Tomtomin huolto Hollannissa?

910 tiltissä

Ostin lokakuussa Tompan ja marraskuusta helmikuuhun olen turhaan yrittänyt saada karttaa päivitettyä. Käyttötukeen on soitettu pari kertaa ja lähetetty varmaan 20 sähköpostia puolin ja toisin. Mikään ei ole auttanut ja pyysivät lähettämään laitteen Amsterdamiin huoltoon. Hyvitykseksi vaivasta tarjottiin puolen vuoden ilmaisia nopeusvalvontakamerapäivityksiä. Nehän saa ilmaiseksikin netistä joten aika heikko tarjous mielestäni.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ja kauankohan mahtaa kestää siitä kun laitteen lähettää, siihen kun se tulee takaisin huollosta.

4

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 machia

Lienee tuo huollon nopeus on samaa luokkaa kun äänikortissa jonka jouduin lähettämääb englantiin korjattavaksi. Kaikkiaan n 5 vkoa.

• nyt taitaa

mennä pitkään. Mulla meni puoli vuotta ja sitten tuli viesti, että oma vikasi, ei voida korjata. Meni omaan piikkiin.

• Paskaa säkissä

Minun navi TomTom 820 on seilannut Netanttilan väliä oikeastaan vuoden. Mikään ei muutu ja nyt viimein tuli viesti, että navi lähetetty Hollantiin huoltoon. Kyllä on aika erikoista, että tommosta kannattaa sinne ees lähettää. Ja takuuaika kuluu tässä kivasti. Ja kysymys kuuluukin, miksi sitä ei olla heti sinne lähetetty vaan olen laittanut sen suomeen netanttilaan ja se on sieltä palautunut kolmekertaa viallisena.

Päivityksiä en ole saanut tehtyä minäkään tähän laitteeseen.

Älkää ostako näitä paskoja, kun eivät toimi eikä huoltokaan

• Pekk@

TOMTOM huolto on Hollannissa, itse hoitanu Go 1000 live huollon suoraan tompan aspan kanssa. todella helppoa ja nopeaa ja kuriiri hakee kotoa/työpaikalta paketin. Pakettiin vain aspasta saadut tiedot ja laput mukaan. Itsellä kesti huolto nouto/palautus vain 7pv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe