MITEN TEHDÄÄN POIKIIN VAIKUTUS?

SINKKULIINA

MITEN TEHDÄ POIKAAN VAIKUTUS?:)

45

7829

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Varmaan caps lockilla.

      • Sinkkuliina

        Mitä sä tarkotat. Oon hiukan bimbo


      • -----

        Toi oli hyvä : D


      • Anonyymi

        Mikä se on


      • Anonyymi

        Mikä on bimbo


    • RautaRoskis

      Hot bimbot tekee aina vaikutuksen ;)

      • dsdf

        hahaa, tiedän näytä sille stringit....


      • en pojke
        dsdf kirjoitti:

        hahaa, tiedän näytä sille stringit....

        Eli yritä olla viehättävä, älä kummemmin esitä mitään. Näytä että olet kiinnostunut, sano se. Älä ole turhan ujo, yritä hakeutua seuraan. Ja jotkut, tykkää siitä että tyttö esittelee itseään, esim hetkuttaa peppua tai jotain :D


      • Heke on mun lempinimi P3rkele sitä ei saa käyttää väärin


      • Anonyymi
        en pojke kirjoitti:

        Eli yritä olla viehättävä, älä kummemmin esitä mitään. Näytä että olet kiinnostunut, sano se. Älä ole turhan ujo, yritä hakeutua seuraan. Ja jotkut, tykkää siitä että tyttö esittelee itseään, esim hetkuttaa peppua tai jotain :D

        Yäk toi on ällön kuulosta


    • en pojke

      Muhun ainakin tehois ;)

    • Rankkuri

      Minua ainakin vaikuttaisi se että tyttö vain pelaisi päivät pitkät.

      • no life girl

        mä pelaan päivät pitkät :A tai no en vkl. sillon juon ja pelaan ;p


      • Anonyymi

        ilmoittaudun


    • stringitön

      Stringien näyttö on aivan sopimatonta että stringejä mennään näyttämään. Ei minun ikäisenä tuollaista tehty...

    • Talihintti

      eipä niin.

    • jkjjj

      hymyile paljon. älä naura pojan mokille

    • huohh,,.,

      Vilauta

    • tröllinkasvot

      miks kaikki 40vt postailee tänne nuorten sivuille?? :((((((((((:)))))))))))))))

      • Koska aivottomat naperot eivät osaa antaa kunnollisia vastauksia joista olisi hyötyä.


      • Anonyymi
        mrfrasier kirjoitti:

        Koska aivottomat naperot eivät osaa antaa kunnollisia vastauksia joista olisi hyötyä.

        Voin sanoa lapseni on hetero yhden pojan kanssa ja poika oli kuulemma ollut sen kanssa vitsillä ja tyttö oikeasti tykkäsi siitä pojasta mutta he menitävät yhteen niin että lähetä sille sydämen ???


    • Njooo kandee yrittää

      älä lyö tai esitä mtn , kuuntele sitä , yritä saada se kertoon paljo itsestään , ole sen puolella kun sitä syytetään jostain ja oo ystävällinen

      • yolo

        "älä lyö"

        SHIT SHERLOCK!!!


    • tuppisuut

      Mulle se jo antaa positiivisen kuvan, että tyttö tulee juttelemaan mulle oma-aloitteisesti. Nykyään on ärsyttävää, kun esim. kulkee samalla bussilla tytön kanssa, joka on samalla luokalla. Lähes aina minun pitää tehdä se aloite keskusteluun. Sen jälkeen tyttö puhuu ja pupattaa ilman rajoja. Rohkeutta peliin. Kyllä me hiljasemmatkin (itse tosin hyvin sosiaalinen, varsinkin itseäni vanhempien ihmisten seurassa) pojat tykätään keskustella, vai tykätäänkö? Ehkä me suomalaiset ollaan vaan niin ujoja.

    • älä välitä kestään ja ala kuuntelee räppii sitten huppari päälle ja pimeille kujille spreiamaa

    • multoimi;D

      - hymyile
      - katso häneen päin
      - yritä saada katseet kohtaamaan
      - näytä kiinnostuksesi
      - älä nauta pojan mokille, paitsi ehlä hyväntahtoisesti:D
      - ole reipas, älä ujostele, tuskin itsekkään pahastuisit jos sinulle tultais puhumaan, joten tustkin poikakaan siitä pahastuu
      - voit vinkata silmää kun katseet kohtaa;)

      • Anonyymi

        Kiitos toimi💋


    • Tyttönen

      Tekiskö vaikutust aika pirtee ja ilonen, paljon naurava, hieman lapsen omainen (ei mikään jälkeen jäänyt, vaan joskus lapsekas) ja yleensä positiivinen tyttönen? :) Ihan vaan mielipiteit kysysin. Lyhyt kylläkin, ei mikään malli vartalo, mut normaali paino, 75D rinnat (jotenki pojat haluu et tää tieto mainitaan ni olkoon sit) ja normi/ suht levee lantio, blondit hiukset, silmien väri on salaisuus ;) Voisko toi tehä vaikutust? :)

    • jelpp

      semmoi perus rohkee asenne ja saa ottaa vähä läpäl et ei tarvi jännittää. ylimielisyys ois pahin virhe koska pojat ei tykkää siit ajatuksest et niitten tarvii iskee tytöt. hymyile ja vähintää esitä kiinnostunutta. lisäks jos sul on joku kaveri mukana ni älä vaa supattele sen kaa ja klubil pitä pyytää tanssii ;DD

    • nosiiss...

      Yleensä pojille kelpaa tämmöne: Hauska, seurallinen, sosiaalinen, oo ilone mut älä naura koko ajan ja liikaa (saa tosi friikin vaikutelman) hymyile vaikka, luonnollinen, siistit vaatteet, ei ylimeikattu, ei mikään kauhee tosikko, joittenki mielest pitää olla isot tissit, ja siistit vaatteet ^^ siinä se

    • randomiiii

      Kaikille löytyy aikanaan se joku mä lutotan siihe okei kannattaa myös hymyillä jos huomaat että joku katsoo sinua vähän sillä silmällä se auttaa asiaa eli älä ehkä kummiskaa vaa jää oottaa vaa tee pienii eleit.

    • rudim

      Moi mä oon neljännellä luokalla oleva tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan miten tehdä siihen vaikutus?????

      • seppo.ismo

        Jos odottaisit pari vuotta.
        Tai sit juttelet sil ja kysyt jossai vaihees voisko se ol joku päivä sun kaa


    • profeetta

      yrität haista mahdollisimman pahalle eli et käy suihkussa kuukauteen ja leikkaat ite ne sun kauniit blondihiukset kuvisluokan saksilla siiliks ja sit hyppäät sen tietyn pojan syliin nii et sen kivekset pomppaa kurkkuun ja kysyt lähteeks se leffaan.

    • kilttityttömulle

      Hyvä perushygienia ja vaik hajuvettä vähä, koska hyväntuoksuset tytöt on ihania :3 Push upit ei oo pahitteeks voin lupaa et niil ainaki saa huomioo, mut en suosittele sellasii joista kasvaa iha himona vaa tulee vaa esil sillei :) Sit tietty hymy, iloinen ja nauru, ei saa polttaa tai olla mikään kiusaaja pissis.

    • penasurisee

      Lapset hyvät on se aika vaikee ymmärtää tästä. XD no mut en sano että en ite ois lapsi, oon suunileen 15 ja mun ihastus Alko puhuu mulle 2 vuotta sit ja alku oli aika hieno ja mulla ja sillä on mennyt kovaa ja meil on hauskaa ja nauretaan kaikelle ja mulla s ynty onglemsk se että luulen että on ihastunut mun kaveriin ja se sattuu niin paljon että en kestä

      • Kannattaa opetella kirjottaan ennen kuin alkaa seurustelemaan.


    • Boy13848388

      -Urheilu, timmi kroppa
      -Huumorintaju, naura vitseille, ja vitsaile itse myös:)
      -Hygienia, tuoksu hyvälle, näytä hyvälle:)
      -Pyydä käymään joskus
      -Puolusta tiukissa tilanteissa
      -Kerro tunteesi
      -Opi luottamaan, hanki luottamus
      -Yhteiset kotimatka

      • *9 vuotta myöhemmin*


    • Mikael.Agrimarket

      Älä wärjää hiuxijasi tahicca nahgaasi. Wältä ribuztamasta coruja eligä waztaavanlaizia gilluttimeja crobbaasi. Älä buhuwessasi narize kuin Tutanghammonin kiikkutooli

    • Anonyymi

      Miten tehdä poikaan vaikutus

    • Anonyymi

      Mä ja mun yksi kaveri ollaan ihastuttu samaan poikaan mutta mua pelottaa että meille tulee siitä kiista ja me ei enää olakkaan BFF mitä tehdä?????

    • Anonyymi

      Vaikutus tehään parhaiten kun pukeudut hyvin olet hänen seurassaan ja hymyilet hänelle ja kaikkea tällästä:) Mutta jos olet rohkea ja reipas niin voit vain suoraan kertoa hänelle. Mutta jos olet puolireipas niin voit kysellä häneltä kuulumisia ja millainen olo hänellä on niin hän saattaa aavistaa että pidät hänestä.

    • Anonyymi

      Katso silmiin ja hymyile, ole rohkea, ole lḱaunis älä ole tyhmä

    • Anonyymi

      Lähesty ja tutustu ensin hiljalleen, muista olla oma itsesi ja älä ota paineita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe