Ostin lokakuussa Tompan ja marraskuusta helmikuuhun olen turhaan yrittänyt saada karttaa päivitettyä. Käyttötukeen on soitettu pari kertaa ja lähetetty varmaan 20 sähköpostia puolin ja toisin. Mikään ei ole auttanut ja pyysivät lähettämään laitteen Amsterdamiin huoltoon. Hyvitykseksi vaivasta tarjottiin puolen vuoden ilmaisia nopeusvalvontakamerapäivityksiä. Nehän saa ilmaiseksikin netistä joten aika heikko tarjous mielestäni.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ja kauankohan mahtaa kestää siitä kun laitteen lähettää, siihen kun se tulee takaisin huollosta.
Tomtomin huolto Hollannissa?
4
520
Vastaukset
- 3 machia
Lienee tuo huollon nopeus on samaa luokkaa kun äänikortissa jonka jouduin lähettämääb englantiin korjattavaksi. Kaikkiaan n 5 vkoa.
- nyt taitaa
mennä pitkään. Mulla meni puoli vuotta ja sitten tuli viesti, että oma vikasi, ei voida korjata. Meni omaan piikkiin.
- Paskaa säkissä
Minun navi TomTom 820 on seilannut Netanttilan väliä oikeastaan vuoden. Mikään ei muutu ja nyt viimein tuli viesti, että navi lähetetty Hollantiin huoltoon. Kyllä on aika erikoista, että tommosta kannattaa sinne ees lähettää. Ja takuuaika kuluu tässä kivasti. Ja kysymys kuuluukin, miksi sitä ei olla heti sinne lähetetty vaan olen laittanut sen suomeen netanttilaan ja se on sieltä palautunut kolmekertaa viallisena.
Päivityksiä en ole saanut tehtyä minäkään tähän laitteeseen.
Älkää ostako näitä paskoja, kun eivät toimi eikä huoltokaan - Pekk@
TOMTOM huolto on Hollannissa, itse hoitanu Go 1000 live huollon suoraan tompan aspan kanssa. todella helppoa ja nopeaa ja kuriiri hakee kotoa/työpaikalta paketin. Pakettiin vain aspasta saadut tiedot ja laput mukaan. Itsellä kesti huolto nouto/palautus vain 7pv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742