Jussi mun päällä. Kulli oli yhä mun suussani ja Jussi pani mua suuhun täydessä kiihkossa.
Tunsin terskan huulieni välissä, ison suonikkaan kyrvän mun pienessä suussani. Spermat mun suussani ja poskilla.

Tunsin kun joku otti mua nilkoista kiinni ja levitti mun jalkoja äärimmilleen! Jussi se ei ollut...
Iso kulli alkoi työntyä mun pilluuni hitaasti. Toiset kädet tutki mun liukasta ryppyreikääni...

4

9550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riku

      Ihanaa... mälli lensi kaaressa tapettiin. Kirjoita ihmeessä lisää!

      Ihanaa ja kuumaa rietasta kesää kaikille!

      t. Riku

    • alpo

      tosi mahtavaa.... puuttuu vaan ne hevoset...

    • tähtönen

      voi helvetti että osas olla ihana..laukesin pikkasen sormeiluun,...hyvä alkutyö...nyt vain miestä sisään=)

    • Jussi

      Kulli pyllystä suuhun... Ei kauheen kivaa!
      Muuten loistava tarina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe